JUNGKOOK:
Jimin už na mě čekal.
Byli jsme oba oblečení jak kdyby jsme šly vyloupit bankuJá:
Jimin:„ Čus tak jedem?" řekl Jimin.
„ Ždar. Dneska vybíráš ty tak kam?"
„ Ok. Třeba Inčchon"Sedli jsme do auta a jeli. Zastavili jsme u Sunshine baru. Dovnitř jsme se dostali nenápadně zadním vchodem.
Posadili jsme se ani kraji baru. Jimin si objednal Jacka a já jsme místo objednávky začal civět na dvě holky na druhém konci baru. Bylo jim snad osmnáct nebo míň.
Byly už trochu nalitý, ale v těch hadrech byly mega sexy. Hlavně ta menší má tak hezký oči a ta kamarádka se smála všemu co řekla takže ještě dobrý vtipy......
P
řestaň JK! Ale proč ne.. Tu musím mít. Vypadá starší než ta vyšší.„ Jk vždyť jsou asi o 15 let mladší." zašeptal mi Jimin se smíchem do ucha.
„ Tím chceš jako říct že jsme na ně starý!?"
„ Ani ne, jsou fakt sexy."
„ Kámo tak se ale rozhodni!"Jimin už mi neodpověděl.
„ Hele už musím jít tak nazdar." řekl pak a odešel.Já se po chvíli zvedl a šel k těm kočkám. Mluvili nějakým cizím jazykem. Začal jsem teda anglicky.
„ Čus.." řekl jsem to anglicky ale je lepší to napsat takhle.
AMI:
Po tom co jsem navrhla jít do baru jsme se ani nenadály a už pily asi čtvrtýho, nebo pátýho Jacka.
Najednou si k nám přišedl nějakej kluk. Neviděly jsme mu do obličeje. Měl roušku a černej klobouk. Pozdravil nás anglicky. Ten hlas mi byl hrooozně povědomej, ale nepřišla jsem na to odkud ho znám.
„ Hele nemusíš na nás anglicky mi umíme Korejsky." řekla mu hned Lenča dost opilým tónem.
„ Tak jo. Jak se jmenujete?" řekl ten kluk.
„ A kdo to chce vědět?" řekla jsem snad ještě opilejším tónem.„ To není podstatný. Tak jak?"
„ Hele, Ami nech ho bejt. Já sem Lenka a tohle je Ami."
„ Napiješ se s náma neznámej? Hej ještě jednu rundu i tady pro něj." zamávala jsem na barmana.Donesl nám tři Jacky. My s Lenčou jsme to do sebe koply hned. Ten kluk ho ale odstrčil.
„ Já řídím!" ozval se.
„ Hm tak si ho dám já. Hej Ami!!!!" zařvala na mě když jsem ho vypila dřív než ona.Začala hrát naše písnička. Bylo to Take Two což bylo fakt divný, protože to nebyla párty písnička ale i tak byla naše.
„ Ami pojďme na parket!!" zvolala Lenča.
Obě jsme vběhly mezi lidi. Ten kluk tam zůstal sedět a civěl. Civěl na nás. Řvaly jsme a tancovaly jako nikdy. Bylo to úžasný. A pak jsme uviděly skupinku sexy kluků. Došly jsme k nim a dost s nima flirtovaly. Už musely odejít a tak jsme se vrátily k baru.„ Kde bydlíte? Já vás zavezu domů...." von je taaaak otravného chce zabít všechnu srandu......
„ O čem to mluvíš??" řekla Lenča.
„ No kde...... To je jedno pojďte se mnou." povzdechl si ten kluk.„ Ale prooooooč, my chceme zůstat tady." přidala jsem se.
On už to vzdal a opřel si hlavu o ruce.
Já objednala další dva Jacky. Lenča ho vypila a najednou začala usínat. Spadla jí hlava na rameno toho kluka.„ Tak jo už neodmlouvej. Jedem! Vezmi ty kufry." už se fakt celkem nasral. Vzal Lenču do náruče, já se ho úplně zděsila takže jsem poslechla.
Konec další kapitolky, pro mojí BangtanGirlyGirl💜💜💜💜
ČTEŠ
My dvě a BTS
RomanceDvě kamarádky tělem i duší ARMY. Plní si druhou část svého ARMY snu. Letí do Jižní Koreji! Nikdy je ale nenapadlo že by se najednou mohly octnout u Jungkooka doma! Pouze fanfic.