@Julitarozalska
Może na niebieskie?
@aurii_044 🤫🤫🤫@polasieczkoo
❤️😍@kostekrol
Ciekawe na jakie🧐
@aurii_044 No ciekawe🤔@user27737273
Ulu ship ty + kostek@Adam31742
Zastanawia mnie czemu cie jeszcze nie wyjebali. . .
*mess Mai i Oliwiera*
- wez czemu Aurelii komentujesz zdj na insta? Przecież nie przyjaźnicie się już nawet
- No nie przyjaźnimy ale mogę chyba skomentować to nic takiego, Maja przesadzasz już
- No ale wiesz jaka ona jest
- Dobra wez Maja już przestań bo przesadzasz serio ona nic ci nie robi, nie chce już żadnych spin.
. . .
Po mojej nieudanej koloryzacji wrzuciłam zdjęcie na insta jeszcze ze starymi włosami, po czym wyszukałam w internecie jak szybko zmyć kolor z włosów.
- Ej tutaj piszą żeby wymieszać sodę oczyszczoną z sokiem z cytryny i dać to na włosy - powiedziałam do Julity zerkając na nią z nad telefonu
- A nie zniszczy ci to włosów? - odpowiedziała leżąc na swoim łóżku
- No chyba nie nic tutaj nie pisze, dobra chuj z tym, nie chce mieć tego koloru - odparłam po czym poszłam zrobić podany przepis.
Nałożyłam to na włosy, odczekałam 5 minut po czym zmyłam - po pierwszym myciu zeszło sporo farby, ale nadal była poświata niebieskiego wiec za 30 min od pierwszego mycia powtórzyłam tą czynność. Po chwili położyłam się spac.
Rano ubrałam top z kwiatkami i do tego białe zwykle spodenki, zrobiłam makijaż i ogólnie się ogarnęłam. Dzisiejszymi gośćmi byli Mortalcio i Kartonii, a odcinek z którym mieliśmy dzisiaj się zmagać nazywał się - kto pierwszy dotknie morza wygrywa. Po rozmowie z gośćmi friz jak zwykle podzielił nas na dwie drużyny.
- chciałbym sprawdzić jak poradzą sobie Aurelia i Maja w jednej drużynie dlatego pierwsza grupa to: Dominik, Olek, Karolina - po krótkiej przerwie z szerokim uśmiechem na twarzy Karol dodał - No i oczywiście Aurelia i Maja. Mimo tego ze Maja próbowała ukryć swoje zażenowanie było czuć jej niezadowolenie ze składu grupy - swoją drogą tez nie bylam zadowolona.
CZYTASZ
𝐿𝑜𝑣𝑒𝑟𝑠 ||| Oliwier Kałużny t5m2
Ficção AdolescenteAurelia Jednaczewska to 18-letnia dziewczyna, która dostała się do programu t5m2, nie spodziewa się, że znajdzie tam osobę która odmieni jej życie.