dans eden kopek

669 86 207
                                    

Baslamadan bir sey söylemek istiyorum, fici ilk yazdigimda ateez de vardi belki ilk okuyanlar hatirlar. Cok kisi oldugu icin beynim durdu kimin kim olduğunu unuttum ondan yoklar ama baska bir fic daha var yazmam gereken oraya ekleyecegim. Okuyanlara teşekkür ediyorum ve iyi okumalarrrr<33

CİLDİRMAK UZEREYİM hyunjin bir yerde kopegi video cekmeye basladim diyo ordaki kopek medyadaki kopegin videosu oeku? Gozukmeyenler icin koydum video konulmuyo...

Minho'dan
Alarm sesi ile kalkmıştım, başım doğal olarak ağrıyordu ve bu ağrı inanılmaz derece de fazlaydı.
Çocuklar gitmeye üşendikleri için aynı zamanda da sarhoşken araba sürmek istemedikleri için bende kalmışlardı.

Elimi yüzümü yıkamak ve çişimi yapmak için yataktan kalktım, banyoya adımladım. Gördüğüm yüz ile bağırdım,

"BABANI SİKİM!"

"Kanka ayıp oluyor ama"

"Ayıp falan olmuyo Soobin ne sürdün yüzüne salak."

Bağırdığım zaman diğerleri bir şey oldu sanıp gelmişlerdi, Soobin'in yüzündeki değişik maskeyi görmeleri ile kişnemeye başladılar. Lafın gelişi olarak değil cidden kişnemeye başladılar.

"Siktir git yüzünü yıka altıma sıçıyordum senin yüzünden."

Diğerleri kurduğum cümle ile daha çok gülmeye başladılar, sinirlenmeye başlıyordum. Jungwon sinirlendiğimi anlayıp gülmesini durdurdu ve konuştu,

"İkinci günümüzden geç kalmayı istemiyorsanız gidin hazırlanın."

Evim iki katlı olduğu için ve hepsinin kendine ayrı odası olduğu için -Soobin olmasına rağmen benimkimi kullanıyor- dün banyoya girmiştik. Üzerimi değiştirip aşağıya indim, Heeseung ve Sunghoon sofrayı kuruyorlardı.

"Markete gideceğim bir şey lazım mı?"

"İçecek bir şeyler al bidee ekmek."

"Tamamdır."

İstediklerini almak için sabahın altısında açık market arıyordum, çok şükür buldum hemen alıp eve doğru koşmaya başladım çünkü arkamdan köpek kovalıyordu.

"HOŞT, HOŞT UZAK DUR YAKLAŞMA LAN!"

Sabah olması umurumda dahi değildi, o köpek götümü tuttuğu gibi koparırdı bu yüzden kaçmam gerekiyor. (Köpeği öğrenince okurlar şok)

"Kkami oğlum koşmasana, lan koşma!"

"Hocam vallahi ıssırmaz, KOŞMAYIN HOCAM OYUN SANIYOR ANLAMIYOR MUSUNUZ!"

Arkamdan Hyunjin ve Yeonjun koşarak köpeği tutmak için geliyordu, ama ben asla durmadan ayaklarım götüme vura vura koşuyordum.

Hyunjin'den

Kkami'yi sıçması için dışarı çıkartmış yürütüyordum, evet bunu sabahın altısında yapıyordum çünkü annem zorla kaldırdı ve kendisinin yapmayacağını söyledi, Kötü anne EVİL.

Tek başıma gidemeyeceğim için Seungmin'i aradım, arkadaşım değil mi ne yaparsam bana yardım etmek zorunda ne için varlar sonuçta.
Seungmin geleceğini söylemişti, onu kapısının önünde bekliyordum ama Yeonjun'u görmemle ona sarılmak için kkami'nin tasmasını elimden bırakmıştım, bıraktığımı anlayan Kkami koşmaya başladı.

Koşmaya başladığı esnada yan sokaktan kapüşonlu birisi bizim sokağa girdi, ardından arkasındaki Kkami'yi görüp koşmaya başladı. Bir yandan da bağırıyordu, Yeonjun benden önce kendine gelip elimden tuttu ve koşmaya başladı,

"HOŞT, HOŞT UZAK DUR YAKLAŞMA LAN!"

Koşan kişinin bağırması ile Minho hoca -jisungunyavuklusu- olduğunu anlamıştık. Hoca temposunu arttırınca Kkami'de hızlanmaya başlamıştı.

Dehşet-ül Vahşet -MinsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin