מינהו התעורר ולא מצא לידו את הצעיר.
"ליקס?" מינהו לחש והביט סביב החדר אבל לא היה סימן לצעיר והשעה הייתה 09:27.
מינהו התלבש וירד למטה לחפש את הצעיר.
"אתה והוא הכרתם מזמן?" "לא כל כך הרבה זמן."
מינהו עצר במדרגות ושמע את השיחה בין פליקס לצ'אנגבין, שניהם היו במטבח בזמן שפליקס שתה וצ'אנגבין רק ישב ודיבר איתו."כע רואים שהוא דואג לך." צ'אנגבין לחש בחיוך ערמומי וישר קם והתקדם לעבר הצעיר באיטיות, "וכנראה הוא יהיה שמח אם יהיה מישהו שידאג לך יותר." צ'אנגבין לחש ותפס במותניים של פליקס, "מה אתה עושה!? תעזוב אותי-"
"צ'אנגבין!!" מינהו צעק ורץ אל פליקס, במהירות לא רגילה.מינהו דחף את צ'אנגבין מפליקס בחוזקה ונתן לו אגרוף לעין,
צ'אנגבין נאנק בכאב כי המכה הייתה חזקה ולא הרגישה לו רגיל."בן זונה זה היה חזק מידי!" מינהו התכופף מעט אל צ'אנגבין ועיניו הפכו לאדומות, "אל תתקרב לפליקס יותר או שאני אעשה את זה בדרך יותר כואבת." מינהו גיחך ונרגע מעט והסתובב אל פליקס
"בוא ליקס." מינהו לחש ומשך את פליקס מהיד.
נ.מ מינהו.
לקחתי את פליקס חזרה לחדר והושבתי אותו על המיטה, "ליקס תקשיב, יש דבר אחד חשוב שאני צריך שתעשה בחופשה הזאת, לא להתקרב לצ'אנגבין." אמרתי במבט רציני, פליקס הביט בי עם מבט תמים והנהן באיטיות.
נ.מ כללית.
מינהו העביר מגע בידו של פליקס ולאחר כמה שניות חיבק אותו בחוזקה,
"אני אוהב אותך, הוא ינסה לעשות המון כדי לפגוע בך ואני לא נותן לזה יד." מינהו לחש ונשק לשפתיו של הצעיר בטיפת אגרסיביות."ממ~ ה~היונג.." פליקס ניסה לעצור את מינהו, "מה קרה?" מינהו שאל במבט מבולבל.
"נראלי אני שומע שמישהו בא לכאן." "אף אחד לא בא הכל טוב." מינהו התחיל לטרוף את שפתיו של הצעיר והפיל אותו אחורה על הגב.
"וואו." פליקס ומינהו נרתעו והתנתקו במהירות, "סורי שנכנסתי בלי לתקתק, פשוט אמ- הארוחה מוכנה." היונג'ין אמר וצחקק בזמן שגירד מעט את העורף.
"אמרתי שאני אהרוג אותך יום אחד לא?" מינהו אמר והיונג'ין צחקק וברח.
פליקס גיחך ומשך את מינהו למטה למטבח.16:03.
"בייבי, אני הולך לשחות רוצה גם?" פליקס שאל וליטף את החזה של הבוגר, "לך אתה בנתיים ואני אצטרף עוד מעט." מינהו אמר בחיוך ונשק לראשו של הצעיר שהנהן.
פליקס ירד אל הבריכה שבחצר וראה שגם ג'ונגין היון וו וצ'אנגבין שם.
"היונג!" ג'ונגין צווח ורץ לחבק את פליקס, "אוווו... איזה חיבוק" פליקס אמר וחיבק בחוזקה את הצעיר.
היון וו קם ובא לחבק את פליקס, היון וו לא עזב וקירב את פיו לאוזנו של הצעיר, "תשתדל להתרחק מצ'אנגבין." היון וו לחש לו באוזן ופליקס תפח לו על הגב.
פליקס הוריד את החולצה והביט במדרגות שמובילות למים, מינהו בדיוק ירד ויצא אל החצר.
נעצר כי ראה את צ'אנגבין מתקדם לעבר הצעיר, "צ'אנגבין!!!" מינהו צעק ורץ לכיוונו לאחר שדחף בחוזקה את פליקס למים.
מינהו זינק למים והרים את פליקס שדימם מעל האף, היון וו רץ ודחף בחוזקה את צ'אנגבין למים,
"ליקס קום!" מינהו הוציא את פליקס מהמים והניח אותו ליד המדרגות על הרצפה והתיישב לידו, וסרק את פניו.
"הוא מדמם, אבל איך?!" מינהו צעק וליטף את פניו של הצעיר, ג'ונגין הביט בפניו של פליקס ועלה לו משהו, "זה ליטרלי מים רדודים והרצפה ממש כאן, הוא נפל על האף!" ג'ונגין אמר ומינהו הביט בו ואז בצ'אנגבין.
"היון וו, אל תתן לו ללכת." מינהו אמר ואז הביט בפצע המדמם מעל האף של הצעיר,
הוא היה מהופנט כי הוא ראה דם."מינהו!! מספיק!!" היון וו צעק ומינהו נרתע וניער את ראשו, "ג'ונגין, קח אותו לסלון ותבקש מהיונג'ין לעזור לך לסגור את הפצע אני תכף בא." מינהו אמר וג'ונגין הנהן והרים באיטיות את פליקס ונכנס איתו הביתה.
היון וו דחף את צ'אנגבין למים בזמן שהוא החזיק את רגלו והביט במינהו במבט רצחני.
"כנס הביתה הלאה אני אסתדר." היון וו הנהן ורץ אל תוך הבית.
"אמרתי לך לא להתקרב אליו נכון!?" מינהו צרח ודחף את צ'אנגבין עם רגלו.
"כואב לך? שורף לך? אתה רק ידיד שלו לא?!" צ'אנגבין אמר בחיוך מתגרה ומינהו היה נראה זוהם.
"הוא הבן זוג שלי." מינהו לחש ושילב ידיים, "מה!?" צ'אנגבין אמר וטיפת הלם הופיעה על פניו.
"ואם תספר את זה כאן למישהו, אני אגמור אותך!" מינהו אמר במבט רצחני וזועם.
צ'אנגבין הסיט את מבטו לצד והנהן.
מינהו חזר לסלון וראה את היון וו וג'ונגין יושבים ליד פליקס שהיה רדום, "לכו למעלה אני אהיה איתו.
"ליקס?" מינהו לחש וליטף את הלחי של פליקס עד שפקח לאט לאט את עיניו, "פליקס אני מצטער כל כך.. הייתי צריך לבוא איתך ישר ולא לתת לך ללכת לבד." מינהו לחש וזלגה לו דמעה, הוא ראה שפליקס סובל מהפציעות וזה גרם ללב שלו להלחץ.
"לא לא.. הכל בסדר היונג, אני אוהב אותך." פליקס לחש וחיבק את מינהו בעדינות, מינהו הסניף את ריח צווארו של הצעיר ומחץ את מותניו, "גם אני אוהב אותך, כל כך.." מינהו לחש והרים את פניו של הצעיר.
מינהו נשק באגרסיביות לשפתיו של פליקס ומשך אותו קרוב אליו,
אחד מהנערים בבית ראה מה פליקס ומינהו עשו בסלון,
ג'ונגין עמד בפינה איפה שהמטבח והציץ לסלון וקיבל הלם.
חמדמדים להצביע זה לא עולה שום דבר ))
YOU ARE READING
𝙏𝙝𝙚 𝙑𝙖𝙢𝙥𝙞𝙧𝙚
Romanceפליקס היה נער צעיר בן 17 והוא היה לומד בתיכון סיאול, היו לו חיים רגילים סך הכל אבל אחרי שהוא פגש נער אחד הרגשות שלו נדלקו אבל לא ידע מה היה הסוד של אותו נער עד שהראה לו. הוא לא ציפה איך העולם שלו יתהפך בכמה שניות של זליגת דם כותבת: נופר! הסיפור מכי...