Wooyoung yemegin icinden sac cikti
Seonghwa
wooyoung ve san
neredesiniz sizWooyoung
eheSeonghwa
ehe ne
nerdesiniz lan
kardesim neredesan
bizim yanımızda güvendeSeonghwa
Sizin yaninizda kimse guvende degil
kardesimi geri getirin cabukYunho
noluyo yaHongjoong
woosan ve eunsun beraber tatile cikmislar
seonghwa da sinir krizi geciriyorWooyoung
biz cok egleniypruz
eunsun durmuyo ama olsunSan
ben seni akşam güzel eğlendireceğim :)Seonghwa
KARDESIMIN YANINDA OLMAZHongjoong
sakin ol seonghwa
kardesinin yaninda yapmayacaklarSeonghwa
Eunsunu getirin bana kendiniz nereye gidiyorsaniz gidinWooyoung
ama eunsun cok mutlu
:(Hongjoong
hadi siz eğlenmenize bakın
ben seonghwa'nin yanina geciyorum
alirim onun siniriniSeonghwa
gelme istemiyorumHongjoong
artık çok geç
kapını aç sevgilim-----
San denizden çıktı ve Eunsun ile oynayan Wooyoung'ı seyretmeye başladı.
Wooyoung izlendiğini hissetti ve San'a döndü. Gülümseyerek kendisini izliyor olduğunu görünce tekrar Eunsunla ilgilenmeye devam etti. Utanmıştı.
"Eunsun çok yoruldum"
"Oyun oynamaya devam edelim! ben eve gitmem"
Wooyoung, Eunsun'un isyanlarına karşı dayanamamış onu kucağına alıp San'ın yanına gitti.
"San hadi gidelim"
"Neden? biraz daha dursaydık"
"Çok yoruldum, uyumak istiyorum. Hem akşam oldu"
"Tamam o zaman"
San havlularını bir çantaya koydu ve telefonunu cebine attı. Wooyoung önden Eunsun ile kavga ederek giderken San ise onların arkalarını toplamaya çalışıyordu.
...
Wooyoung ve San kaldıkları otele gelmişlerdi. İlk önce Wooyoung daha sonra San duşa girmişti. En sonunda Wooyoung, Eunsun'u yıkamıştı.
Wooyoung ve San yatakta uzanıyor, Eunsun onların karşısında durmadan dans ediyordu. Wooyoung, Eunsun'u izledikce yorulmuştu.
"Eunsun yorulmuyor musun?"
"Hayır!"
Eunsun yatağa çıktı, Wooyoung'ın üstüne atladı. Daha sonra tekrar kalkıp San'ın üstüne atladı.
"Eunsun yerinde dur artık"
San konuşur konuşmaz Eunsun yanına gidip oturdu. Wooyoung hayretler içerisinde San'a bakıyordu. Ne yaparsa yapsın Eunsun'u asla durduramıyordu ama San'ın tek sözüyle bile susmuştu.
Eunsun, San ile Wooyoung'ın arasına uzandı ve gözlerini kapattı. Bir süre öylece Eunsun'u izlediler.
Birkaç dakika sonra Eunsun kollarını, bacaklarını iki yana açmış ve hafif aralık ağızı ile uyuduğu belli oluyordu.
Wooyoung sonunda rahat bir nefes aldı. San ise onun hâline gülüyordu.
Wooyoung San'ın kendisine güldüğünü fark edince yataktan yavaşca kalktı ve San'ın kolundan tutup ayağa kaldırdı.
Wooyoung, San'ı tuvalete soktu, kapıyı arkalarından kapattı.
"Sen bana mı gülüyorsun?"
"Hayır, ne alakası var?"
"öyle olsun"
Wooyoung San'ın kolunu bıraktı ve tuvaletin kapısını açtı. Tam geri çıkacaktı ki aklına gelen şey ile kapıyı geri kapatıp San'ın yanına gitti.
Wooyoung kollarını San'ın boynuna doladı ve hafif yüzüne yaklaştı.
"Beni bu gece eğlendirecektin sen değil mi?"
"Öyle mi yapacaktım?"
Wooyoung kafasını sallayarak onayladı San'ı.
"O zaman dediğim gibi bebeğimi eğlendirmeliyim"
San bekletmeden dudaklarını birleştirdi. Eunsun her şeyden habersiz orada uyurken, ikilinin gecesi uzun olacağı belliydi.
---
Hiçbir zaman final bölümlerini düzgün yazamamışımdır ve hiç içime sinmedi bu bölüm :(
Daha sonra düzeltirim diye düşünüyorum 👍😔
Neyse bu kadarfi görüşürüz