hammina

576 60 261
                                    


Suprise bitch

Yazardan

Dae-hyun olayının üstünden 3 gün geçmiş pazar gününe gelmişlerdi, Namjoon hocanın date'i için hazırlıklara başlamıştı gençler. Kızlar yiyecekleri ayarlarken, erkekler buluşmanın olacağı yer için malzeme almaya gitmişlerdi.

Date'in yapılacağı yer kiralanan bir sahildi. Az çok neler olacağını kafalarında tasarlanmışlardı. Tasarımı tabiki Rosé hocalarına bırakmışlardı, en düzgün yapacak oydu.

(soyle dusunun normalde kumlarin oldugu yer full su ama bi adam doldurtuyo orayi bu yuzden para aliyo resit olmayanlara kiralamadigi icinde hocalardan yardim istiyolar)

Kızlardan

Yeji:
"Hocam bence bu kadar yeter."

Ryu:
"Bence de zaten Namjoon hocanın dediği şeylerin yarısından çoğunu yaptık iki kişi nasıl yesin."

Lisa:
"Bence de yeter."

Rosé:
"Şunları piknik sepetine koyalım anca yetişiriz zaten, Jen sen arasana bi ne yapmışlar alınacak bir şey falan varsa söylesinler alalım."

Jen:
"Tamamdır."

Taehyung-Jennie(taennie riyil)

"Alo taetae"

"Alo, Jendeuk?"

"Biz birazdan çıkacağız alınacak bir şey var mı?"

"Yok sanırsam dur bir sorayım"
.
.
.

"Yokmuş, dikkatli gelin yağmur çiseliyor."

"

Tamamdır görüşürüzzz"

Jen:
"Alınacak bir şey yokmuş"

Yuna:
"Tamam o zaman sepetlerde hazır çıkabiliriz"

Lia:
"Yağmur yağma ihtimali var ondan üstünüze bir şey alın"

Lia'nın tedbir amaçlı söylediği cümle ile herkes yağmurluklarını yanlarına almış arabalara doğru ilerlemeye başlamışlardı.

Baklavasından tutun sarmasına kadar bir sürü şey yaptılar,tabi baklavayı satın aldılar. Birini zehirlemek istemediklerine emindiler.

Yirmi (20) yirmi beş (25) dakikalık yolculuğun ardından sahile varmışlardı. Bekleyen görevliye ellerindeki giriş biletini gösterip içeri girmişlerdi ellerindeki sepetlerle.

Kızların geldiklerini gören genç çocuklar(öğrenciler) koşarak sepetleri almış güvenli bir yere koymuşlardı bile.

Hazırlıkları az çok bitmişti,

Hazırlıkları az çok bitmişti,

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Dehşet-ül Vahşet -MinsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin