מינהו היה בבית חולים במשך כל היום עד להודעה חדשה שיקבל מהרופאים, וכמובן שהשאר גם היו איתו.
"אדוני?" אחד הרופאים יצא מהחדר ומינהו ישר קם אליו, "איך הוא? הוא קם?? הוא בסדר? איזה הוא נפצע!?" מינהו רק נלחם בידיים של חבריו שניסו להחזיק אותו כדי שלא יתפרץ לחדר.
מינהו נכנע ופשוט התחיל להזיל דמעות..
"מר לי, תרגע בבקשה.. לי פליקס.. מתאושש אבל הוא עדיין במצב קשה ואמרנו לו שיש חברים שמחכים לשעות הביקור כדי להכנס אליו והוא אמר שהם יכולים להכנס אבל הוא ביקש להרחיק אותך ממנו.." הרופא אמר והשאר הביטו ברופא בבלבול,
מינהו הביט בו בבכי ופער את עיניו. "זה מה שהוא ב-ביקש?" מינהו שאל ונפל לאט על ברכיו.
"מינהו אני בטוח שזה רק עצבים הוא ידבר איתך היום אל תדאג.
"מר קים!! הוא פולט דם!" הרופא שמה קריאה של האחות בחדר המטופלים שבו פליקס נמצא.
"פליקס!!!!" מינהו צרח וניסה להשתחרר מאחיזתו של היונג'ין האן והיון וו.
"אם אני לא אראה אותו אני אמות היום!!!!"
הרופא נכנס אל החדר מטופלים ורץ אל פליקס, "מ-מינהו..?" פליקס מלמל מעט ופלט עוד דם מפיו.
פליקסאיבד הכרה. ושניה לאחר מכן מינהו נכנס אל החדר ורץ אל הצעיר ואחז בידו.
"ליקס!? בבקשה תקום.. פליקס בבקשה אני כל כך מצטער הייתי חייב להציל אותך ולא הספקתי, אם אני אאבד אותך אני לא יוכל להמשיך לחיות.." מינהו אמר וליטף את פניו של הצעיר שעדיין דימם.
"מינהו תן להם לטפל בו בבקשה בוא איתנו תצא! אם לא תצא הם לא יוכלו לעזור לו!!!" היון וו צעק ואחז בידו של מינהו שהביט בו עם דמעות ואז הביט בצעיר.
האן והיונג'ין גם רצו אל מינהו ואחזו בו וניסו להפריד בן פליקס לבינו.
//עברו שעתיים//
מינהו והשאר ישבו במושבים מחוץ לחדר עד שאחות יצאה מהחדר והתקדמה לכיוון הנערים שישבו חיוורים.
"אדוני?" האחות אמרה ומינהו ישר קם.
"הוא בסדר?" "כן, אבל, הוא חייב ללכת לאכול, אז אם מישהו רוצה ללכת אית-" "אני אלך." מינהו קטע את האחות והיא הביטה בו והנהנה בחיןך נלחץ, "אבל, קודם כל אני ריצה לדבר איתו לבד."
הדלת של החדר מטופלים נפתחה ופליקס הביט לשם בבלבול וראה את מינהו נכנס באיטיות וסוגר אחריו את הדלת.
"בבקשה תתרחק ממני, מינהו בבקשה לא." פליקס אמר בלחץ וזז אחורה מהפחד.
"ליקס בבקשה, תקשיב לי, אני לא רוצה לפגוע בך וגם לא ניסיתי, אני רק רוצה לדבר איתך." מינהו אמר והתקדם אל פליקס באיטיות.
"מינהו אתה נישקת את ההיא שהייתה איתך איך אני אמור בדיוק לשלוח לך?!" "היא נישקה אותי! אמרתי לה ללכת ודחפתי אותה ממני כמה פעמים והיא ממשיכה להציק ואז היא פשוט עשתה את זה, פליקס.. אני לא רוצה לאבד אותך!"
מינהו הזיל דמעות ונפל על ברכיו.
פליקס הרגיש לא בסדר וישר קם והתקדם באיטיות אל מינה אחרי הכל, הוא עדיין צולע..
פליקס התיישב על הרצפה וזחל את מינהו והרים את פניו.
"אל תבכה היונג בבקשה.." פליקס ליטף את פניו של הבוגר ואז ניסה לגרום לו לקום.
אחרי כמה דקות שמינהו נרגע הוא קם ועזר לצעיר לקום על רגליו..
פליקס ישר אחז בשתי ידיו של הבוגר ונמצד לקיר ומשך את הבוגר אליו.
"אבל אני לא מבין.." פליקס לחש והביט לרצפה.
"ש..?" מינהו הביט בצעיר במבט מבולבל וליטף את ידיו."אם אתה אוהב אותי... למה עד עכשיו לא עשית את זה..?" פליקס לחש והביט במינהו, "את מה-"
מינהו נקטע לאחר שפליקס תפס בעורפו של מינהו והצמיד אותו אל צווארו,
עד שהניבים של מינהו נכנסו אל צווארו של הצעיר...
מינהו ניסה להפסיק ולהרים את הראש אבל פליקס לא נתן לו.
מינהו נכנע ופשוט ינק את הדם מצווארו של הצעיר.
"אה-.." פליקס נאנק מעט אבל לא נתן למינהו לעזוב את צווארו.
"Bite into Me hard." פליקס לחש בקול עמוק ומינהו הניח את ידו על הקיר ועם ידו השניה מחץ את מותנו של הצעיר והצמיד אותו אליו.
מינהו הרים את ראשו וכל הפה היה מכוסה בדמו של הצעיר.
פליקס הצמיד את מינהו אליו ונשק לשפתיו בחוזקה והחליק את לשונו אל פיו.
"אההה~" פליקס גנח אל תוך הנשיקה,
לאחר כמה שניות מינהו חזר אל צווארו של הצעיר והכניס את הניבים שלו אליו, אבל יותר עמוק.אה- אהה~ מינהו~.." פליקס ליטף את שיערו של הבוגר והצמיד אותו קרוב יותר.
פליקס הרגיש תחושה לא ברורה, הוא הרגיש צמא, מאוד.
הוא ראה אדום והרגיש כאב בשיניים."מ-מינהו."
הבוגר הביט בצעיר שהרגיש כאבים.
"העיניים שלך אדומות.. ליקס, יש לך ניבים.."
כיף לדמיין
YOU ARE READING
𝙏𝙝𝙚 𝙑𝙖𝙢𝙥𝙞𝙧𝙚
Romanceפליקס היה נער צעיר בן 17 והוא היה לומד בתיכון סיאול, היו לו חיים רגילים סך הכל אבל אחרי שהוא פגש נער אחד הרגשות שלו נדלקו אבל לא ידע מה היה הסוד של אותו נער עד שהראה לו. הוא לא ציפה איך העולם שלו יתהפך בכמה שניות של זליגת דם כותבת: נופר! הסיפור מכי...