23- Trošku víc o nás...

96 7 9
                                    

AMINA:
TROJČATA (O)KKK:
Lednička: Ženštiny ten bus plesnivej, přijel pozdě omluvte mě pls 🥴
Sáruše: Ajajaj
Ančovička: Jasný brouku děláme to pořád 😎

Ten bus má ale pořád zpoždění poslední dobou. Štve mě to. Ale co nezměním to..
No doprčic, ale my máme Kohoutovou.

„ Hello, Oh where is Jirk....“ a bla, bla,bla. Něco mlela o tom kde je Jirka a Lenča. Mě to nezajímalo. Psaly jsme si s holkama papírky. Tento zvyk máme už od Sekundy možná už od Primy.

Kohoutová to naštěstí nezmerčila. Což je divný. Ona je celkem slepá. A hele dveře!

„ Miss Teacher I'm sorr...“ pak se zarazila  a usmála se. Ježíš co zas vymylsela.

Ale když výmysl tak precizní. S Jirkou čekali prý na zastávce, a na chvíli se Lenča otočila a Jirka byl pryč. Bylo jí to divný a najednou jí někdo zakryl oči a mě přišlo že si vznáším. Tak tomu borci strhla ruku z jejích očí... A hle fakt letěla!

Táhl jí takový ten paprsek nahoru do mimozemské lodi. A pak měla okno a najednou se oba dva ocitli na zastávce.

„ Okay, tak to je za 1.“ jo takhleee. To jsme si vymylseli v primě. Že když prostě si někdo zapomene např. sešit tak si musí vymyslet nějakou výmluvu a učitelka mu to jen jako oznámkuje.

No tak hodina proběhla v dobré náladě. Což je k údivu protože zrovna aj nepatří není nejoblíbenější předměty.

„ Leni, hej to bylo dobrý jak zabít 20 minut.“ pochválila jí Nagalka.
„ To víš já vždycky.“ zavrněl jí mobil a ona ho vytáhla že zadní kapsy.

„ Sekyrka asi spadla z motorky!“ řekla a zastavila se „ Mám 4 z tý Chemie a já se na to fakt učila. Ještě že z ní nematuruju!“ s úsměvem jsem strčila mobil do tašky.

„ Z tý by maturoval jen pěknej idiot. By the way kde jsme a co je za hodinu??“ zeptala se Anička která to většinou věděla, ale co stane se.
„ Je.... Holčičí čeština a jsme ve FyzP.“ odpověděla jsem hned jak se mi povedlo dostat se do věčně nefungujících Bakalářů.

Sáva šla před náma a když jsem to říkala tak se na mě otočila. Chvilku nedávala pozor na cestu a narazila do hrstky primánu. Stáli jsme na schodech, Sáruše to neustálá a spadla dozadu přímo na Ledničku. Celý provoz na schodech se zastavil a vybuchl smíchy. No jo toho jsme schopný jen my. Lednička i Sáva to vzaly s humorem, jako každý podobný karambol.

„ Wandíku dneska to bylo fe.no.me.ná.lní!“ okomentovala pád Verča. Znovu jsme vybuchly smíchy, protože to Verča řekla s takovým afektem až to nebylo možný.

„ Sofí!! Pojď ještě ti potřebuju něco ukázat..“ nevím jak všem nám je to velkou, velkou záhadou, ale Verča se se Sofi udobřily. Přijde mi že teď mnohem víc drží při sobě. No každopádně Verča je  se Stepmanem (Štěpánem), a Sofi s Patrikem. Zapomněla jsem ještě zmínit to že Verča chodila s Patrikem 2 měsíce, tak není úplně pravda protože ona už s ním chodila od Kvinty. Ale pak se asi na začátku Septimy rozešli a na konci spolu zase začli chodit.

Že je to složité toto! Kdo se v tom má vyznat.

Ančovička se vydala napřed a strčila si do uší sluchátka. My jsme se pomalu ploužily vzadu a vůbec nám to nevadilo. Když jsme se dohrabaly do třídy, holky se(jak jinak) něčemu tlemily.

„ Co je?“ zeptala se Sáruše. Holky vzaly Aniččin mobil. Zazněl z něj Lenči hlas. Všechny jsme v nahrávce poznaly zkoušku na schody. Taky jsme se rozesmály. Tvl my jsme dělaly takový kraviny.

„ Tak dobrý den..“ s těmito slovy vešla do třídy Konečná. Rozešly jsme se na svá místa a hodina, nejlepší z tohoto dne, mohla začít.

Po čj byla Fyzika. A pak velká přestávka.
„ Ženy nechcete po škole zajít do kina??“ napadlo Barču.

„ Jasný brouku děláme to pořád! Agh já tuhle frázi tak miluju.“ ozval se jak jinak než Lokísek.
„ My to víme Ani, klidně a co dávají?“ uzemnila Ančovičku Verča.

„ Lucy!“ vykřikla Wandička.
„ Ou em dží Sáro jak to víš? Ale stopro jdeme.“ Lucy byla nás very oblíbený film. Poprvý jsme ho viděly loni u Sáry když jsme se domlouvaly na cestě do Londýna.

„ Holky od kolika to je? Já mám seminář z Dějáku...“ řekla LeDnička zamyšleně.

„ Je to vpoho až od 4.“ řekla Barbuška.
„ Oukej tak to by šlo.“ zavýskala.

Pak už byla jen nudaaaa.. fakt tyjo nás život se skládá z nudnýho učení a pak že zábavných přestávek a chvil s borkama.

Po skončení vyučování jsme se všechny krom Lenči vydaly do IGY něco jsme shopply a skončily jsme u McCafé a pily nějaké to kafe.

„ Co je nejlepší??“ udýchaně vydechla. Všechny jsme se náležitě lekly ale tak cooo že. Taky si koupila nějaký pití ani nevím co. Musely jsme makat protože Dřevák přetahoval, jak jsme se dozvěděly od Ledničky a už jsme moc nestihaly.

Mega ultra rychle jsme koupily popcorn a pití a vřítily jsme se do sálu číslo 8. Nikdo tam nebyl. Naštěstí pro nás i pro ně.

Během filmu jsme toho stihly prokecat hodně. Při závěrečné písničce jsme si všechny natsoupaly dolů pod plátno a tančily. Při tom nás Barunka natáčela.

Chichi další část do maturitního videa bože jak ono to letí. Doslova zítra už je 1. prosince! To už nám moc času nezbývá. Maturák máme 15.12. Už nám toho moc připravit nezbývá. A to je co říct když se u nás něco připravuje tak pravidelně bez vyjímky na poslední chvíli. 

Rozešly jsme se s holkama do svých domovů. Já s tím že mám ještě Danceline což mě dost štve protože na to jediný co mám náladu je vlézt do postele a pustit si BTS.

Po DL začalo solidně sněžit takže se mi jelo úplně výborně. Domů se mi povedlo dorazit v 20:30 tj. o hodinu později. To chci vidět zítra až pojedu ti bude teprve něco!

Sice zítra píšeme matiku ale učení bylo tak to poslední co mi leželo v hlavě. Jak už jsem zmínila osprchovala jsem se, zalezla do postele a pustila si BTS konkrétně Magic shop. Ani nvm jak ale usnula jsem takže tak.

Vážení přátelé ráda bych vám oznámila že po hodně ale velice hodně dlouhé době vyšla kapitolka. Je věnována mým nejmilejší ženám níže označené,bez kterých už bych už takzvaně zhebla.

Miluju vás úplně nejvíc jste mi fakt velkou oporou, při tomto strastiplném plánování Schodů... I při těch ostatních věcech..😏😘

BangtanGirlyGirl
bara_hepijunikorn
Callypso1
Filomengaaaaa
Lilinka-top-top
Lunchmeat23
nagalkaaaaa
StaryS_TheCrazy_13
tokyo_love_

Jste skvělý a nikdy o vás nechci přijít. Láskuju 💜💜💜

P.S. Omrkněte příběhy
tokyo_love_
StaryS_TheCrazy_13
Callypso1
Lunchmeat23

A hlavně lidi mi pomocte přesvědčit tady BangtanGirlyGirl aby to konečně vydala.

💜💜💜💜💜💜💜

My dvě a BTSKde žijí příběhy. Začni objevovat