PART 6

77 8 3
                                    


"שיט.." פליקס לחש בלחץ ומיד קם ממיטתו של האן כשמינהו עדיין עליה, "מה קרה?" מינהו שאל והביט בפליקס שעמד ותפס בראשו,
"פאק.. אבל מינהו אם האן ידע? זה ליטרלי החדר שלו והזדיינתי איתך על המיטה שלו!" פליקס אמר ולבש את הבוקסר שלו.

"ליקסי הכל בסדר, נחליף סדינים ואם הוא ישאל למה החלפת תגיד שניקית לו תחדר והחלפת גם סדינים" מינהו אמר וקם אל פליקס, מינהו לבש את הבוקסר שלו, ניגש אל הצעיר חיבק אותו מהגוף התחתון והסניף את צווארו.

פליקס הנהן וליטף את שיערו ועורפו של הבוגר,
"מינהו.. אז מה זה אומר לגבנו?" פליקס לחש והביט במינהו עם פני תמים,
"אני אתן לך זמן להחליט, אבל אני חייב שץדע שאני אוהב אותך." מינהו אמר וחייך אל פליקס,
"גם אני אוהב אותך חתלתול שלי." פליקס אמר וחיבק את מינהו בחוזקה, ואז הוא הרגיש דמעות על כתפו, מינהו הרים את ראשו והביט בעיניו של הצעיר עם עיניים דומעות ופליקס שהיה נראה מודאג, "אתה יכול לחזור על זה?" מינהו שאל בחיוך ופליקס צחקק, "אני אוהב אותך חתלתול שלי" פליקס אמר ותפס בפניו של של הבוגר שפרץ בבכי ונישק את שפתיו של פליקס באגרסיביות.

"אהה~ה" פליקס גנח לתוך הנשיקה וליטך את גופו של הבוגר, "לזיין אותך שוב?" מינהו שאל וגיחך, "לא לא, עדיין כואב לי התחת." פליקס אמר ופער את עיניו, מינהו פרץ בצחוק והתכופף אל צווארו של פליקס, "ליקסי כבר מאוחר בוא נלך לישון." מינהו לחש ופליקס הנהן, מינהו הרים את פליקס בסגנון כלה ורץ איתו לחדר של פליקס.

מינהו הניח את פליקס על המיטה וזחל אליו מתחת לשמיכה,
"אתה כל כך סקסי ככה." פליקס לחש והביט אל מינהו שהסתכל על פליקס עם מבט ערמומי,
"לא להסתכל עלי ככה." פליקס לחש וקירב את הגבות שלו, מינהו רק המשיך להסתכל על פליקס ככה.

"אני לא מתאפק" פליקס אמר וירד מתחת לשמיכה לכיוון איברו של מינהו, "לא לא לא, צחקתי! אני אפסיק." מינהו אמר אבל זה לא ממש עזר,
פליקס הוריד את הבוקסר של מינהו, הצעיר שם יד על פיו והוציא רוק, מתחיל למרוח את הרוק על איברו של הבוגר ושפשף באגרסיביות ומהר מאוד.

"פאק.. פליקס!" מינהו לחש ועצם את עיניו בחוזקה, פליקס זרק את השמיכה מהמיטה ומינהו הביט בפליקס שמשפשף לו את הזין וגם נוגע בעצמו, מינהו התיישב מעט ופער את פיו.

פליקס לא חיכה שנייה ופשוט בלי הודעה מוקדמת הכניס את איברו של הבוגר אל פיו ומצץ כל חלק במהירות, "פליקס~" מינהו גנח והפיל את ראשו אחורה ואחז בשיערו של הצעיר, פליקס הגביר את הקצב והוריד לעצמו את הבוקסר, מינהו דחף את ראשו של פליקס יותר למטה והכניס את הזין שלו יותר עמוק, "מממ.. ילד טוב." מינהו לחש והעביר את לשונו על שפתיו.

פליקס הגביר מעט את הקצב ועיניו התגלגלו לאחור, מינהו נשך את שפתו התחתונה וליטף את ראשו של הצעיר, פליקס הוציא את איברו של  מינהו מפיו ומתחיל לשפשף אותו במהירות.

פליקס התיישב על ברכיו וחיכה למינהו, הבוגר קם וכיוון את איברו לפיו של פליקס ושפשף באגרסיביות, פליקס פער את פיו וניער את גופו בצורה מגרה, מינהו שפשף במהירות ונשך את שפתו התחתונה, לאחר דקה כל הנוזל החם השפריץ אל פיו ופניו של הצעיר ופליקס בלע הכל.

