kavga ve hocalardan yardim

554 72 86
                                    

1 ay sonra Minho'dan

Dosya düzenlememizin ardından 1 ay geçmişti, normal geçiyordu günler. Okula fazlasıyla alışmıştım, muhtemelen diğerleri de alışmıştı.

Dersine girdiğim sınıflarla iyi anlaşıyorum, bu benim için önemli çünkü hiçbirinin benle kötü olmasını istemiyorum. Çoğu zaman derslerime mutlu girmeleri için elimden geleni yapıyorum ve işe yarıyor, umarım.

Sınavlara az kalmıştı bunun için şimdiden sınav kağıtlarını hazırlamıştım bile. Her ne kadar zorlamak istemesem de diğer öğretmenler sorduğum kolay soruları değiştirmişti.

"MİNHO KOŞ!"

"Noldu, LAN NOLDU CEVAP VER!"

"Bahçede kavga ediyorlar nöbetçi öğretmen yok Soobin tek başına ayırmaya çalışıyor!"

Jungwon'un dediğinden hemen sonra koşarak bahçeye çıktık. Kavgayı edenlerin kim olduğuna baktığım zaman şaşırmıştım.

Kavga edenler Jisunglar'ın sınıfı ve dersine girmediğim bir sınıftı. Koşarak yanlarına gidip ayırmaya çalışıyorduk bir yandan da birbirlerine söylediklerini dinliyorduk.

Yazar'dan

Dae-hyun:
"AŞİRET SINIFIYIZ OĞLUM BİZ SAÇIMIZIN TELİNE ZARAR GELİRSE SÜLALENİZİ HARİTADAN SİLERL-"

Jisung:
"AŞİRETİNİZİN DE AMIMA DAYARIM SİZİNDE KAPA ÇENENİ AMIMA GODUMUN ADAMI DELLENDİRME.

Dae:
"NE DİYORSUN LAN SEN GÖRÜRSÜNÜZ OĞLUM GÜNÜNÜZÜ"

Namjoon:
"ÇOCUKLAR NE OLUYOR BURDA!"

Müdürün geldiğini gören adı Dae olan çocuk hemen numara yapmaya başlamıştı.

Dae:
"H-hocam Jisung bana saldırdı."

J:
"Kalk lan yarram, dokunmadım bile"

Namjoon:
"Dae-hyun emin misin Jisung'un kimseye zararı dokunmaz."

Namjoon'un dediği ile Jisung'un sınıf arkadaşları güldü.

Dae:
"Hocam bana yalancı mı diyorsunuz?"

Namjoon:
"Evet."

Namjoon'un dediği ile öğretmenler hariç herkes gülmeye başlamıştı, Namjoon her şeyi en başından beri izliyordu ayırmak için aşağıya erken inebilirdi ama izlemeyi tercih etti.

Dae:
"Sizi babama diyeceğim atılacaksınız bu okuldan!"

Namjoon:
"Selam da söyle arada ziyarete gelsin de tereyağı falan getirsin pahalı alamıyoruz."

Dae sinirle kalkıp okula doğru adımlarken diğerleri de dağılmak için hazırlanıyordu. Aklına gelen şey ile Namjoon seslendi.

"11E siz benimle odama geliyorsunuz!"

Somi:
"Ama hoc-"

Somi'nin itiraz edeceğini anlayan Jake kolunu cimcikleyip konuştu,

"Sus kız tatlı falan ısmarlar belki."

Hep beraber Namjoon'nun odasına geldiklerinde Namjoon oturup konuştu.

"Oturun ayol, şey diyecektim. Benim rezervasyon ne oldu 1 ay oldu amına kay- pardon kızlar."

R:
"Önemli değil hocam, daha ağırlarına maruz kaldık."

Namjoon Ryujin'e kafasını sallayıp, Jisung'a döndü ve delici bakışlar atmaya başladı.

Dehşet-ül Vahşet -MinsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin