Jisung'tan
"GENÇLER"
Bağırmamla kimse bana dönmemişti çünkü tiktok çeken ikiliyi izliyorlardı.
Hyunjin, Niki ve onların muhtemelen yaptıkları psikolojik baskı ile kameraya çeken Jeongin...
Sınıfa baktığımda Beomgyu'yu gördüm. Beomgyu sabah yoktu ne ara geldi lan neyse.
Keko gibi oturmuş videodaki sözleri playback(dogru dimi) yapıyorlardı.
N:
"Kimse kuzenime gider yapmasın sizin gideriniz bizim hoşumuza gider akıllı olun aklınızı alırım haağ."H:
"Devamkeeğege"Onlara iğrenerek baktıktan sonra diğerlerine döndüm benden bir farkları olmadığını gördükten sonra gülmüştüm çünkü Sunoo side eye bakışı atarken Kai içtiği içeceği bardağa tükürmüştü.
Changbin artık dayanamayıp bağırdı,
"İşiniz bittiyse sevgilimi alıyorum ve Jisung ne oldu niye bağırdın?."
Sonunda birisi merak etmişti.
"Müdür beyciğimin bize işi düşmüş gençler bende dedimki seve seve yardım ederim iyi yapmış mıyım."
Dedikten sonra ellerimi 👉👈 böyle yapmıştım.
Hepsi bana iğrenerek bakıyordu, olsun canları sağolsun.
"Ne işiymiş?"
Taehyun'un sorusu ile konuşmaya başladım,
"Minik papatyasıyla buluşacaklar ve organizasyonu bizim yapmamızı istedi, aslında istemedi istemeye getirdi bende anlayıp kabul ettim."
Chan kafama vurup
"Aferin iyi bok yedin."
Dedikten sonra sırasına oturup derin bir iç çekti.
"Ee ne yapacağız?"
"Şöyle düşündüm sahilde şemsiyelerle bir ortam hazırlayalım, yere örtü serelim minik bir masa yemekler şarap falan."
"Güzel fikir yapalım."
Hepsinin onaylaması şaşırtmış aynı zamanda duygulandırmıştı beni...
"Buluşma ne zam-"
Kapının açılması ile Yeonjun'un sözü bölünmüştü. Kim geldi diye bakarken benim kızıl dehşeti görmemle ayağımın sıraya takılması bir olmuş yüz üstü yere kapaklanmıştım.
Hay böyle işin babasını öpeyim zamanı mıydı? Allah'tan arkası dönük biriyle konuşuyordu hemen kalktım ve sırama geçtim, bizimkiler bildiğin kişniyordu duymamazlıktan geldim.Minho'm konuşmasını bitirip sınıfa girmiş ardından kapıyı kapatmıştı, onun geldiğini gördükleri için susmuşlardı. Yanımda oturan Changbin kulağıma yaklaşıp arkamızda ki Yeonjun ve Hyunjin'in duyabileceği bir seste konuşmuştu,
"Senin yere düşmenin sebebi şimdi belli oldu elin ayağın götüne dolandı dimi Minhocuğunu görünce."
Cümlesiyle YeonJin ikilisi gülerken, ben sinirli bir şekilde bakıyordum. Taaa ki arkamda bir nefes hissetmemle tüylerim diken diken olmuştu. Arkamı yavaşça döndüğümde yine sabahki gibi göz göze gelmiştim kızıl kafamla.
"Konuşmanızı bölüyorum ama derse geçmem gerek çocuklar."
"Pardon hocam dalmışızda."
"Sorun yok olabilir böyle şeyler yeri gelir konuşuruz yeri gelir ders işleriz ama şuanlık önceliğimiz ders."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dehşet-ül Vahşet -Minsung
FanfictionArkamı dönmemle dehşet-ül vahşet biriyle göz göze geldim.