uzun yillaaaaaar (f)

188 22 16
                                    


Minho ile Jisung'un sevgili olmasının üzerinden on sene geçmiş artık evlenmişlerdi bile. Hepsi mezun olmuş mesleklerini ellerine almışlardı.

Hatta Minho ve diğer arkadaşları (stajyer olanlar) öğretmenlikten istifa edip gerçekten yapmak istedikleri meslekleri yapmaya başlamışlardı.

Beraber büyük bir şirket kurup bu şirkette farklı kulvarlarda eğitim vermeye başlamışlardı.

Vokal, dans, buz pateni gibi bir çok farklı türde ders veriyorlardı.

Psikoloji ve hukuk okuyanlar ise şirketteki genel şeylerle yani,

Psikoloji okuyanlar eğitim verilen çocukların, gençlerin, yaşlıların psikolojileriyle, hukuk okuyanlar ise şirketin anlaşmaları, diğer şirketlerle olan iletişimi ile ilgileniyorlardı.

Şimdi bunları anlatmayı bırakıp ne yaptıklarına bakalım...

"Bugün bir, bir buçuk saat ders işleyeceğiz çünkü erken çıkmam gerekiyor tamam mı" -jisung

"Tamam hocam" -minseo

Jisung'un erken çıkmasının sebebi onu evde bekleyen eşi ve biricik kızıydı bugün beraber piknik yapmaya gideceklerinden dolayı işini erkenden bitirip şirketten ayrılacak.

"Hangi şarkıya çalışman gerekiyordu" -jisung

"Cry for me" -minseo

"Çalıştın mı peki" -jisung

"Şeyy pek sayılmaz ama hazırım" -minseo

"Sen kendinden eminsen başla bakayım söylemeye"-jisung

Minseo söylemeye başladığı esnada Jisung'un gözüne anıları dolmaya başlamıştı. Minho ile ilk karşılaşması bu şarkı ile olmuştu, hatta gözleri dolmuştu bile denebilir.

Minseo şarkıyı söylemiş hatta bitirmişti bile fakat Jisung aklına gelen anıları yüzünden dinleyememişti bile Minseo'yu.

"O kadar mı kötü söyledim..."-minseo

"Y-yok ondan değil aklıma bir şey geldi kusura bakma tekrardan söyleyebilir misin" -jisung

Minseo kafasıyla onaylamış ardından tekrar söylemeye başlamıştı. Sesi o kadar naif ve güzeldi ki Jisung emindi Minseo'nun çok başarılı biri olacağından.

Minseo şarkısını söylemiş ardından yeni şarkı seçip bu şarkıya bir süre çalışıp bitirmişlerdi çalışmayı.

"Bu ayın sonundaki yarışmada yer alacaksın ve söyleyeceğin şarkı bu şarkı güzelce çalışmanı istiyorum diğer arkadaşlarınla beraber güzel bir iş çıkartacaksınız." -jisung

Minseo gözleri dolu dolu Jisung'un ona olan güvenini dinlemiş ardından dayanamayıp sarılmıştı. (16 yaşında bu arada)

"Hepsi sizin sayenizde siz olmasanız bu kadar iyi olamazdım" -minseo

"Sen yetenekli ve istikrarlı olmasaydın hiçbiri olmazdı gurur duyuyorum seninle ama şimdi çıkmam gerek" -jisung

Jisung'un konuşmasının ardından birbirlerinden ayrılmış ve beraber çalışma odasından çıkmışlardı.

"Taehyun ben çıkıyorum, geri kalan iş sizde" -jisung

"Tamamdır iyi eğlencelerrrr" -taehyun

-Jisung eve geçer-

Minho kapı çaldıktan sonra hızlıca kapıya ilerlemiş içeriye giren eşinin beline kollarını sarıp, kafasını boynuna gömmüş ve konuşmaya başlamıştı.

Dehşet-ül Vahşet -MinsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin