Sende gördüğümü görecekler

900 49 42
                                    

Benim enerci niye sıfırlara düştü acabaaaaaaaaa.

|Sende gördüğümü görecekler diye
ödüm kopuyor|

Yazım yanlışları varsa affola.

İyi okumalar...

Sabah gözlerimi hürkan'ın kolları arasında açmıştım hürkan hâlâ mışıl mışıl uyuyordu dudaklarına küçük bir öpücük bırakarak yatakta oturur hale gelmeye çalıştım sadece çalıştım çünkü kalçam çok ağrıyordu ve bu ağrı nasıl geçecek bilmiyordum kısık sesli inlememi duyan hürkan hızla gözlerini açtı ve bana baktı "bebeğim ne oldu?" Diye sorunca küçük bir duraksama yaşadım çünkü bana bebeğim demişti.

"Kalçam ağrıyor hürkan" dediğimde hızlıca oturur pozisyona geldi ve bana baktı "ah bebeğim seni yıkayayım ve deliğine krem süreyim olur mu?" Dediğinde başımı uysalca sallamıştım. Önce hürkan bana hızlı bir duş aldırmış ardından bebek gibi kurulayarak deliğime krem sürmüştü ve pansiyondan çıkarak eve gelmiştik, gizli saklı bir ilişkimiz olacağı için eve girmeden önce sadece küçük bir öpücük vermiştik birbirimize ve eve önce ben sonra da hürkan girmişti.

•••

Babam Zengin
(Ali, Kaan, Emir, Emre)

Ali
Bu hürkan ile emre bir anda çıkıp gittiler noluyor çok merak ediyorum.

Kaan
Harbiden emre büyük ihtimal o sözleri duymak istemediği için kalktı gitti ama hürkan?

Emir
Ya muck muck yaptılarsa

Ali
Yok be o kadar da değildir

Emir
Nerde ya bu emre

Kaan
Bence baygınlık geçiriyo.

Emre çevrimiçi

Ali
Heh sonundaa

Kaan
Emre hemeeen ne olup bittiyse anlatıyorsun

Emre
Şimdi şöyle ki biz hürkanla öpüştük.

Ali
NEEEEEEEE

Emir
Ben demiştim.

Kaan
Ohaa lan hızınız 148 az yavaş olun

Ali
Olm 148 olsa yine iyi bu ikisi ışık hızından hızlılar amk.

Emir
Emre'nin yaptığı şeyleri duyunca ben;

EmirEmre'nin yaptığı şeyleri duyunca ben;

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Emre
Daha hiçbir bok duymadınız ama

Ali
Ne oldu ki başka

Step Brother | MengolaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin