Call Me By Your Name

1.2K 50 96
                                    

Çok aşığım ben size sizde beni seviyosunuz dimi dimi. ʕ⁠っ⁠•⁠ᴥ⁠•⁠ʔ⁠っ

|Call Me By Your Name (Beni Adınla Çağır)|

Bölümde açık ve net bir smut olacak ona göre okuyun sonuçta kafanıza silah dayayıp okuyun diye tehdit etmiyorum.

Yazım yanlışları varsa affola.

İyi okumalar.

•••

Hürkan'ın kucağında olmak kadar güzeli yoktu ve birde eğer hürkan'ın kucağında öpüşüyorsanız işte bu tam bir akıl kaybıydı, öpüşmemiz çok ilerlemişti ve hürkan beni kalçalarımdan tutarak kendisine bastırıyordu ve elleri ile kalçamı sıkıyor, okşuyor ve bazende vuruyordu ben ise hürkan'ın kucağında zevke geliyordum neredeyse. Hürkan yavaşça ayrıldı dudaklarımdan "emre, seni çok istiyorum" dedi bende onu istiyordum ama kafamda soru işaretleri dönüyordu.

"Emre heves değil bu, ben seni tüm benliğimle istiyorum, benim olmanı istiyorum emre izin ver senin olayım ve sende benim ol" dediğinde gözlerimi kırpıştırarak "hürkan bu benim ilkim olacak" dediğimde hürkan çok olmasada şaşırmıştı "bir erkekle bu da benim ilkim olacak ama merak etme seninle güzelce ilgileneceğim" dediğinde artık kendimi ona bırakmaya hazır hissediyordum. "Seni istiyorum" diye fısıldadığımda hızlıca dudaklarıma kapandı.

•••

Bu seferki öpüşmemiz daha sertti ve daha duygu doluydu yavaşça dudaklarımdan ayrılarak beni kucağından indirdi ve üstündeki tişörtü çektiği gibi çıkardığında gözlerim hızlıca üst gövdesinde gezindi kasları, kasları ve kasları çok güzel bir vücut yapısı vardı birde üstüne spor yapıp kendini geliştirmesi ona daha çok yakışıyordu. Şu kaslı göğüsleri arasına kafamı gömmek istiyordum.

Hızlıca altımdaki kargo pantolonumu ve üstümdeki tişörtü çıkardı sadece iç çamaşırı ile kaldığımda oldukça utanmış ellerimi yüzüme kapatmıştım hürkan kısıkça kıkırdayarak ellerimi öptü "benden utanmanı istemiyorum" dedi ve ellerimi yüzümden indirdi altında sadece iç çamaşırı vardı, altımda sadece iç çamaşırım vardı. Yavaşça iç çamaşırımı da çıkardı hayran olmuşcasına bana bakıyordu ve gözleriyle bile beni şimdiden beceriyordu.

2 parmağını yavaşça ağzıma uzattı "em parmaklarımı, parmaklarımı güzelce em ki içini güzelce keşfedeyim" dediğinde utana utana 2 parmağını ağzıma alarak emmeye başlamıştım bu benim ilkimdi ve ilkimin hürkan ile olacak olması beni oldukça heycanlandırıyordu, yeterli olmuş olacak ki hürkan yavaşça ağzımdan çıkardı parmaklarını ve diğer eli ile bacaklarımı aralayarak yavaşça bir parmağını deliğime ittirdi.

Ben yüksek sesli bir çığlık atarken hürkan küfür etmekle meşguldü "sikeyim, çok darsın tanrım kasma kendini, yavrum kasma kendini" dediğinde kendimi kasdığımın yeni farkına varmıştım hürkan beni rahatlatmak için yüzüme öpücükler kondurmaya başladığında yavaşça kendimi kasmayı bıraktım bu duyguyu tatmak istiyordum, onunla hem bedenlerimizi hemde ruhumuzu bir kılmak istiyordum, kısaca ben onu istiyordum.

•••

İçime 2. Parmağınıda ittiğinde inlemek için dudaklarımı aralamıştım ama o hızlıca dudaklarıma kapanarak inlememi ağzının içine hapsetti, sertçe ve tutkuyla öpüşüyorduk parmakları içimde oldukça hızlanmıştı ve ben onun içime girmesini istiyordum, hürkan'ın dudaklarımı ısırarak emmesi ile ağlarcasına inledim dudaklarına ve yavaşça ayrıldım dudaklarından "hürkan ben hazırım" dediğimde şirince sırıttı "emin misin bebeğim" diye son kez sordu "oldukça eminim" dediğimde başını sallayarak üstümden kalktı ve iç çamaşırını çıkardı

Şok olmuş bir şekilde ona bakıyordum daha doğrusu aletine bakıyordum gözlerimi kırpıştırarak hızlıca yüzüne baktım sırıtarak beni izliyordu "üzgünüm, sevişeceğimizi bilsem prezarvatif alırdım" dediğinde başımı sorun yok dercesine salladım, sonuçta hamile kalacak değildim ya o yüzden bir sıkıntı olacağını düşünmüyordum. Ha olurda hamile kalabiliyorsam bir futbol takımı kurardık herhalde.

Hürkan yavaşça bacaklarımı ayırdı ve bacaklarımın arasındaki yerini aldı ben ona tam çok yavaş olduğunu söylemek için ağzımı açtığımda içimde hissettiğim sertlik ile çığlık atarak kendimi kastım hürkan sertçe inleyerek "Siktir! Kendini kasma!" Diye yüksek sesi ile bağırdı içimdeki sertliğe alışmaya çalışırken hürkan'ın içimdeki yavaş hareketleri ile kendimi kasmayı bırakarak tamamen ana odaklandım. Tabi o içimde bu kadar hızlı ve sertken bu pek olmuyordu.

Hürkan'ın içimdeki haraketleri sanki yeterince hızlı değilmiş gibi onu kışkırtmak için "Hürkannh! Çok yavaşsın!" Diye inlemiştim ve hürkan bunu duyduğu gibi içimdeki hareketlerini daha da hızlandırarak sertleşdirmişti inlemek ve zevkten ağlamak dışında hiçbir şey yapamıyorum neredeyse, içimdeki giriş çıkışlar arttıkça gözlerimden beyaz şeritler geçmeye başladı sanki, sona yaklaşıyordum.

"Hürkan geleceğim!" Diye çığlık attığımda hürkan içimde yavaşlamadan aletimi sararak hızla çekmeye başladı, gözlerim kayarken kendimi bırakmamaya çalışıyordum çünkü kendimi bırakırsam çok net bir şekilde bayılacaktım. Hürkan'ın sırtına tırnaklarımı saplayarak boşalmıştım o ise içimde sertçe birkaç vuruş daha yaparak kendini içime bırakmıştı. İçimden çıkarak kendini yanıma attığında yarım ağız gülümsedi.

"Seni seviyorum yavrum" diye fısıldadığında bende gülümsedim ve "Bende seni seviyorum" diyerek gülümsedim "beni adınla çağır ve ben de seninkiyle çağırırım" dediğinde onun da cmbyn izlediğini anlayarak hızlıca ona "Emre" diye fısıldadım o da bana "hürkan" diye fısıldadığında gülümseyerek ona iyi geceler öpücüğü vererek yorgun bir şekilde gözlerimi kapadım.

Selaaaaaaaam

Nasılsınııııız

Köyde çekmiştim sanki yazabilmişim gibi mükemmel (!) Smuttan sonra oldukça soft bir foto çok uyumlu olur dedim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Köyde çekmiştim sanki yazabilmişim gibi mükemmel (!) Smuttan sonra oldukça soft bir foto çok uyumlu olur dedim

ÇOK KÖTÜ OLDU OTURUP AĞLİYCAAAM. YAZMİOM MK YAA.

Sizi seviyorummm 🐰💓

Flys kendini boğmaya kaçar...

Step Brother | MengolaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin