3-No ty voole......

110 2 3
                                    

JUNGKOOK:

Donesl jsem jí k zadnímu vchodu. Pořád jsem se ohlížel jestli za mnou jde Ami. Lenča byla tak hrozně roztomilá když spala. Kdybych je tam neviděl tak chlastat, ani bych neřekl že pila.

Posadil jsem je na zadní sedadla. Jejich tašky jsem hodil do kufru. Sedl jsem si za volant. Už spaly obě. Povzdechl jsem si
a vyjel.

Zachvíli jsem byl v Soulu. Dojel jsem k domu. Věci jsem jim nechal v autě, na to už jsem neměl sílu po tom co jsem je obě odnesl do domu.

Položil jsem je na gauč. Podíval jsem se znovu na Lenču. Bylo to tak..................
Úžasný, byla tak roztomilá ještě víc než když jsem jí nesl do auta. Musel jsem si jí vyfotit. Přikryl jsem je dekou.

Připravil jsem jim skleničky s vodou a prášek na hlavu. Budou mít obrovskou kočku. Už jsem je nechal bejt.

Odešel jsem do pokoje a vytočil Mina.
Tipnul to. Jako vždy! Jak jsem očekával za pět minut volal.

„ Čau Kookie"
„ Nazdar Jimine...."
„ V tom baru už nejsi co, máš tam nějaký ticho"
„ Ne nejsem, ale ty dvě holky mi leží v obýváku na gauči..."
„ Počkej ty jsi s nima jako to....."
„ Ty vole co si o mě myslíš! Jasně že ne"
„ Tak sory.."
„ Víš co dobrou vole." řekl jsem a položil to.

Co si o mě myslí!? Jak dlouho se známe? Skoro dvacet let. Ach jo Mine.....

Bylo jedenáct, moc brzo na to jít spát a tak jsem si pustil k-drama. Nevím jak a v kolik ale usnul jsem.

LENČA:

No tyvoooooooooooooole!! Mě tak bolí hlava. Kurva!! Kolik jsme toho vypily?!
Rozhlídla jsem se. Tenhle dům znám. Ale odkud? A kde to vlastně jsme.

Na stolku ležel prášek. Narvala jsem si ho do pusy a vypila vodu ve sklence.
Ami udělala to samý hned jak se chvíli po mě probudila.

„ Mě tak bolí hlava!!!" řekly jsme na stejně.
„ Hele Ami neznáš to tu odněkud??"
„ Taky ti je to tu povědomí? Ale nemůžu si vzpomenout odkud..."
Uslyšely jsme kroky obě jsme se na sebe podívaly.

„ Tak už jste se vyspaly?" uslyšely jsme. Jen matně jsem si vzpomínala jak si k nám včera sedl nějakej kluk. To byl on?!

„ Jo...... Jak jsme se sem dostaly?" řekla Ami.
„ No Lenča včera. Usnula a obě jste byly prostě úplně na mol. A tak jsem vás odvez ke mě domů." řekl neznámý.
„ Kdo vlastně jsi??" zeptala jsem se. Seděl naproti nám měl černou mikinu a přes hlavu kapucu. Najednou si jí sundal....

Tak další kapitola končí, pro mojí BangtanGirlyGirl💜💜💜💜💜💜💜💜💜

My dvě a BTSKde žijí příběhy. Začni objevovat