PART 10

66 5 0
                                    

עבר שבוע, מינהו ופליקס היו צריכים להתארגן לחופשה עם אותם הנערים שהכיר במסעדה.

פליקס התרגש כל כך תוך כדי שארגן הכל, "בייבי אני רואה אתה מרוגש מידי." מינהו אמר בחיוך ותפס במותנו של הצעיר והצמיד אותו אליו.


מינהו נשק לשפתיו של פליקס עד שירד לצווארו, פליקס הרים את ראשו והעביר את ידו בשיערו הרך של הבוגר.

פליקס גנח מעט ועטף את ידיו סביב עורפו של מינהו.

הבוגר לא הפסיק להעביר מגע בגופו של הצעיר.

מינהו הרים את רגלו של פליקס אל מותנו בחוזקה והשאיר נשיכות קטנות על צווארו, "אה~" פליקס גנח וליטף את ראשו של הבוגר.

"אה, זה לא זמן טוב?" נער אחד שעמד בדלת הביט בהם בהלם והניח את ידו על עיניו,
"יבוא יום ואני אזיין אותך מכות היונג'ין." מינהו אמר ומשך את פליקס אליו.

היונג'ין היה היחיד שמינהו סיפר לו על היחסים שלו עם פליקס.


היונג'ין נשען על המשקוף של הדלת בשילוב ידיים, "אירגנתם הכל?" פליקס הנהן ועטף את ידיו סביב זרועו של הבוגר.

"מה קרה לך ליקס, נהיית אדום." היונג'ין אמר וצחקק וכך גם מינהו, "אני לא אדום!" פליקס אמר וחיבק את מינהו מאחור.


"טוב יאללה קחו ת'דברים וצאו." היונג'ין אמר ופליקס ומינהו לקחו את התיקים.

//////

















"עוד הרבההה??" פליקס התבכיין להם במשך חצי שעה ומינהו היה נראה מיואש כל כך, "היונג-" פליקס נקטע לאחר שמינהו השתיק אותו עם נשיקה, "היונג דיי! מתי מגיעים??" פליקס המשיך ומינהו פשוט תפס בידו והושיב אותו עליו.

"תפסיק להתבכיין מגיעים כמה דקות." מינהו לחש ונתן לפליקס להניח את ראשו על החזה שלו.














"הגענו, קום ליקסי." מינהו לחש וליטף את ראשו של הצעיר.

"הממ" ליקס נישק את החזה של מינהו וחיבק אותו בחוזקה.

"בוא תינוק." מינהו אמר ונשק לשפתיו של פליקס ברכות, "צאו צאו." היונג'ין אמר לאחר שפתח את הדלת של המושב האחורי.


היונג'ין עזר לפליקס לרדת וישר אלריו מינהו יצא מהאוטו ושלושת הנערים ראו שכל השאר כבר הגיעו וחיכו בדלת הכניסה,

פליקס רץ במהירות אל ג'ונגין וחיבק אותו בחוזקה, "היונג!" ג'ונגין צווח וחיבק את פליקס חזרה.



"איך אתה??" פליקס שאל ונשק למצחו של הצעיר.


"אני בסדר גמור, מה איתך התגעגעתי." ג'ונגין לחש וליטף את שיערו של פליקס שחייך חיוך זוהר.

"אני מרגיש מצוין!" פליקס אמר וחייך, מינהו צחקק מהמתיקות של פליקס וניגש אליו, היון וו ראה את פליקס וניגש אליו גם.

"או, שלום גם לכם" היון וו אמר וחיבק את שני הנערים (מ,פ).

לאחר שג'ונגין ראה את מינהו הוא בלע המון רוק ונשם במהירות.

"היון וו הושיט למינהו כוס מילקשייק לבנה שהיה בה מיץ אדום, ג'ונגין הסיט את מבטו לצד.

"מה זה?" פליקס שאל והביט לתוך הכוס, "מיץ סלק." היון וו אמר בחיוך מזויף.

"איכסהה!" פליקס אמר והלך אל ג'ונגין,
וכמובן שזה אכן לא היה מיץ סלק.

פליקס ניגש אל ג'ונגין שהיה נראה לחוץ, "מה יש?" פליקס שאל והביט בצעיר.

"אה? כלום." ג'ונגין לחש והביט בפליקס בחיוך.

פליקס הרגיש מבולבל שכולם מתנהגים מוזר.








כולם נכנסו לבית והוא היה כל כך ענק שכולם פערו עיניים, "אוקע הסדר הוא כזה, 5 בנים בחדר אחד, אבל! מינהו ופליקס ישנים יחד בחדר לבד." היונג'ין אמר וצ'אנגבין הרים גבה.

"הם ישנים לבד ביחד כי?" צ'אנגבין אמר וחיכה לתשובה, "כי פליקס מרגיש בנוח עם מינהו." היונג'ין אמר ושילב את ידיו, וצ'אנגבין גלגל עיניים.


מינהו הביט בפליקס שבהה בו כבר כמה דקות, מינהו צחקק וחיבק את הצעיר בחוזקה וקירב את פיו לאוזנו, "זה שאנחנו בבית עם אנשים לא אומר שאני לא יכול לזיין אותך." מינהו לחש והביט בעיניו של פליקס שהסמיק.

"היונג!" פליקס צעק וקבר את פניו בידיו, מינהו פרץ בצחוק והניח את ראשו את הכתף של פליקס.

"מינהו! בואו אתה ופליקס אני אראה לכם איפה אתם תישנו." היונג'ין אמר ועלה במדרגות ופליקס בא לרוץ אחריו אבל מינהו הרים אותו כמו כלה במהירות ורץ במדרגות.








"אם אתה תפיל אותי אני לא אדבר איתך!!" פליקס צרח וניער את רגליו, "הנה כאן." היונג'ין אמר ופתח חדר אחד שהיה במסדרון, פליקס נכנס לחדר וישר קפץ אל המיטה.

מינהו צחקק והיונג'ין חייך, "עוד מעט כולנו נפזר דברים לחדרים וארונות וכעיקרון אתם מסודרים, אה ונראלי היפיוף שלך נרדם." היונג'ין אמר ותפח על גבו של מינהו חייך וירד במדרגות חזרה אל השאר.

"ליקסי.." מינהו לחש באוזנו של הצעיר ולא קיבל תשובה, "ישנון." מינהו לחש ונשכב ליד פליקס, "תישן בייבי." מינהו לחש וחיבק את פליקס, ולאחר כמה דקות נרדם גם הוא.



איים גאון בקיצור תצביעו))

𝙏𝙝𝙚 𝙑𝙖𝙢𝙥𝙞𝙧𝙚Where stories live. Discover now