Part one
Zapraszam na moje nowe fanfiction 'My other side' o Luke'u Hemmings'ie (jakkolwiek to się odmienia), które znajdziecie na moim profilu.
Kiedyś byłam szarą myszką, popychadłem. Nazywam się Sutton Denover i zaczynam nowy rok szkolny, ale tym razem nie wejdę do budynku szkoły jako nic nie znaczące pośmiewisko. Mam zamiar wywróciPć tu wszystko do góry nogami.
Part two
Zapraszam na moje kolejne nowe fanfiction 'Unknown Winner' również o Luke'u, które również znajdziecie na moim profilu.
Luke Hemmings to najlepszy uczestnik nielegalnych wyścigów.
Zawsze wygrywa bez znaczenia z kim się ściga.
Do czasu.
Pewnego dnia przyszedł nikomu nie znany, nowy uczestnik.
Luke nie widział w nim żadnego zagrożenia, no bo wiadomo, jest nowy. Nikt nie spodziewał się, że nowa osoba w tej branży pokona znanego Luka Hemmingsa.
Każdy myślał, że to tylko zwyczajny fart, ale zmienili zdanie, kiedy anoanimowy uczestnik przychodził tam każdego dnia i ciągle wygrywał. W końcu Hemmings podstępem zdjął kask anonimowemu uczestnikowi i zobaczył coś, czego nigdy by się nie spodziewał.
Part thre
Zapraszam na jeszcze jedno moje nowe fanfiction 'Because of you' o Harrym Stylesie też dostępne na moim profilu.
Miałam idealne życie, idealnego narzeczonego. Zginął w tragicznym wypadku. Po roku wyszłam z depresji i wyjechałam z Cholmes Chapel do Nowego Jorku, aby znacząć nowe życie. lecz przeprowadzając się tam, nie sądziłam, że przeszłość uderzy we mnie niczym młot pneumatyczny.
Part four
Idk kiedy będzie nowy rozdział Trainer bo jestem w połowie rozdziału i jak go zaczynałam to miałam taki fajny pomysł na niego, ale mi wyparował i lmao
Do następnego myszki!
CZYTASZ
Trainer ||J.B
Fanfiction-Witam panie. Nazywam się Justin Bieber i będę waszym nowym trenerem.- "Zapomniałeś dodać, że jesteś najseksowniejszym stworzeniem poruszającym się po tej planecie"- dodała moja podświadomość. Rozejrzałam się do okoła i z czystym sercem stwierdzam...