PART 7

58 6 6
                                    

"היונג קודם הולכים להתקלח." פליקס אמר ומשך את הבוגר מחוץ לחדר ונכנסו לאמבטיה בהמשך המסדרון.

פליקס נכנס וניגש לארון באמבטיה והוציא שני מגבות, "זוז פסיכופת." פליקס לחש לאחר שהרגיש את ידיו של הבוגר מטיילות על גופו,
פליקס הניח את המגבות ליד הכיור והסתובב אל הבוגר, "אתה כל כך יפה ליקסי." מינהו לחש והצמיד את הצעיר קרוב אליו.

פליקס נשק לשפתיו של מינהו ברכות וליטף את הלחי של הבוגר,
"אוקע אוקע בוא נתקלח" פליקס אמר והשתחרר מהבוגר,
שני הנערים התפשטו ונכנסו לדוש.

"העיניים!!" פליקס צווח וכמעט נפל, "וואו תזהר" מינהו אמר ותפס במותניו של הצעיר,
מינהו הרטיב את עיניו של הצעיר ושטף את כל הסבון מהם, "דיי!" פליקס צעק לאחר שהבוגר סטר לתחת שלו.

פליקס הוציא לשון למינהו ואז פער את עיניו לאחר שהרגיש שהבוגר ליקק את לשונו, "יא!" פליקס צעק במבט עצבני ושנייה לאחר מכן הבוגר תפס בעורפו ונשק לשפתיו נשיקה ארוכה והזרם של המים התמזג עם הנשיקה שלהם, "אני אוהב אותך כל כך" מינהו אמר וליטף את הגב התחתון של פליקס, "גם אני אוהב אותך היונג." פליקס לחש והדביק נשיקה על עצם הבריח של מינהו.

שני הנערים סיימו להתקלח לאחר רבע שעה ויצאו מהאמבטיה עם מגבות סביב מותנם.

פליקס לקח את הטלפון שלו וחייג אל האן.

"הלו?"
"היונג אני נוסע אל מינהו עד הערב."
"כי?"
"אנחנו נפגשים עם חברים, אמ ויש עוד משהו אבל את זה אנמ אגיד לך כשאחזור"
"אה אוקע אז רק תשאיר את המפתח בתיבת הדואר ותהנה"
"תודה היונג!" פליקס אמר וניתק

מינהו התלבש וחיכה לפליקס .

מינהו התלבש וחיכה לפליקס

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

(האווטפיט של פליקס)

פליקס ירד ירד לסלון וקפץ אל ידיו של מינהו, "וואו! מי זה זה?!" מינהו אמר ותחת חזק בתחת של פליקס, הצעיר צחקק והסמיק מעט, מינהו נשק לשפתיו של פליקס ולא עזב אותו.

"אוקיי יש לך עוד גם להתארגן בוא נלך." פליקס אמר ומשך את מינהו מחוץ לבית, הצעיר נעל את הדלת, "לא שכחת כלום אני מקווה" פליקס אמר ומינהו הניד בראשו לשלילה בחיוך, "אוקע בוא" פליקס לחש ושניהם התקדמו אל האוטו של מינהו.

𝙏𝙝𝙚 𝙑𝙖𝙢𝙥𝙞𝙧𝙚Where stories live. Discover now