Efkarlı şarkılar dinleyerek bölüm yazmak kadar güzeli yok be.
|Kalbimin Nabzı|
Yazım yanlışları varsa affola.
İyi okumalar...
Hürkan piç smile ile bana doğru yürüyor ve gözlerime yavşak bakışlar atıyordu hızlıca gözlerimi üstünde gezdirdim üstünde siyah gömlek vardı ve eğer bilmiyorsanız siyah gömlek özellikle hürkan gügen'e yakışıyordu gözlerim yavaşça aşağıya kaydı o mükemmel kaslı baldırlarını neredeyse tamamen saran siyah tonlarında bir pantolonu vardı ve ben istemsizce de olsa ona yükselmeye başlamıştım. Kendimi hürkandan uzak tutamıyordum.
Hem o böylesine yakışıklıyken ben kendime engel olamıyordum sonunda gelip yanıma oturduğunda çattığım kaşlarım ile ona bakıyordum sanki onu burda istemiyor gibi gözüktüğüme oldukça emindim "Sen neden geldin ya" diye fısıldadım hürkan'a doğru o da yavaşça kulağıma eğilerek "inana bana seni sinir etmek çok hoşuma gidiyor" dediğinde dirseğim ile karnına vurdum yavaşça, inler gibi bir ses çıkardığında emir bize döndü.
"Hürkan noldu iyi misin?" Diye sordu emir, hürkan bana bakarak sırıtmış "ah sadece bacağımı vurdum" diye bir yalan Bırakmıştı beni ele vermemişti ki gerçeği söyleseydi benim için pek birşeyde değişmez di, "Emreem!" Diye cıvıldadı bir anda Mert, merakla ona dönerken hürkan ve garip tavırlarını düşünmemeye çalışıyordum. "Geçen bir çocuk senin instanı istemişti" dediğinde yavaşça çatıldı kaşlarım ve benimle beraber hürkan'ın kaşları da merakla çatıldı.
"Nasıl yani beni nerde görmüşte senden benim instagramımı istiyor?" Sert sesim kesinlikle bir cevaptı aslında "Nerden bileyim ben, konuşmak ister misin?" Diye sordu o da biliyordu hürkana karşı birşeyler hissettiğimi, belkide hürkan beni kıskansın istiyordu ve bunu bende isterdim elbette. "Hayır hiç almıyayım" dediğimde hürkan'ın yüzüne güzel bir sırıtış oturdu.
Gerçekten hürkan'ı anlamakta bazen oldukça güçlük çekiyordum "Mert'i boşver zaten sana bulduğu çocuk kesin sana uymazdı bile" dedi hürkan sanki tavsiye verircesine gözlerimi devirerek derin bir nefes aldım "canım üvey abiciğim inan bana bu seni hiç ilgilendirmez" dediğimde bedeni gözle görülür bir şekilde kasıldı "İnan bana en çok beni ilgilendirir" diye fısıldadı sesi çok serti, uzun zamandır sesini bu kadar sert bir tonda duymamıştım sanırım o beni kıskanmıştı. İçimden mutluluk kahkahaları atarken siparişlerimizin gelmesi ile iç sesimi susturdum.
•••
Yemeklerimizi yemiştik ve ben doyduğum için oldukça mutluydum gerçekten mutluluk formülü gibi geliyordu bana yemek yemek, Umut sesli bir şekilde boğazını temizleyince bakışlarım ona döndü "Ee hürkan beğendiğim bir kız var diyordun ne oldu ona?" Diye sordu bir anda umut şaşkınlıkla büyüdü gözlerim sanırım umut benim hissettiklerimi bilmiyordu çünkü eğer bilse asla böyle birşey sormazdı tanıyordum onu.
Hürkan öksürerek umut'a baktı "Ne alaka şuan Merve?" Diye sordu sert sesi ile gözlerim ondan ve umut'tan ayrılmıyordu "Ne bileyim sen en son mert'e bul onu dedin, mertten hiç ses çıkmadı sonra senden de hiç ses çıkmadı normalde böyle yapmazsın ya ondan merak ettim" dediğinde hürkan'ın birini bulmak isterse sonuna kadar peşinden koşacağını anlamış oldum ama bir kız için koşmasındansa benim için koşabilirdi.
"Aklımdan çıkmış sen söylemesen merve'yi hatırlamazdım bile" dediğinde şaşırdım oysaki daha dün onun hakkında konuşmuştuk "Merve güzel kız aslında çok yakı-" cümlenin sonrasını biliyordum bu yüzden hızlıca ayağa kalkarak kafeden son hız dışarı çıktım. Gelirken güneş vardı şimdi ise yağmur yağıyordu. Gökyüzünde yağmur yerlerde çamur varken düşmeden koşmaya çalışıyordum.
"Emre!" Arkamdan hürkan'ın bağrışını duydum onu görmek istemiyordum o merve'yi seviyordu, herkes onu merve ile yakıştırıyordu ben kimdim ki sadece bir üvey kardeştim onunla beraber olabileceğimi düşünmem saçmalıktı o ve ben farklı iki kişiydik bir araya gelmemeliydik. Uzak durmalıydık. Birbirimizden uzakta kalmalıyıdk.
Ama bunu bile bile birbirimize çekiyorduk.Belimde kaslı bir kol hissettiğimde hürkan hızlıca beni kendisine çevirdi ikimizde sırılsıklamdık sert nefesleri yüzümü okşuyordu nefeslerimiz birbirine karışıyordu. "Niye geldin ki! Sen orda sevdiğin kız hakkında konuşsaydın ya!" Diye bağırmaya başladım gerçekten artık sözlerime ve aklıma hakim olamıyordum kelimeler dudaklarım arasından kayıp gidiyordu.
"Benim sevdiğim tek bir kişi var!" Diye bağırdı hürkan sesi daha sert çıkmışdı bağırdığı için "Git o zaman! Sevdiğin kadının yanına git! Sen onunla beraber olma-" Sözüm kesilmişti.Hemde iki çift kalın dudak sayesinde gözlerim fal taşı gibi açıldı.
Ve o an birşey fark ettim.
Hürkan beni öpüyordu. Biz bir öpücüğü paylaşıyorduk.
•••
Selaaaaaaaaam
Nasılsınıııııız
Bölüm bir tık cringe olmuş olabilir yağmur altında öpüşmek bana romantik geliyor ya ama belki cringe olmuştur eğer olduysa özürlerimi sunuyorum.
Yıldızıma basar mısınız küçük bir ricamdır. ⭐✨
Sizi seviyorummm 🐰💓
Flys kaçar...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Step Brother | Mengola
FanfictionBen Emre Karaaslan ve üvey abime aşığım. O Hürkan gügen ve benim en yakın kız arkadaşım'a aşık olan bir homofobik. Text • Düz yazı Küfür+Argo #1 mengola #1 Stepbrother