PART 8

58 7 0
                                    


"אתה חייב להתנשק עם מינהו במשך דקה שלמה."

מינהו הביט בסונגמין ואז בפליקס, "היונג! אתה מסכים לי?" פליקס שאל ומינהו ניסה לבדוק אם יש עוד מישהו בשולחן שלא השתכר, הוא לא הבחין מישהו שעדיין מרגיש בסדר, הוא הרגיש מבפנים שכולם שיכורים חוץ ממנו, וכולם יודעים למה.

מינהו הנהן ופליקס ישר התקרב אל מינהו ותפס בפניו, "אני אוהב את השפתיים שלך היונג." פליקס אמר ומינהו לא הספיק להוציא הגה ופליקס כבר הדביק את שפתיהם והתענג על שפתיו של הבוגר, כל הבנים בשולחן הביטו בהם חלק עודדו והשאר הביטו בהם במבט לא ברור.

פליקס ניסה להחליק את לשונו לפיו של הבוגר ובסופו של דבר הצליח,
"א- פ-פליקס." מינהו מלמל לתוך הנשיקה והתנתק, "יא! למה!?" פליקס שאל בקול ילדותי וכעס, "פליקס, לא." מינהו אמר ופליקס זז ממינהו והתקרב יותר אל ג'ונגין.

מינהו ידע שהוא פגע בפליקס אבל אם הוא לא היה עוצר אותו זה לא היה נגמר, וגם הוא לא רצה שכל החברים שלו ידעו שהוא אוהב בנים, כי הם לא הכירו אותו ככה.

"היונג'ין אתה בסדר?" מינהו שאל כי ראה אותו מתנדנד, "יואו הנה כוס" היונג'ין אמר ורצה לזרוק אותה על הרצפה,

"לא!" מינהו אמר וקם במהירות לקחת את הכוס מידו של היונג'ין, אבל במהירות לא רגילה.

הם ישבו שם עוד לפחות חצי שעה עד שמינהו ראה שפליקס ממש השתכר, "טוב טוב דיי, פליקס עזוב את זה!" מינהו צעק במבט כועס ולקח את הכוס של פליקס מידיו,
"יא!! תחזיר!" פליקס צווח וניסה לקחת חזרה,
פתאום פליקס שם את ידו על פיו ורץ לשירותים במהירות כשמינהו אחריו.

"שיט. אמרתי לך להספיק לשתות נכון?!" מינהו אמר במבט כועס, "תפסיק לצעוק עלי!" פליקס אמר ופרץ בבכי, מינהו הביט בו במבט מודאג ורץ אליו.

"ששש זהו זהו ליקס אני מצטער פשוט אתה השתכרת יותר מידי וזה לא טוב לך." מינהו לחש וחיבק את הצעיר,
"מאיפה לך מה טוב לי ומה לא!? כולם שם שתו ומה אני אמור לעשות? להסתכל?!" פליקס אמר והביט במינהו במבט עצבני,
"פליקס מספיק! אתה חוזר עכשיו הביתה אוקיי? עוד יומיים אנחנו ניפגש שוב בוילה שהיונג'ין שכר." מינהו אמר ועזר לפליקס לקום.

"אגב, אממ היונג.." פליקס מלמל לעצמו והתכוון להתחרט על מה שרצה לומר אבל מינהו כבר שמע אותו, "מה קרה?" מינהו לחש והביט בו במבט מודאג.







פליקס משך את מינהו לנשיקה ולא שחרר אותו,
מינהו חיבק את פליקס מהגוף התחתון ועימק את הנשיקה, פליקס סגר את דלת התא והצמיד את הבוגר לקיר ליד, "וואו" מינהו לחש והביט בפליקס בטיפת הלם, "היונג א-אני.. באלי.." פליקס גמגם מעט ותפס בפניו של הבוגר.


"אני רוצה שתהיה שלי."





פרק קצר מאוד אבל פסדר לא נורא הלאה יהיה יותר ארוך רק תצביעו

𝙏𝙝𝙚 𝙑𝙖𝙢𝙥𝙞𝙧𝙚Where stories live. Discover now