LEDNICE:
Takže naprosto ŽHAVÉ že máme příští týden maturák a já nemám šaty. Po obědě se mě Sofinka zeptala jestli s ní nepůjdu do IGY a já neměla proč souhlasit. Zrovna měla odhlášený oběd tak si dala waffli v Royal waffle.„ Já furt nemám šaty na maturák.“
„ Já taky ne.“
„ Filoméno to mi neříkej. Ty která má šaty vždycky měsíc dopředu nemáš šaty ani ne týden před maturákem!?“
„ Ano. Zhřešila jsem, ale hodlám to napravit. A to rovnou dnes. A vybereme i tvoje šaty. Mužů že joooo??“ ona vypadala tak roztomile že jsem jí to nemohla odříct.
„ Jasný brouku děláš to pořád.“Po dopapinkání waffle to teprve začlo být něco. Oblezly jsme všechny obchody v IGY kde by mohly něco mít. Nic.
Tak mě Sofi tahala snad všude po Budějcíc. To už bylo lepší. No teda lepší se říct nedá protože Sofi hned v první obchodě objevila skvostný kousek ve kterém vypadala jako bohyně. Zato já v každém obchodě a že jich bylo jsem vyzkoušela snad 5 šatů a Sofi pořád nebyla spokojená.
Nakonec jsem skončila s fialovými.
Docela jednoduché ale hezounký. Potom jsem konečně byla propuštěna. Když jsem přijela domů už bylo okolo osmý.
„ Kde si byla tak dlouho!?“ přivítala mě matice.
„ Mami promiň ale řeknu ti bylo to pro mě větší utrpení než si myslíš. Ale mám šaty na maturák.“ ukázala jsem jí ten skvost. Ale co jsem jí zatajila byla účtenka... JujdaSofinka mě tak utahala že sotva jsem sebou plácla na postel tak jsem vytuhla.
Ráno mě neprobudil řvoucí budík. Ale Kook na kterého jsem úplně zapomněla. Měl přijet dneska v noci ale já utahaná Sofčou jsem to zapomněla.
Políbila jsme ho a pořádně objala. Chyběl mi. A já sama ani nevěděla jak moc. Až teď mi to došlo když byl tady u mě.
„ Tak co těšíš se na maturák??“
„ Nejvíc třeba.“
„ Už máš šaty??“
„ Jo proto jsem zapomněla že máš dneska přijet. Moje milá Sofi mě včera k smrti uchodila ale vybrala fakt pěkný šaty.“ Kook se tomu jen zasmál.
„ Ukážeš mi je?“
„ Tak za prvý ne chci aby jsi měl překvapení a za duhý teďka ráno nemám čas.“
„ Tak né nó.“ a udělal smutný obličej což mě rozesmálo.„ Chceš odvézt do školy?“
„ Ne ty zůstaneš pěkně doma a vyspíš se. Potřebuju aby jsi byl na tom maturáku ready jasný??“
„ Jasňačka šéfe.“ znovu jsem se musela usmát. Já ho mám fakt ráda.Je úterý což znamená odpoledka. Ale pouze hudebka takže pohoda klídek.
Rozhodla jsem se jet busem. Začala jsem číst maturitní knížky a chci to mít za sebou takže potřebuju číst.
Úplně skvělý tohle fakt že jo. Já čtu, čtu, čtu a najednou se nás bus spawne na autobusáku tudíž o zastávku později než mám vystupovat. No tak jsem nejvíc chill došla na městkou a koho to nevidím.
„ Sárušeeeee!!“
„ LeDniceeeee!!“
„ Takže ti povím nejvíc super storku. Já jsem četla tady Babičku od Boženy Němcové a nás bus se spawnul tady a já zapomněla vystoupit na mariánským.“„ To se třeba nejvíc vyplatí.“ a výtlem jak debilové.
Tím přestalo být toto úterý zajímavé.
Dny tak nějak plynuly jednotvárně. Až přišel ten den. Den D. Teda spíš den M. Protože MATURÁK!!!!!
Jsme třeba hned od rána ve městě. Nejdřív jsme museli vyzdobit sál což se nám třeba nejvíc povedlo. Ne fakt je to mega pěkný. Pak byl oběd objednali jsme si mekáč všichni.
ČTEŠ
My dvě a BTS
RomanceDvě kamarádky tělem i duší ARMY. Plní si druhou část svého ARMY snu. Letí do Jižní Koreji! Nikdy je ale nenapadlo že by se najednou mohly octnout u Jungkooka doma! Pouze fanfic.