FİNAL

1K 19 7
                                    

En başından beri yanımda olduğun için sana ayrıca teşekkür etmeliyim.Her bölümün sonunda yaptığın o değerli yorumlar sayesinde bazı şeyleri fark etmemi sağladın.Bunun dışında çok değerli canım arkadaşımsın.Ve sen de bir hikaye yazıyorsun artık.Umarım başarılı olur ve çok okunursun.Çünkü bunu hak ediyorsun.Bu kişi kim diyenler olabilir ilk yorumu eminim o yapacaktır :):)

İyi okumalar...

Kadın kanlar içinde yerde yatıyordur.Genç adam ne yapacağını bilemez bir şekilde kadının yanıbaşındadır." Sana bunu yapma demiştim." der.Bu sırada gözlerinden süzülen yaşlar kadının kanlı elbisesine dökülür.Artık her şey için çok geçtir...

BİR GÜN ÖNCESİ

" Dünyadaki tek servetimiz ailemizdir.İşte ben de sırf bu yüzden ileri bir tarihte ailecek yiyebileceğimiz, tüm sevdiklerimizin yanımızda olduğu bir yemek planlıyorum.Ayrıca o gün yöneticiliğini yaptığım vakıfta, başkan oluşumun yıldönümü olacak.Ben de o günü büyük bir davet vererek kutlamak yerine sizlerle kutlamayı ve birlikte geçirebileceğimiz, bize güzel bir hatıra olacak şekilde kutlamak istiyorum.Umarım o gün Burak ve Ece de evlenmiş olurlar ve aramıza bir çift olarak katılırlar." Demet Karaman'dan sevgilerimle...

Burak davetiyeyi okuduktan sonra yüzünü buruşturdu.Bu davetiye eline aylar öncesinde geçmişti.Yani daha hiçbir kötü şey yaşanmamışken.Bu demek oluyordu ki böyle bir yemek olmayacaktı.Demet bu aile yemeğini planlarken bu günleri öngörememişti anlaşılan.Kağıdı bir köşeye attı ama Güneş'in onu aramasıyla tekrar kağıdı almak zorunda kalacaktı.

" Burak nerdesin ?"

" Şirketteyim neden sordun ?"

" Hiç.Yarınki davete gelip gelmeyeceğini soracaktım."

" Ne daveti ? Yoksa Demet Hanım'ın düzenlediği şu şeyden mi bahsediyorsun ?"

" Evet.Belki daha haberin yoktur ama annem o yemeği iptal etmedi.Biliyorsun haftalar öncesinden her şey ayarlanmıştı zaten."

" Ben olmaz sanıyordum.Yani onun üzerine çok şey değişti biliyorsun."

" Bir yerde haklısın ama gitmek zorundayız Burak.Yani şöyle düşün herkes orada olacak.Yanlış hatırlamıyorsam annem Ekrem'e de davetiye yollamıştı.Onun oradaki halini bir düşünsene.Şu anda her şeyini kaybetmiş bir adam o.Ve onun o halini eminim görmek istersin."

" Bilemiyorum Güneş.Ama sen bu kadar istekliysen neden olmasın ?"

" Yarın akşam bizim için bir başlangıç olabilir Burak.Bunu bu yüzden istiyorum."

" Öyleyse yarına hazır ol.Seni almaya gelirim."

ARAS'IN EVİ

Aras Burak'la yaptıkları konuşmadan sonra kendini evine kapatmıştır.Şu sıralar yatağından bile zor çıkıyordur hatta.Bunun farkında olan Güneş Aras'ı ziyarete gelir.

" Kaç gündür sana ulaşmaya çalışıyorum Aras nerelerdesin ?"

" Gördüğün gibi evdeyim." Güneş Aras'ın günlerdir ona soğuk davrandığının farkındadır.Artık dayanamaz ve isyan etmeye başlar.

" İtalya'ya gittiğinden beri sanki aramızda hiçbir şey yokmuş gibi davranıyorsun.Beni sevmiyor musun artık ?"

" Ben ordayken sen burada benim en yakın dostumla sevgili oldun Güneş bunun farkında değil misin sen ?"

" Sana söyledim Aras.Burak'ın Ekrem'den intikam almak için ailemize girdiğini bilmiyordum.Bana ondan nefret ettiğini söyleyince ben de bu fırsatı kaçırmak istemedim işte.Beni anlaman gerekiyor."

NEFRET Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin