4-.............

105 3 1
                                    

AMI:

On si sundal kapucu.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
To je snad sen!!! Ne to je jen z kočky (kocoviny)... Ne to nemůže být pravda no prostě se koukněte.......

 Ne to nemůže být pravda no prostě se koukněte

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

(Domyslet si dlouhé vlasy skoro
Až na ramena)


Ano, byl to JUNGKOOK. Jungkook z BTS.
Zůstaly jsme na něj koukat jako opařené.

A pak jsem řekla tu největší blbost jakou jsem kdy mohla i nemohla říct.

„ Ty jsi vážně Jungkook!?“
„ Ano Jeon Jungkook k vašim službám. Můžete mi říkat Jk.“ odpověděl Kookie.

„ Nemáte hlad?? Zabraly ty prášky??“
„ Jo........“ na nic jinýho se Lenča nezmohla.

Kookie se zvedl a šel něco dělat do kuchyně. Dal asi vařit vodu. Pak se vrátil.

„ Můžu se zeptat kde je koupelna???“ řekla Lenča. Už se trochu rozkoukala.

„ Pojď, já ti jí ukážu.“
„ Díky Jungkooku.“ Lenča se zvedla z gauče, ale zamotala se jí halva nebo co. Málem spadal na zem ale Kookie jí chytil.

„ Jsi v pohodě??“ zeptal se starostlivě. Něco mi říkalo že se mu líbí.
„ Jo jen se mi zamotala hlava. Tak, kde je koupelna??“
Kookie jí zavedl do koupelny. Za chvíli se začala ozývat sprcha. Zůstali jsme s Kookiem v pokoji sami.

„ Nechceš s tím jídlem pomoct??“ zeptala jsem se Kookieho když jsem se dokázala postavit.
„ Ne, to zvládnu. Vím že na to na co se tě teď zeptám nebude moc slušný a vůbec, ale kolik vám je??“

„ Ne to je vpohodě. Je nám 18. Ale Lenče bude 12. Září 19.“
„ A jen tak pro informaci, nechci aby sis něco myslela je singl?“ tahle otázka mě utvrdila v mém tušení.
„ Jo, je úplně singl.“

Ale to už se Lenča vrátila z koupelny. Vyměnila jsme se s ní.

JUNGKOOK:

Mega! Tak ona je singl. A teď tady s ní budu sám.....
No ty krávooooooo... Ona je ještě víc hot než v tom baru a to měla na sobě úplně to samý.

„ Wow! Sluší ti to!“ řekl jsem. A pak bych se nejradši zabil když jsem si uvědomil co jsem řekl.
„ Ehm.............. Díky..“ řekla rozpačitě Začla se hrozně červenat. Já fakt měl chuť se zabít. Jsem takovej kretén!

„ Promiň já....... Nechtěl jsme tě dostat do rozpaků.“
„ Jo to je dobrý, nepotřebuješ s něčím pomoct?“ zeptala se už trochu víc v klidu.

Nejdřív jsem chtěl říct že ne, ale pak mě napadlo jak by to mohlo být romantický.

„ No jestli fakt chceš, tak mi můžeš pomoct udělat snídani.“

LENČA:

To ne! To fakt! Není možný! Já tady budu dělat snídani s Kookiem! Ty vole! On se mi líbí fakt moc! Ostatní z BTS jsou taky fakt moc pěkný ale JK je prostě JK! A teď má dlouhý vlasy a sexy mikinu! Já ho snad opravdu miluju.......! Kurva nech toho! Jemu by ses nemohla líbit! A nebo jo!?

„ Jsi v pořádku??“ zeptal se najednou.
„ ........e jo, jo jen jsem se zamyslela.“ tyvole, tyvole já tady jen stála jako kretén a čuměla. Čuměla na něj. Kurva to musím napravit!

„ Tak, s čím mohu pomoct?“
„ Hm, můžeš udělat čaj. Tady je a voda už je uvařená. A tady jsou hrnečky.“ ukazovala mi JK. Bohudík jsem nebyla za debila, dosáhla jsme všude. Měřím asi 155cm. Když jsme nastoupily na gympl Ami měřila tak o 5cm víc než já teď. A to nám bylo jedenáct! A mě je 18, skoro 19.....

Udělala jsem všechno jak mi JK řekl. Když se Ami vrátila z koupelny už byla snídaně hotová.

Už jsme seděly u stolu když najednou byl slyšet zvonek.

„ Víš kdo to je??“ zeptala jsem se Kookieho. Je to hezký si představit že mu tak říkám.

„ Nemám tušení, jdu otevřít.“ řekl Kookie.
Najednou se ozvalo jak se s někým zdraví.

„ Čau já na tebe úplně zapomněl pojď dál Jimine.“

Ami se začla červenat. To byl zase její bias.

„ To je jako fakt Jimin, sakra.“ bylo to tak pěkný zase slyšet češtinu.
„ To bude dobrý. Vklidu....“

Pak vešel do místnosti. No ty vole beru to zpět má se čeho bát vypadal jak bůh.....

Další trochu delší kapitolka je u konce
A znovu pro mojí bestie BangtanGirlyGirl💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜

My dvě a BTSKde žijí příběhy. Začni objevovat