6

526 58 23
                                    

San’ın kollarındaki minik kız çocuğu Eunsun, sinirli bir şekilde ağlıyordu. San, kollarını nazikçe sallayarak onu sakinleştirmeye çalıştı ama nafile. Çaresizlik içinde, "Wooyoung, bu kız susmuyor." diye şikayet etti. Sesindeki bıkkınlık barizdi.

Wooyoung, mutfaktan seslenirken hafif bir gülümseme belirdi yüzünde. "Bir işi de yapabilsen şaşırırım." dedi. Sesinde alaycı bir ton vardı, ama aynı zamanda San’ın zorlandığını bildiği için sabırla yaklaşmaya çalışıyordu.

San, miniğin yüzüne bakarken iç çekti. Eunsun'un küçük elleri öfkeyle sallanıyordu. Wooyoung salona geldiğinde, San’ın kollarından Eunsun’u nazikçe aldı. Eunsun, Wooyoung’un kucağına geçer geçmez gözyaşları kesildi.

Wooyoung, gözlerini devirerek, "Bir bebeği bile susturamadın mı?" diye homurdandı.

"Bu kız bana düşman," diye ekledi San, hayal kırıklığıyla. Wooyoung, San’ın yumuşayan tavırlarını izlerken gülümsemesini tutamadı. San’ın şaşkın ve biraz da kıskanç hâli onu eğlendiriyordu.

Eunsun, Wooyoung’un kollarında huzurla kıkırdadı. Wooyoung, San'a alaycı bir bakış atarak, "Belki de sadece biraz daha nazik olmalısın." dedi. San’ın yüzündeki şaşkınlığı ve biraz da utancı fark ettiğinde içten içe keyif aldı.

Wooyoung, San’ın yanından ayrıldı ve küçük Eunsun’u kendi odasına götürdü. Eunsun’u dikkatlice yatağına yatırdı. Küçük kız yavaşça gözlerini kapattı ve kısa sürede derin bir uykuya daldı.

Wooyoung, Eunsun’un sevimli yüzüne bakarken, derin bir huzur hissetti. Eunsun’un nefes alış verişi düzenliydi ve minik elleri yorganın kenarına sarılmıştı. Wooyoung, bu anı ölümsüzleştirmek için cebinden telefonunu çıkarttı ve usulca fotoğraflarını çekti. Eunsun’un huzurlu yüzü, fotoğraflarda saf bir masumiyetle parlıyordu.

Wooyoung, çektiği fotoğraflara baktı ve içinden bir sıcaklık hissetti. Bebekler her zaman onun için saf ve sevimli varlıklar olmuştu. Kendisinin de küçük çocuklarla olan bağı kuvvetliydi ve bu, Wooyoung’un içindeki sıcaklık hissini daha da artırıyordu. Fotoğrafları Seonghwa’ya göndermek için telefonunu aldı ve Seonghwa'nın zaten mesaj yazdığını fark etti.

--

Seonghwa
Wooyoung
kardeşim güvende mi

Wooyoung
hayır
kardeşin artık çete lideri

Seonghwa
Dalga geçme
kardesimin fotoğrafını at çabuk

Wooyoung
*fotoğraf*

Seonghwa
aferin
iyi bak kardeşime

Wooyoung
hayır
yarın çöpe atıcam

Seonghwa
Wooyoung

Wooyoung
böyle bir şey yapacağıma inanıyor musun grcktn

Seonghwa
evet??

Wooyoung
oha
saçmalama

Seonghwa
saçmalamıyorum gerçekleri söylüyorum

Wooyoung
sus
git istemiyorum seni
moralimi bozdun
😭😭
(görüldü)

--

YEOS YESIL OLMUS??

YEOS YESIL OLMUS??

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Babysitter | WoosanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin