NE DİYORDU BU ADAM BÖYLE ?

2.6K 137 14
                                    

EKREM'DEN

Alev ' in beni iş yemeğindeyken araması sinirimi bozmuştu.Onunla konuşacak buna bir son vermesini isteyecektim.Beni evdeyken aramaması gerektiğini milyonlarca kere söylemiştim.Tabi buraya geldiğimde bunları yaşayacağımı bilmiyordum.Kapıyı en sevdiğim kırmızı geceliğiyle açmıştı.Bu kadın beni deli ediyordu.Eminim bu gece de çok zevkli geçecek.

***

Sabah telefonumun alarmıyla olduğum yerden fırladım.Lanet olsun bugün toplantı vardı ve ben burda Alev'le yatıyorum.Hemen Alev ' i dürttüm." Senin neyin var böyle bugün toplantı var ve sen de sözde benim sekreterimsin."

Alev toplantıyı hatırlamış olacakki uyku sersemi haliyle " Üzgünüm ama unutmuş olabilirim ne de olsa bende bir insanım Ekrem bağırman gerekmiyor." dedi.

" Her neyse hemen gitmemiz gerekiyor.Eminim bizi bekliyorlardır."

***

Yaklaşık iki saattir toplantıdaydık.Uzun süren konuşmalardan sonra Burak " Ekrem Bey aklıma takılan ufak sorunlar oldu bunları daha sakin bir ortamda konuşsak ? "dedi.

" Neden olmasın ? Bildiğim bir yer var hem bir öğle yemeği yer hem de bunları konuşuruz."

ECE ' DEN

Yarım saattir Güneş ' le birlikte kafede oturuyorduk.Ona Burak ' tan bahsediyordum. " Off kızım çok sıkıcısın cidden.Bak bu çocuk tam benlik hem çok yakışıklı hem çok genç hem de çok zengin.İşte aradığım erkek." Güneş benden sıkılmış görünüyordu.Ama haklıyım , o çocuğu etkilemem gerekiyor.

" Bak Ece kulaklarını aç ve beni iyi dinle.Bir ilişkiden daha yeni çıktın.Ne bu acele ya ? Daha bir kere gördün çocuğu."

Bu kızı anlamıyorum cidden.Ne demek ne bu acele ? Acele etmeliyim tabi çocuğun peşinde kim bilir kaç kız var ?

" Kızım sen bu işleri bilmezsin o çocuğa sülük gibi yapışmazsam onu asla kazanamam " dedim.Haklıydım da.Tabi ben bunları düşünürken Burak ve babam bize ait olan bu kafeye birlikte giriyorlardı."Aman allahım ! Burak bu , o burda Güneş."dedim.Güneş beni anlamamıştı.Ama babam bizi görünce bir selam verdi ve bizden uzak bir masaya oturdular.Babama cidden inanamıyorum.İnsan kızlarının yanına gelirdi yani.Ama şaşırmamıştım çünkü babam genelde öğle yemeği için buraya gelir ve bazen iş yerinden bazı kişilerle bir şeyler konuşurlardı.Bugün bu işi halletmeliyim diye düşündüm.Burak ' ı yalnız yakalamalıydım.Sonra aklımdaki planı Güneş ' e anlattım.Plana göre Güneş babamı gizliden arayacak oradan uzaklaşmasını sağlayacaktı.Ben de bu sırada Burak ' ın yanına gidecektim.Güneş bunu yapmak istemese de beni kırmamak için kabul etti.Hemen Güneş ' i beklemeye koyuldum.Birazdan babamın telefonu çaldı ve Güneş ne söylediyse artık babam masadan kalktı ve uzaklaştı.Bense bu birkaç dakika için Güneş ' e minnettardım.Hızlıca onların masasına gittim.Sevecen bir şekilde " Merhaba " dedim.Burak ise önce beni baştan aşağı süzdü ve " Selam güzelim " dedi.Açıkçası bunu beklemiyordum." Ne istemiştin ? " dedi ardından." Aslında biraz yalnız kalsak diye düşündüm." dedim. "Belki birbirimizi daha yakından tanırız." Burak tam cevap verecekti ama vazgeçti.Babamın geldiğini gördüğümde direk oradan uzaklaştım ve masaya döndüm.Güneş de gelmişti.

" Babama ne söyledin Güneş ? "

" Merak etme ben o işi hallettim.Peki sen ne yaptın ?" deyince "Hiçbir şey " dedim.Gerçekten planladığım gibi gitmemişti.Biraz daha bekledik.Daha sonra ayaklandıklarını gördüm.Babam ve Burak gidiyordu işte.Lanet olsun ! diye düşünürken hiç beklemediğim bir şey oldu.Babam dışarı çıktığında Burak geri dönmüş ve " Sanırım buna ihtiyacın olacak " deyip bir kağıt uzatmıştı.Kağıdın içinde telefon numarası yazılıydı.

***

Burak Aras 'ın evinde elindeki kağıtlara bakıyordu.Aras " Bak kardeşim bu işte birlikteyiz.Sakın benden habersiz bir şeye kalkışma " dedi." Ayrıca telefonu suratıma kapatman da hiç hoş değildi biraderim. "

Bunları söylerken Burak hala bir şeyler düşünüyordu." Bak dostum ,aklımda bir plan var ve bunun için bana yardım etmelisin " deyince

Aras " Oğlum biz bu günler için varız.Her ne diyorsan seninleyim."dedi.Burak bunu duyunca tebessüm ederek " Biliyorum kardeşim, ama bu işin sonunun nasıl biteceğini ikimiz de biliyoruz."dedi. Ve evden çıktılar.Burak arabayı bir evin önünde durdurmuştu." Kardeşim burda neden durduk ? Kimin evi burası ?" diye sordu Aras.Burak haince tebessüm etti ve " Bu evde yaşayan kadınla ilgili planlarım var dostum " dedi.Aras şaşkınca Burak ' a bakıyordu.Ne diyordu bu adam böyle ?

Vote ve yorumlarınızı bekliyorum arkadaşlar : *:* Multimedia Alev..

NEFRET Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin