FLASHBACK ( 15 YIL ÖNCESİ )-Bölüm şarkısıyla birlikte okumanızı tavsiye ederim :)
Ali Başaran ölmüştü.7 yaşındaki oğlu Burak ise her şeyin farkındaydı.Babasının onları bıraktığının ve asla geri gelmeyeceğinin farkındaydı...
Annesini izliyordu uzaktan.Usulca yaklaştı hayatındaki tek kadına " Babam geri gelmeyecek değil mi ? " Sinem gözyaşlarını sildi ve hayatındaki tek erkeğe baktı.O,oğluydu.Kocasını yeni kaybetmişti belki ama onu hayatta tutan bir kişi daha vardı.
" Geri gelmeyecek." dedi net bir şekilde.Sonra devam etti " Belki o olmayacak bundan sonra , ama biz varız.Sen ve ben oğlum." derin bir iç çekti Sinem " Büyüdükçe ona benzeyeceksin.Onun gibi iyi kalpli bir adam olacaksın.İşte o zaman yanında ben olacağım.Her zaman olduğu gibi."
ŞİMDİ
Burak,Aras ve Tarık Alev ' in tutulduğu yere gidiyorlardı.Arabayı kullanan Tarık ' tı.Herkes çok sessizdi.Burak ise Alev'le yapacağı konuşmayı planlıyordu.Ona temiz bir sayfa açması için için yardım edeceğini söylemişti.Şimdi ise onun işinin bitirmekten bahsediyordu.Oraya vardıklarında Burak " Ne de olsa onu öldüreceğiz ,ona yüzümü göstermemem için bir sebep yok" dedi.Tarık ise yavaşça yürümeye başlamıştı bile.Burası harap olmuş eski bir evdi.Dağın başı olduğundan insan yoktu.Alev 'i sandalyeye bağlamışlardı.Burak adamlara Alev ' in gözlerini açmalarını emretti.Burak da Alev ' in karşısına bir sandalye çekmiş oturuyordu.Yüzünde hiçbir ifade yoktu.Öylece bakıyordu Alev ' e.Alev'in gözlerinin açılmasıyla kısa süreli bir şok geçirmesi bir oldu.Karşısında çalıştığı şirketin yeni ortağı Burak Başaran vardı.Anlam verememişti bu duruma." Nasıl yani ? Ne demek oluyor şimdi bu ? Günlerdir beni tehdit eden sen miydin ?"
" Bunu beklemediğini biliyorum.Ama evet o kişi benim.Memnun olmadınız mı yoksa ?"
" Ne saçmalıyorsun sen ? Dediğinizi yaptım işte hem de fazlasıyla.Daha ne istiyorsunuz ?"
" Bunu fark ettim sayın sürtük hanım.Senden isteyecek bir şeyim kalmadığına göre senin için yolun sonu geldi."" Beni öldürecek misin yani.Bana temiz bir sayfa açmam için yardım edeceğini sanıyordum.Üstelik beni tehdit ettiğinizi Ekrem'e veya polise söylemedim.Ne dediyseniz yaptım."
" Ahahaha.Sen kendine fazla güveniyorsun bakıyorum.Öncelikle bu işi Ekrem'e söyleyemezdin.Çünkü o anda işin biterdi değil mi ? Ne de olsa kimse böyle bir riski almaz.Bunu çok iyi biliyorsun.Onu tanıyorsun ve daha önceden birçok kabahatin olmuştur eminim.Yani seni öldürmemesi için sebep kalmazdı.Önceki metreslerine neler yaptığını görmüştün.Korkuyorsun Ekrem ' den.Öte yandan seni öldürmedi diyelim bana ulaşmak için seni kullandı.Ki hiç sanmıyorum , anlattıklarına bakardı ve bana asla ulaşamayacağını anlardı.Her halukarda seni öldürürdü.Sen akıllı bir kadınsın Alev.Polise şikayet etsen bile onlara ne söyleyecektin ? Veya sana inanacaklar mı ? Sen sabıkalı bir kadınsın.Hatta fuhuştan bile içeri alındığın oldu.Hırsızlık desen var kapkaççılık , adam yaralama.Bunların hepsini biliyorum.Diğer taraftan tehditlerimden kimseye bahsetmez sadece işini yaparsan sana yardım edeceğimi söylemiştim.Peki senin gibi bir kadın hangi yolu tercih eder ? Tabiiki de son seçeneği.Üstelik Tarık ' ın seni izlediğini biliyordun.Seni gözünü kırpmadan vurabilirdi.Ekrem'i de vurabilirdi.Bunu görmüşsündür.Ben her ihtimali düşünmüştüm Alev.Eğer herhangi birine söyleseydin şimdiye ölmüş olacaktın."Alev şaşkınlıkla Burak ' a bakıyordu.
" Madem Ekrem ' i öldürebiliyorsun.Neden onu vurmuyorsun da böyle işler yapıyorsun ?"
" Bunu anlaman gerekirdi Alev.Onu öldürürsem yaptıkları yanına kalır.Benim amacım ise onu içten yok etmek."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
NEFRET
JugendliteraturOnun kalbi seneler önce kara bulutlarla kaplandı.Gülümsemesinin sahibi olan umudunu ve sonsuz sevgisini patlayan silah sesi söndürdü.Kimi zaman alaycı, kimi zaman ifadesiz bir yüzle her geçen gün beyaz bir sayfayı kirleten, kara mürekkep gibi yayıla...