BURAK'DAN
Büyük bir salonda Ece'yle olan nişanımızın başlamasına bir saat kadar kalmıştı.Her şey o kadar hızlı ilerlemişti ki ben bile anlam veremiyordum.Bu kadar kolay olacağını hiçbir zaman düşünmemiştim.Karaman ailesinin bireyleri bana çok güveniyordu.Ve ben de istediğim intikama gittikçe yaklaşıyordum.Ekrem'in sonu hiç iyi olmayacaktı.Bunu yanlızca ben biliyorum...
" Vay be ! Ulan Burak demek bu günleri de görecektik ha."
" Öyle kardeşim.Nasıl görünüyorum sen onu söyle."
" Harikasın birader.Özellikle bu takım sana çok yakıştı."
" Sağolasın Aras.Nişana kimi davet ettiğimi tahmin bile edemezsin."
" Kimi ? Gene ne planlıyorsun ?"
" Çağatay Mertoğlu"
" Hani şu bahsettiğin Fahri'nin oğlu olan lavuk mu ?"
" Evet.Nişandan önce Demet'le bir konuşmamız oldu birader.Neler söyledi bilemezsin."
" Ne söyledi ? En son boşanma davası açtığını biliyorum."
" Aynen öyle.Buraya da onun için gelmişti zaten.Ekrem bunun haberini alınca köpürdü tabi.Beni de arayıp Demet'i ikna etmemi istedi.Ben de çok kararlı olduğunu vazgeçeceğini sanmadığımı söyledim."
" Sonra da apar topar Türkiye'ye döndü Ekrem moruğu öyle değil mi ?"
" Öyle oldu.Tabi o zamanlar Ece ile nişan yapmayı planlıyorduk.O yüzden Demet boşanma davasından vazgeçtiğini söyledi.Ece onu ikna etmiş olmalı en azından şimdilik."
" Ece'ye bak sen.Seni çok seviyor belli.Yanlız çok hızlı bir şekilde ayarladınız nişanı felan."
" Ne bileyim birader.Ece hemen evlenelim istiyor.Ama farkında değil tabi.Böyle bir şey olmayacak çünkü."
" Bir şey diyeceğim , sen Demet'ten bahsediyordun.Ne konuştunuz ?"
" Önce beni bir kafeye çağırdı.Ben nişanı konuşuruz felan sandım.Ama Ekrem'den konuştuk.Ekrem onu büyük bir hayal kırıklığına uğratmış.Yok ona aşıkmış bilmem ne.Sonra birden Ekrem'in babasını öldürdüğünü düşündüğünü söyledi.Yani tam emin olamıyordu ama Ekrem'den intikam alacakmış.Ve bunun için benden yardım istiyormuş."
" Ne ? Ahahaah ! Dostum ne intikamından bahsediyor bu kadın ? Bide gelip sana söylüyor."
" Ben de böyle bir şey yapamayacağımı söyledim.Sonra benden nişana Fahri Mertoğlu'nu çağırmamı istedi.O adamı gördüğünde Ekrem'in alacağı surat ifadesini merak ediyormuş"
" Sen de onu çağırdın fakat gelmek istemedi."
" İlk başta nişanımızı berbat etmek istemediğimi bu yüzden çağırmayacağımı söyledim.Fakat ona da sürpriz olacak.Fahri Mertoğlu gelmese de oğlu davetimi kabul etti."
" Demet ileride işimize yarayabilir Burak.Tabi yalan söylemiyorsa."
" Nasıl yani ?"
" Belki de kocası Ekrem'le bir plan yapıp seni test etmek istemişlerdir."
" Böyle bir şey olacağını sanmıyorum Aras.Yani tamam Demet'ten bunu beklemezdim.Ama bana inandırıcı geldi."
" Bu iyi bir şey o zaman.Belki işimize yarar." O sırada telefonum çaldı Arayan:Ece
" Alo ?"
" Alo Burak aşkım inanamazsın ama Güneş burada."
" Nasıl yani İngiltere'de değil miydi ?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
NEFRET
Teen FictionOnun kalbi seneler önce kara bulutlarla kaplandı.Gülümsemesinin sahibi olan umudunu ve sonsuz sevgisini patlayan silah sesi söndürdü.Kimi zaman alaycı, kimi zaman ifadesiz bir yüzle her geçen gün beyaz bir sayfayı kirleten, kara mürekkep gibi yayıla...