PART 18

53 4 0
                                    



"למה אתה מתחפש?" "המ לאדע" פליקס שמע את הדיבורים במטבח וירד אליהם, לאחר שירד ראה את צ'אן היון וו והיונג'ין.

"מתחפשים?" פליקס שאל והיונג'ין גיחך.

"אה נכון, אתה ומינהו לא הייתם בשיחה של אתמול, הודענו שיש מסיבת תחפושות היום בערב.

פליקס נזכר במסיבה הקודמת וישר עשה מבט עצבני.

"שוב יהיו כאן בנות!?" פליקס שאל במבט עצבני והיונג'ין גם נזכר והניד בראשו לשלילה במהירות.

"רק מי שכאן בבית." היונג'ין אמר ופליקס נשם עמוק ונרגע..
























"זה לא כמו בגד של זונה?" פליקס שאל את מינהו שהביא לו תחפושת.

"זה רק שמלה אדומה, תהיה הערפד שלי." מינהו לחש ומשך את פליקס מהמותן בחוזקה.

"חתיכת סוטה!" פליקס אמר ומשך את מינהו מהצווארון לנשיקה

מינהו נתן לפליקס השמלה וחיכה שהוא ילבש אותה.

"אל תסכל!" פליקס אמר והסתובב עם גבו אל הבוגר, "אייש.. מה כבר לא ראיתי שם?" מינהו אמר ופליקס גלגל את עיניו ולקח את השמלה

 מה כבר לא ראיתי שם?" מינהו אמר ופליקס גלגל את עיניו ולקח את השמלה

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

הצעיר לבש את השמלה והביט על עצמו במראה

"אוי פאק.." מינהו לחש והביט בצעיר, "אני מחרמן אותך ככה?" מינהו הנהן ומשך את פליקס אליו מהמותן.

"לא לא לא, לא עכשיו." פליקס לחש בהתגרות וגיחך.



אחרי חצי שעה מינהו התארגן.

פליקס לבש את השמלה ומינהו פשוט שם על עצמו טרנינג שחור וג'קט אפור.


כולם היו למטה ואחרי כמה דקות גם מינליקס ירדו וכולם פערו את עיניו למראה של פליקס.


"אומו.. פליקס??" היונג'ין וג'ונגין אמרו בקול אחד.

פליקס צחקק וניגש לחבק את כולם, שניה לפני מינהו משך את פליקס אליו מהמרפק קירב את שפתיו לאוזנו.

"רק תתרחק מצ'אנגבין." מינהו לחש ופליקס הנהן ורץ אל ג'ונגין, "ליקסי! יש לי הפתעה בשבילך." ג'ונגין זז ומאחוריו עמד האן.

"האני!!!" פליקס צווח וקפץ אל ידיו של הבוגר, "ליקס!! כמה התגעגעתי אליך." האן אמר וחיבק את פליקס בחוזקה ומינהו והשאר חייכו רק צ'אנגבין הביט בו כל הזמן בגלגול עיניים.



עברו שעתיים וכמעט כולם היו שתויים והיה הרבה רעש בגלל המוזיקה.

מינהו ניגש אל פליקס ומשך אותו אליו מהמותניים, "שתית?" "קצת אבל אני לא מרגיש שיכור." פליקס אמר ומינהו חייך כי ראה את כולם שתויים אז חשב על משהו.


הבוגר משך את פליקס לכיוון הקיר במסדרון שמסתיר אותם.

מינהו התחיל לנשק את צווארו של הצעיר באגרסיביות והשאיר שם סימנים של היקי, פליקס הוציא גניחות מפיו והעביר את ידיו בשיערו של הבוגר.

מינהו שחרר את קשר המכנס שלו ופליקס הוריד את הבוקסר שלו במהירות ואחריו גם מינהו.

הבוגר הרים את רגלו של הצעיר והביט בפליקס.

"אתה בטוח שלא ישמעו או יראו אותנו?" פליקס שאל והביט לכיוון הסלון.

"ששש, מצידי שישמעו ויראו אני לא יכול להתאפק." מינהו אמר וחייך.



"אהההה~!" פליקס גנח לאחר שמינהו חדר אליו באגרסיביות ותפס ברגלו בחוזקה ועם ידו השנייה מחץ את מותנו של הצעיר.

"פאק! מ-מינהו ב~בקשה.. ל-אט יותר~!!" פליקס צרח והפיל את ראשו לאחור בזמן שמינהו רק מגביר את הקצב יותר ויותר.


אצל האן.


"פאק.. הראש." האן היה בחצר האחורית ונשם אוויר, "קח, זה ירגיע"

האן ראה את היון וו שמציע לו סיגריה והוא פשוט לקח אותה בלי לחשוב.

"אח כואב לי הרגליים בוא שב גם." היון וו לחש והתיישב.

"אייש, תפסיק לשחק אותה מגניב." האן אמר והתיישב על כיסא ליד.

"תגיד, לגבי מינהו ופליקס." "מה איתם?" "לא יודע, הם נראים מחוברים מאוד, וזה פעם ראשונה שלי שאני רואה ככה את מינהו." "איך ככה?" "שמח, עד כדי כך." היון וו אמר והאן חייך.

"פליקס כנראה הסיבה לזה."







"פאק~ מינהו!" פליקס גנח בצעקה שנייה לפני שמינהו האט מעט ולאט לאט נעצר.

"ליקס, אתה הסקס הכי טוב שקרה לי, בכל מצב." מינהו לחש לפליקס באוזן ונשק לשפתיו.

שני הנערים התלבשו חזרה ופליקס הרגיש משהו מוזר.

"מ-מינהו יש לי סחרחורת." פליקס לחש ונפל על ברכיו, "פליקס?! זה כנראה בגלל השתיה, אתה חייב לנוח טיפה." מינהו אמר והרים את פליקס ועלה איתו במדרגות.

"אגב, רק אני שמעתי גניחות לפני רבע שעה?" "לא רק אתה" האן אמר ושני הנערים ראו את מינהו רץ עם פליקס למעלה.

"כנראה יש להם תוכניות משלהם." היון וו אמר והוא והאן פרצו בצחוק.




כאב לי הראש

𝙏𝙝𝙚 𝙑𝙖𝙢𝙥𝙞𝙧𝙚Where stories live. Discover now