18-Skip some time....

104 3 7
                                    

AMI:

„ Ami vstávej jsme tu..." pohladil mě Jimin po vlasech. Kde jsme?? A kde to jsem?? Aha jo v Soulu a v letadle.

„ Jo-o." zívla jsem si. Vyšli jsme z letadla. Naštěstí zadní paparazzi na nás nečekali. Rychle jsme zvládli odbavení. Léňa jela s Kookiem a já s Jiminem, ale oba jeli ke Kookovi.

„ Holky doufám že nám to nebudete mít za zlé a pochopíte to... Rozhodli jsme se s Jiminem že to zatím popřeme a řekneme že jste jen naše kamarádky a nebudeme vás představovat je to pro vaše bezpečí.."

„ Jasně Kookie naprosto to chápu Ami taky že jo..." jasné že jooo.
„ No to není všechno.." začínala jsem se bát..
„ Aby to dávalo smysl musely by jste odletět do Česka, a dost dlouho by jsme se nesměli vidět..." řekl Jimin sklesle. Jo tak tohle už se mi fakt moc nezamlouvá.

„ Jasně v pohodě, smysl to bude dávat jedině když to bude takhle..." říkala Léňa dost optimisticky, jak může být tak happy!? Však...grrr... Hm tohle chci taky umět..

„ Kdy, kdy by jsme museli odletět zpátky..??" ptala jsem se se strachem.
„ No... Už zítra..." řekl Kook smutně. Tohle už je na mě moc byla jsem s Jiminem tak krátko....
„ Ne-e já nechci.. já..." rozbrečela jsem se. Jimin si mě k sobě přitáhnul. Vzlykala jsem mu do ramene.

„ No nic my asi jedeme." zvedl se Jimin objal mě kolem ramen. Rozloučili jsme se a odjely k Jiminovi..

Tam jsem se znovu rozbrečela.
„ Lásko... To bude dobrý brzo se zase uvidíme..." říkal Jimin zněl strašně smutně...
„ Já vím..." ale i tak jsem brečela dál...
Když mě to přešlo pustili jsme si k-drama.

„ Aminko vstávej pojď do postele.." probudil mě Jimin.
„ Cože?" zamumlala jsem rozespale.
„ Usnula jsi, a byla jsi taaak roztomilá.. Půjdeme spát.." vůbec jsem to nečekala, vzal mě do náruče a odnesl do ložnice. Objal mě a já se vedle něj stulila.. Potom jsem asi usnula...

LÉŇA:

Snažila jsme se vypadat že jsme v pohodě... Ale hned jak se za Ami a Jm zavřeli dveře zalily se mi oči slzami.

„ Leni? Leni!" Kookie mě objal. Znenadání mě vzal do náruče a odnesl do ložnice. Položil mě na postel a lehl si vedle mě. Začal mi přejíždět rukou po zádech.

„ Já-já...."
„ Nebreč zlatíčko brzo s ezase uvidíme." přitáhl si mě blíž k sobě a dal mi pusu na čelo..
„ Víš co já udělám něco k jídlu... Zůstaň tady jo??" řekl a odešel do kuchyně. Najednou jsem si uvědomila jaká je mi zima...

Vstala jsem z postele a šla prohrabat kufr... Výborně žádnou mikinu jsem si nevzala... Hm tak si půjčím nějakou Kookovu... Přes židli byla hozená jedna černá, sáhla jsem po ní a oblíkla si jí... Zapla jsem si zip až ke krku...

Nedokázala jsem být v pokoji sama...
„ Kookie co děláš?" došourala jsem se do kuchyně..
„ Kimbap... Ježíš ty seš tak cute pojď sem.." řekl a natáhl ruku jako abych se k němu přitulila. Až teď jsem si uvědomila že ta mikina mi sahá do půli lýtek.... Přitáhl si mě k sobě. Druhou ruku si otřel do utěrky a objal mě i tou. Zvedl mě ze země a donesl na gauč.

Začal mi dávat malé pusinky na krk a pokračoval až jsme se začali líbat..
(Spokojená BangtanGirlyGirl??)

My dvě a BTSKde žijí příběhy. Začni objevovat