PART 20

64 6 2
                                    

פליקס ישב בחדר ותפס בראשו כי הוא לא חשב, שצ'אנגבין יודע מה הם עשו.



נשמעו דפיקות על הדלת של שלושה נערים.


"פליקס! תפתח דקה בבקשה!" הוא שמע את האן היון וו ומינהו אומרים לו לפתוח.

"רדו למטה שרק מינהו יכנס בנתיים." "בסדר ליקסי." פליקס את האן ואז שמע צעדים שיורדים במדרגות והבין שהם הלכו.

פליקס קם ופתח את הדלת, מינהו נכנס וישר סגר את הדלת ונעל.

"ליקסי אתה בסדר??" מינהו הניח את ידיו על הלחיים של הצעיר והביט בו במבט דואג..

"א-אני.. א-" שנייה אחרי זה פליקס השתחרר מידיו של הבוגר ונפל על ברכיו בבכי.

"מינהו אני לא יודע מה עכשיו חושבים עלי האחרים, ועוד ג'ונגין או סונגמין וצ'אן.. פאק!" פליקס אמר ותפס בראשו.

"לא מעניין אותי מה חושבים עליך או עלינו אני צריך רק אותך בחיים שלי, זה הכל." מינהו התכופף והרים את הצעיר אל ידיו כמו קואלה והניח אותו על המיטה.


"מינהו אני לא יודע מה לעשות עכשיו." מינהו חייך מעט וחיבק את הצעיר בחוזקה

"פליקס.. אתה האור שלי בחיים, אני אוהב רק אותך ויותר מזה אני לא צריך." פליקס חייך מעט, הרים את מבטו אל הבוגר ונשק לקו הלסת שלו.

"גם אני אוהב אותך." פליקס לחש והתכרבל בידיו של מינהו, "עזוב את הדעה של אחרים, חברים שלי לא ידעו שאני אוהב בנים בכלל." מינהו לחש לפליקס וליטף את הלחי של הצעיר.


"מינהו? פליקס? אתם יכולים לפתוח?" מינהו שאל שמעו דפיקות על הדלת ואת היונג'ין, ולפי הלחשושים הבינו שלא רק הוא.


מינהו הביט בעיניו של פליקס שהנהן, הבוגר קם לדלת ופתח אותה, שם עמדו כל הממברים שהיו בבית חוץ מצ'אנגבין.


"פליקס אל תברח ככה יותר בבקשה." ג'ונגין אמר לאחר שהתיישב ליד פליקס וחיבק אותו.

"כולם בבית הבינו כבר מה יש בינך לבין מינהו אז מה שעשיתם זה בסדר גמור כי אנחנו יודעים כמה מינהו אוהב אותך ואתה אותו." כולם הצדיקו את ג'ונגין ופליקס חייך וחיבק את ג'ונגין בחוזקה וכולם רצו אליו בחיבוק.

"צ'אנגבין תמיד היה כזה, והוא לא נחמד אף פעם אבל כרגע הוא קיבל אזהרה והוא לא יתרץקרב אליך יותר בסדר?" היונג'ין אמר ופליקס הנהן


לא כתבתי הרבה זמן וואו

𝙏𝙝𝙚 𝙑𝙖𝙢𝙥𝙞𝙧𝙚Where stories live. Discover now