PART 11

57 5 0
                                    


מינהו קם לאחר שעתיים שישן ליד הצעיר.


מינהו ראה את פליקס ישן על החזה שלו עם חיוך וחייך גם הוא, מינהו נשק לראשו של הצעיר ולקח את הטלפון.


הבוגר פתח את הטלפון וראה שהשעה היא 18:33.

מינהו ליטך את שיערו של הצעיר והביט בפניו היפות,

"פליקס עזב את הבית כשהיה ממש קטן מאז אני דואג לו המון ומנסה שהוא לא יפגע, וזו עבודה קשה כי הוא רגיש מאוד, הוא נפגע לא פעם ולא פעמיים כולל זמן שהוא איתי, הוא צריך מישהו שידאג לו, אני לא מצליח להסתדר איתו לבד כי הוא ילד עקשן מאוד והוא לא התבגר עד הסוף והוא צריך תמיכה ואהבה, כרגע אני זה שנותן לו את זה ומשתדל שיהיה לו טוב, אבל אני בטוח שיבוא אליו מישהו שיקח אותו אליו ידאג לו ויאהב אותו מכל הלב, כך שלא יפגע."

מינהו נזכר במה שהאן אמר לו עוד אז בבית חולים והרגיש כאב לב, פליקס פתח עיניים באיטיות וראה את הדמעה שעשתה את דרכה על הלחי של הבוגר.

"ה-היונג?" פליקס מלמל והביט בו במבט תמים, מינהו נרתע מעט וישר ניגב את הדמעה וחייך אל הצעיר, "אני אוהב אותך פליקס." מינהו לחש וליטף את הלחי של פליקס.

"גם אני אותך.." פליקס לחש חזרה ונשק לשפתיו של הבוגר, "למה בכית?" פליקס שאל במבט מודאג וחיכה לתשובה בחוסר סבלנות.

"פליקס, אני רוצה שתבטיח לי , שלא משנה מה, אם אני עושה משהו שפוגע בך או שמישהו הטריד אותך.. תגיד לי. ואני אדאג לזה." מינהו לחש וליטף את מותנו של הצעיר שהנהן, מינהו הדליק את השיר של ג'ף סאטור בטלפון
"why don't you stay."


"היונג, אני כל כך שמח שנכנסת לחיי." פליקס לחש והביט בעיניו הנוצצות של הבוגר, "אני לא יכול להבטיח שלא תפגע יותר בחיים אבל אם זה יקרה אני חייב לתקן, אני אוהב אותך וקשה לי בלעדיך, ואני מקווה שכל טעות שאעשה אדע לצאת ממנה רק עבורך, אהבה שלי.." מינהו אמר ונשק לשפתיו של פליקס ברכות רבה ומשך אותו קרוב אליו.






ראיתי שוב קיןפורש ואתהבתי בשיר של ג'ף כל כךךךך (וסליחה שזה קצר פשוט מצב רוח ז^ן)

𝙏𝙝𝙚 𝙑𝙖𝙢𝙥𝙞𝙧𝙚Where stories live. Discover now