"אח פאק.." מינהו לחש ונשכב על המיטה, פליקס קם לשירותים שהיה בחדר ושטף את עיניו ואת פניו מהשפיך של מינהו.

"בוא לידי." מינהו אמר וסידר את השמיכה, פליקס מיד רץ אל מינהו ונשכב לידו, "וואו אני עייף." פליקס לחש ונישק את החזה החשוף של מינהו, "יפה שלי תישן." מינהו לחש ונישק את ראשו של פליקס ואז את שפתיו, "אני אוהב אותך." פליקס לחש וחיבק את מינהו וליטף את גופו, "גם אני אוהב אותך נסיך." מינהו אמר ולאט לאט שניהם נרדמו.

מינהו קם לפני פליקס והרגיש צמא ורעב מאוד,
"שיט.." מינהו לחש לאחר ששמה את הבטן שלו מקרקרת.

הוא קם וירד למטבח למטה,
"אין אין, אני לא יכול לצאת, פליקס ישמע." מינהו אמר ותפס בשיערו הרגיש שהוא משתגע, "לא אני לא יכול לעשות את זה ולצאת החוצה שוב למצוא עכשיו עכבר, רגע! סלק עוזר לא?" מינהו לחש ופתח את המקרר באיטיות,
הוציא סלק ושם על קרש חיתוך, "איפה הסכין הזין הזה!?" מינהו שאל ופתח את המגירת סכום, "אחח סעמק" מינהו לחש לאחר שנדקר באצבע מאחד הסכינים במגירה.

"מצוין." מינהו אמר וליקק את הדם מאצבעו.

"בסדר אבל עדיין בכל זאת אולי סלק יעזור." מינהו לחש והתחיל לחתוך את הסלק,
"לא רע" מינהו הודה וטעם עוד חתיכה, לאחר 5 דקות מינהו כבר סיים לאכול והבטן שלו לא קרקרה יותר, "וואה.. זה באמת עוזר." מינהו פער את עיניו וידע שעכשיו כל פעם שהוא רעב או צמא סלק זה הפתרון שלו.

"מ-מינהו?" מינהו שמע את הקול היפה של הצעיר והסתובב אליו, פליקס עמד ושפשף את עיניו באיטיות, "ליקסי למה אתה לא ישן?" מינהו שאל והתקדם אל פליקס, פליקס שם לב לאצבע הפצועה של הבוגר ופער את עיניו, "היונג האצבע שלך!" פליקס אמר בקול ולקח את ידו של מינהו.

"פליקס זה יעבור הכל טוב." מינהו אמר אבל פליקס עדיין ניסה לחבוש את האצבע של מינהו, "סיימתי!" פליקס אמר ונשק לאצבע הפצועה, מינהו חייך ופליקס קם אליו וחיבק אותו בחוזקה מהעורף, מינהו הרגיש נשיקות קטנות על צווארו וצחקק, הבוגר תפס חזק בתחת של פליקס והסניף את ריח צווארו.

"בוא נחזור לישון." מינהו אמר והרים את את פליקס כמו קואלה ורץ איתו חזרה למעלה.

"לילה טוב תינוק יפה" "לילה טוב היונג!"

"בוקר טוב ליקסי!" מינהו אמר והתחיל לדגדג את פליקס הישנוני,
"חייב לקום עכשיו??" פליקס שאל בקול של בוקר ומינהו פער את העניו, "אוי ואבוי" מינהו אמר והביט אל איברו העומד, "חרמן." פליקס לחש וגלגל עיניים בחיוך.

"תקשיב ליקסי.. יש לי כמה חברים להכיר לך, ולאחד מהם יש בקרוב יום הולדת והוא השכיר וילה והזמין אותי ועוד כמה חברים שלו ואמר שגם אתה תבוא וזה לכמה ימים, אז היום נלך להכיר אותם שלא תרגיש אי נוחות איתם." מינהו אמר ופליקס היה נראה המום "יאיייי!! או מאיי גאדד! ומתי הולכים??" פליקס צווח בחיוך זוהר,
"עוד מעט הוא יגיד איפה נפגשים ואנחנו נלך." מינהו אמר ונשק לשפתיו של פליקס.



חם לייי עקצו לי תחיים היתושים המסריחים האלה.

𝙏𝙝𝙚 𝙑𝙖𝙢𝙥𝙞𝙧𝙚Where stories live. Discover now