10

467 56 30
                                    

!!!!!
Söylemek istediğim bir şey var. Eunsun 6 yaşında bir kız çocuğu, ancak ben bölümün başında 2 yaşında gibi göstermişim. Yani gerçek yaşı 6.

---

Wooyoung ve San son yaşadıkları olayın ardından birbirlerini görmezden gelmeye başlamışlardı. Wooyoung bu durumdan sıkılmış olmasına rağmen utanarak konuşmayı başlatmaktan çekiniyordu.

Yine birbirlerini görmezden geldikleri bir akşamdı. Seonghwa'nın kardeşi Eunsun çok hasta olmuştu. Ateşini biraz düşürmeyi başarmışlardı ancak hâlâ oldukça halsiz görünüyordu.

Wooyoung ve San aynı odada kalmak zorundaydılar. Eunsun yanlarına gelmiş, kızarmış yüzüyle onları yalnız bırakmak istememişti.

Wooyoung göz ucuyla San'ın yüzüne bakmıştı. Onun da kendisine baktığını fark edince hızla gözlerini yere çevirdi.

Eunsun'un uyuduğunu gören San, Wooyoung'un elini tuttu ve odadan dışarı çıktı. Wooyoung ellerine şaşkın bakışlarla bakarken, San kararlı adımlarla başka bir odaya doğru ilerliyordu ve kapıyı kapatarak arkasını döndü.

Odaya geldiklerinde San kapıyı kapattı ve Wooyoung'a döndü.

"Ne zamana kadar kaçacaksın?"

"Ne?"

"Ne zamana kadar kaçacaksın?" diye tekrarladı San. "Bir haftadır beni bile görmüyorsun."

"Sen de aynısını yapıyorsun," diye karşılık verdi Wooyoung.

"Hadi ama Wooyoung... Artık bu durumdan bıktım." dedi San. Wooyoung'dan bir cevap gelmeyince tekrarladı. "Hadi, hiçbir şey olmamış gibi davranalım, eski hayatımıza dönelim." diye önerdi hemen neredeyse yalvararak.

'Onun için kolay,' diye düşündü Wooyoung. Son bir haftadır sadece Eunsun için bir araya geliyorlardı.

"Tamam." Wooyoung isteksizce kabul etti.

San Wooyoung'un elini bıraktı ve Eunsun'un odasına girdi. Wooyoung ise düşüncelere dalmış bir şekilde oturduğu yerde kaldı.

Hiç mi şansı yoktu? Artık Wooyoung, San'ın onu sevmeyeceğine inanmıyordu.

--

Yunho
Wooyoung
San ile konuştunuz mu

Wooyoung
evet

Yunho
sonunda
ne konuştunuz

Wooyoung
hiçbir şey olmamış gibi yapacağız
şu an tek odağımız Eunsun

Yunho
nasıl ya
wooyoung sen yaşadıklarınızı düşüne düşüne kafayı yersin

Wooyoung
yapabileceğim bir şey yok

Yunho
Wooyoung üzülme
ve asla San'ın seni sevmeyeceğini de düşünme
belki bakarsın seni seviyordur

Wooyoung
imkansız

Yunho
deme öyle
hem sen biraz san'ın üstünene gitsene
'sen neden öpücüğüme karşılık verdin' falan de

Wooyoung
ben sen miyim
utanırım hayır

Yunho
utanılcak bir şey değil bu
ben sana söyledim sen ister yaparsın ister yapmazsın
Ayrıca bu iş böyle giderse sen daha çok üzülürsün

Wooyoung
of ya

Babysitter | WoosanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin