פליקס השתחרר מהבוגר וחייך אליו חיוך מזויף שהיה נראה למינהו חשוד.
"ליקסי היום באים אלינו כמה חברים, סוג של מסיבה לכבוד היונג'ין." מינהו אמר ופליקס החמיץ פנים.
"אתה רומז על משהו??" פליקס שאל והביט בו במבט חושד, "מה פתאום יפה שלי, רק אמרתי!" מינהו אמר וצחקק.
//ערב//
"היונג^^" פליקס קרא לבוגר שישב על המיטה אבל ישר קם וניגש אל הצעיר שעמד מול הארון.
"מה יותר יפה? החולצה הזאת? או זאת?" פליקס שאל ובחן על עצמו את החולצות התלויות.
"בלי חולצה הכי יפה לך." מינהו לחש לפליקס באוזן והוריד לפליקס מיד את החולצה,
מינהו חיבק את פליקס מאחורה בחוזקה ונשך לצווארו של הצעיר.הבוגר מחץ את מותניו של פליקס ונשק לצווארו.
"אהה~.. מ-מינ-נהו ד-דיי.." פליקס גנח בשקט והרים את ראשו לתקרה והניח את ידיו על ידיו של הבוגר."מ-מינהו ל-לא עכשיו~" פליקס לחש וגנח באותו זמן וניסה להשתחרר מהבוגר.
"קרה משהו בייבי?" מינהו שאל והביט בפליקס במבט מודאג, "אני לא מרגיש טוב כרגע.." פליקס לחש ומינהו סיבב את פליקס אליו.
"כואב לך משהו!? בדקת חום!? רוצה אני אבדוק לך!? יש לך כאב ראש?!" מינהו שאל בים דאגה בעיניו, פליקס חייך וחיבק את הבוגר.
"רק בטן טיפה כואבת היונג^^" פליקס לחש ונשק לחזה של הבוגר.
פליקס ומינהו כבר התלבשו וירדו אל כולם, פליקס ראה שם גם כמה בנות ואת שאר החברים שלו.
"ליקס!" פליקס שמה את האן והיון וו צועקים לו ומינהו חייך והלך לקחת משהו לשתות.
"איך אתה ליקסי?" האן שאל והביט בצעיר.
"אני בסדר, וואי תאמת אם הייתי יכול הייתי נשאר בחדר לישון." פליקס אמר והאן גיחך ובדיוק היונג'ין וסונגמין ניגשו אליהם."מה נשמע?" סונגמין שאל וכולם התחילו לשוחח.
אצל מינהו.
מינהו מזג לעצמו שתייה וכשהוא הסתובב הוא ראה נערה, שהייתה האקסית שלו.
"היוש!" ווי סון אמרה בחיוך משועשע, "מה את רוצה ממני?!" מינהו אמר בגסות והנערה עשתה פרצוף עצוב.
"התגעגעתי אליך, אסור?" ווי סון שאלה והביטה בו במבט תמים, "לא, אסור! את לא מעניינת אותי יותר ואני לא רוצה זכר אליך." מינהו אמר בקול עצבני וגלגל את עיניו, "אני יודעת שהתגעגעת אלי." ווי סון אמרה והתקרבה אל מינהו עוד יותר.
"יו תראו, היא מתחילה עם מינהו." סונגמין אמר וכל הנערים העבירו במהירות והלם את מבטם אל מינהו.
כולל פליקס.
הנערה נישקה את שפתיו של מינהו.
פליקס קיבל הלם.. ועיניו התמלאו דמעות וזלגו אחת אחרי השנייה ושאר הנעאים הפנו את מבטם אל הצעיר.
מינהו התנתק מהנערה בחוזקה ודחף אותה אחורה עד שהיא נפלה.
"פליקס!? היא נישקה אותי בעצמה!" מינהו אמר והביט בצעיר במבט מודאג ורץ אליו.
"ליקס ליקס!" האן היונג'ין והיון וו אמרו ביחד והתקרבו אל פליקס שבכה והתמלא זעם.
מינהו ניגש את פליקס אבל נדחף על ידו בחוזקה והצעיר פשוט ברח החוצה כשמינהו היונג'ין האן והיון וו אחריו.
"פליקס תעצור!" מינהו צעק לפליקס אבל הצעיר לא ביצע.
פליקס רק המשיך לרוץ ולנגב דמעות.
"פליקס אוטו!!!!" מינהו צרח ורץ במהירות.
אך האוטו התנגש בצעיר שניה לאחר מכן...
"פליקס!!!!!" כל הנערים צרחו ורצו אל הצעיר שדימם......
בכיתי תאמת (תצביעו באמשלכם)
YOU ARE READING
𝙏𝙝𝙚 𝙑𝙖𝙢𝙥𝙞𝙧𝙚
Romanceפליקס היה נער צעיר בן 17 והוא היה לומד בתיכון סיאול, היו לו חיים רגילים סך הכל אבל אחרי שהוא פגש נער אחד הרגשות שלו נדלקו אבל לא ידע מה היה הסוד של אותו נער עד שהראה לו. הוא לא ציפה איך העולם שלו יתהפך בכמה שניות של זליגת דם כותבת: נופר! הסיפור מכי...