PART 21

61 6 7
                                    

פליקס שכב על המיטה כשמינהו מעליו ומנשק את שפתיו של הצעיר.

"מינהו, נעלת את הדלת? שלא יכנסו" פליקס שאל וכיסה מעט את מינהו.

"פליקס כולם כבר הבינו שאנחנו ביחד מה יש כבר להסתיר?" מינהו גיחך וחזר לנשק את פליקס.

כמה שניות אחרי נפתחה הדלת ופליקס גלגל את עיניו והתנתק וכך גם מינהו, "למה רק פתחתי את הפה?" פליקס שאל והביט במינהו שהיה נראה עצבני.

מינהו הסתובב וראה את היון וו.

"אני רואה שנכנסתי לא בזמן נכון?" היון וו אמר וגירד את עורפו קלות, "בשיט לא" מינהו אמר והיון וו גיחך.

"פשוט שלחו אותי לשאול אתכם אם אתם באים איתנו לסרט." היון וו אמר וחיכה לתשובה עד שפליקס ומינהו התלחששו.

"אנחנו נבוא, מתי הולכים?"






























ערב*

פליקס ומינהו התיישבו באוטו מאחורה בזמן שהיון וו נוהג והאן נמצא בכיסא מקדימה.

השאר נסעו באוטו של היונג'ין ושל צ'אן.


הנערים באוטו של היון וו כבר היו בדרך,
פליקס הניח את ידו על הירך של מינהו וליטף אותה בעדינות.

היון וו הביט במראה וראה מה הולך מאחורה ואז הביט אל האן שהביט בו בחזרה.




שני הנערים גיחכו ומינהו ופליקס הביטו בהם במבט מבולבל.



"מה אתם צוחקים?" מינהו הביט בהם במבט עצבני ופליקס הרגיש לא בנוח והוריד את ידו מהבוגר.



מינהו הביט בפליקס שהיה נראה מעט מצוברח.




הבוגר קירב את פליקס אליו מהמותניים ונשק לשפתיו בחוזקה.



שני הנערים התמזמזו באוטו במשך 10 דקות, "אולי פשוט תזדיינו וזהו?" היון וו אמר ולמינהו עלה חיוך ערמומי על פניו ובא לשחרר את קשר במכנס שלו.

"אני צחקתי תרגע!" היון וו אמר ונהיה אדום ופליקס רק פרץ בצחוק ביחד עם מינהו והאן.

"טוב טוב הגענו צאו לי מהאוטו." היון וו אמר וכולם יצאו.

"אייניייי!!" פליקס ראה את ג'ונגין וישר רץ אליו.


"יונגבוק!!" ג'ונגין פתח את ידיו ופליקס קפץ לתוכן במבט ילדותי, "בואו נכנס קודם ושם תתחבקו כבר." אמר היונג'ין ושני הנערים צחקקו ונכנסו.

מינהו התקדם אל פליקס והניח את ידו על המותן שלו, "אגב היונג, תראה את היון וו והאן." פליקס חייך והביע מאחוריו וכך גם מינהו.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Dec 20, 2023 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

𝙏𝙝𝙚 𝙑𝙖𝙢𝙥𝙞𝙧𝙚Where stories live. Discover now