JUNGKOOK:
„ To je, to je....“ civěly s otevřenou pusou.
Léňa jim něco řekla znělo to jako „ Tak dámy řvát běžte na chodbu.“ nemám šajna co to znamená. Ty dvě holky odešly na chodbu a Léňa zavřela dveře.„ Aaaaaaaaaaaaaaaa..“ ozval se z chodby křik. Tak už asi vím co to znamená..
„ Omlouvám se za ně no prostě asi to chápeš?“ přikývnul jsem.„ To by stačilo.. Any Ty můžeš zkusit korejštinu ale Ivy ty radši aj.“ hm asi se budu muset naučit česky, nebo jak se tady mluví. Ne musím, já chci.
„ Co jsi jim řekla..?“ omluvně jsem se na ní usmál.
„ Jen jakou řeči mají mluvit..“ zasmála se.
Tak jo sice si jim to řekla ale neměly se k tomu něco říct.„ Nestůjte tam a alespoň si odneste věci nahoru., Řekla jsem jim ať jsou nahoru.“ hned mi to přeložila. Cítím se jak debil když mi to musí překládat..
Sebraly se a šly nahoru.
„ Tak mě napadá.. nechceš aby kluci přijeli na tvoje narozky sem?? Pak můžem oslavit rovnou ty Joonovi..“
„ Jo to zní celkem dobře, ale kde bys je ubytovala??“
„ O to se postarám, teď by jsme jim ale měli napsat ať s tím počítají..“ napsal jsem na BTS skupinu.„ Co budeme dnesk-“ v tom se ozvalo cinknutí mobilu.
„ Promiň hned to bude tddd aha Jimin psal že jsou s Ami ve městě v IGY a jestli nechceme přijet za nima??“
„ Jo klidně napiš jim že jsme za půl hodinky u nich.“ takže jdeme do města. Btw co je IGY??Léňa si na sebe vzala:
A já:
Plus rouška a kšiltovka.
JIMIN:
Pár dalších dní jsme se poflakovali v Budějovicích a v okolí vesnice. Jakože spíš okolo vesnice, protože tam jsem nemusel mít roušku.
ČTEŠ
My dvě a BTS
RomanceDvě kamarádky tělem i duší ARMY. Plní si druhou část svého ARMY snu. Letí do Jižní Koreji! Nikdy je ale nenapadlo že by se najednou mohly octnout u Jungkooka doma! Pouze fanfic.