FLASHBACK
Aras, Karaman şirketine adımını atar atmaz buradan çıktığında bir çok şeyin değişeceğinin farkındaydı.Bunun bilinciyle Ekrem'in odasının önünde duran sekretere yanaştı " Ekrem Bey odasında mı ? " Sekreter biraz duraksadıktan sonra " Kim olduğunuzu öğrenebilir miyim ? " dedi.
" Burak Başaran'ın yakın arkadaşı demeniz yeterli olur." Aras kendinden emindi.Bu nedenle, burada fazla beklemeyeceğini biliyordu.Bu sırada sekreter de Ekrem'le konuşmaktaydı.Ardından " Ekrem Bey sizi odasında bekliyor." demekle yetindi.
Aras odaya girdikten sonra Ekrem'in ezici bakışlarıyla karşılaştı.Bu haliyle gerçekten rahatsız ediciydi.
" Bir varoşun benimle görüşecek neyi olur merak ediyorum." Ekrem bunları söylerken halen bakışlarıyla Aras'ı aşağılıyor gibiydi.
" Bence önce söyleyeceklerimi dinleyin derim." Ekrem bu genç adamın ona anlatacaklarını merak etmişti.
" İyi öyleyse, benimde canım sıkılmıştı zaten anlat dinliyorum."
" Biliyorsunuz ki Burak benim yakın arkadaşım." Aras cümleyi kurduktan sonra derin bir iç geçirdi." Burak Başaran sizden intikam almak istiyor.Amacı sizi alaşağı etmek.Ve aylardır bunun için uğraşıyor."
Ekrem duyduklarına inanamamıştı.Burak ondan neyin intikamını alıyor olabilirdi ki ? Fakat gene de son yaşanılanlar ve Burak'ın peşine adam takması Ekrem'in şüphelerini haklı gösteriyordu.
" Tahminlerim kesinleşmiş oldu." dedi alçak bir sesle.
" Peki bunu neden bana anlatıyorsun ? Senin derdin nedir ? O adamla yakın arkadaş olduğunu söylediğine göre sana inanmam için hiçbir neden yok."
" Benim de kendime göre haklı sebeplerim var elbette." Aras bunu söylerken bir anda geçmişe gitti ve Burak'la konuştukları bir anı hatırladı.
FLASHBACK
" Evet kardeşim bana anlatmak istediğin şey neydi ?" Aras büyük bir heyecanla Burak'a bu soruyu yöneltti.Burak ise dalgın gözüküyordu.
" Anlatacak bir şey yok kardeşim.Söyleyebileceğim tek şey çok pis aşık olduğum." Bu itiraf karşısında Aras ne diyeceğini bilememişti.Aklına gelen tek şey bunun nasıl olabileceğiydi.Bu adamı çok iyi tanıyordu ve onun tanıdığı Burak Ece'ye aşık olmuş olamazdı.
" Ece'ye aşık olmuş olamazsın Burak.İntikam planına ne oldu ?"
Burak bu soru karşısında ufak bir tebessüm etti ve " Ece ' den bahsetmiyorum zaten Aras.Ben Güneş'e aşığım." dedi.
***
" Nedir bu sebepler ? "
" Bakın Ekrem Bey, ben uzun süredir Güneş'e ilgi duyuyorum.Hatta ona aşığım.Ve Burak'ın da Güneş'e çok aşık olduğunu biliyorum.Bu yüzden ondan kurtulmam gerekiyor." Ekrem bir süredir Burak'ın Güneş'e olan ilgisinin farkındaydı.Demek ki ona olan ilgisi bu derece büyüktü ki bu genç adamın nefretini kazanmıştı.
BURAK'TAN
Fernando'nun bana yolladığı bir mesaj karşısında yaşadığım şaşkınlığı atlatabildikten sonra onu aramayı akıl edebilmiştim.Çünkü eski dostumun attığı mesaj aynen şu şekildeydi " Arkadaşın Aras senin peşinde." Aras'ın İtalya'da olduğunu biliyordum ama Fernando mu ? Onunla ne ilgisi olabilir ?
" Ooo demek beni araman için sana böyle bir mesaj atmam gerekiyor." Fernando ben İtalya'da üniversite okurken en yakın arkadaşımdı.Uzun zamandır görüşemiyorduk ve o halen üniversitedeydi.Yani öyle sanıyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
NEFRET
Teen FictionOnun kalbi seneler önce kara bulutlarla kaplandı.Gülümsemesinin sahibi olan umudunu ve sonsuz sevgisini patlayan silah sesi söndürdü.Kimi zaman alaycı, kimi zaman ifadesiz bir yüzle her geçen gün beyaz bir sayfayı kirleten, kara mürekkep gibi yayıla...