Niki'nin, Minho ve Jisung ikilisini çekerken düşmesinin üstünden aylar geçmişti. Yarın sınav günüydü, doğal olarak az da olsa hepsinin bir stresi vardı ama kendilerinden sonuna kadar emindiler. Bu süreç boyunca fazlasıyla çalışmış, çalışmalarının karşılığını alacaklarını da adları gibi biliyorlardı. Hep böyle olmuştu zaten.
Hep böyle olmuştu derken ne oldu diye sorarsanız, beraber farklı kategorilerde girdikleri bir yetenek sınavını her kategoride birincilikle bitirmişlerdi. Bu süreç içerisinde dibe battıkları birçok zaman olmuştu ama vazgeçmemiş, çalışmışlardı. Lanet sistemin getirdiği, lanet sınav içinde uzun bir süre çalışmış yeri gelip en dibe vurdukları, yeri gelip zirveyi gördükleri olmuştu.
Zirveyi görseler bile çalışmaktan vazgeçmemişlerdi. Zaten hep zirveyi görüp çalışmayı bırakanlar sınavda başarılı olamıyorlardı değil mi? Ya da sınav stresine girip bu stres içinde kavrulanlar, yaşadığı stres dolayısıyla kendisine zarar verip dünyanın en önemli sınavıymış gibi davrananlar.
Bazılarını aileleri, bazılarını öğretmenleri, bazıları da kendilerini strese sokuyorlardı. Hepsini yaşayanlar için... Diyecek bir şey bulamıyorum, cidden zor olmalı.
Bu süreçte Minho ve diğer öğretmenler her konuyu sıkı sıkı anlatmış anlamadıkları yerleri bıkmadan usanmadan anlatmaya devam etmişlerdi. Eminlerdi ki bütün öğrencileri bu sınava mutlu bir şekilde girip mutlu bir şekilde çıkacak.
Diyebilirsiniz sınava nasıl mutlu girsin? Hayat çok ivmeli, bazen çöktüğümüz, bazen en yüksekleri gördüğümüz zamanlar olabiliyor. Sizlere şunu söylemek istiyorum, sonucunda ne olursa olsun vazgeçmeyin ve hep mutlu olun çünkü hayat çok kısa yaşam çok kısa, bugün beraber güldüğünüz kişi yarın yanınızda olmayabilir. Yanınızda olan kişilerin kıymetini bilin ve onları üzmeyin, en azından üzmemeye çalışın.
Neyse çok konuştuk bu kadar nasihat yeter şimdi dönelim Jisung ve onun mükemmel tayfasına,
Jisung sabah erkenden kalkmış elini yüzünü yıkayıp hazırlanmaya başlamıştı. Birkaç gün önceden hesaplaştıkları gibi kahvaltıyı sınıfça bir kafede yapacaklardı, bu yüzden saat cidden erkendi. Hepsinin sınav yerine ortak uzaklıkta bir kafe seçmişlerdi problem olmasın diye.
Düşünceleriyle boğuşurken bir yandan kendini psikolojik olarak hazırlamaya devam eden Jisung telefonuna gelen mesaj ile dalgınlığını sona erdirmek zorunda kalmıştı.
Minho-Jisung
Uyandın mi Jiss
Uyandimm hazirlaniyorum 5 dakikaya cikarim
Ben sizi almaya gelirim nikiye haber ver
Yazinca inersiniz asagiyaTamamm
Sınav süreci boyunca ikilinin arasında ne olduğunu eminimki merak etmişsinizdir. Henüz sevgili olmasalar da sevgili gibilerdi, Minho sınav senesi olduğu için çok sıkmak istememiş bu yüzden sınav sonrasına bırakmıştı bu işleri. Öncelik Jisung'un sınavıydı Minho için. İkisini mutlu bir son mu bekliyordu?
Kesinlikle evet mutlu bir son bekliyordu. Birbirine değer veren, seven, destekleyen, sınırlarına saygı duyan bir çiftin mutsuz olması çok düşük olasılıktı.
-
Minho, Jisung ve Niki'yi evlerinden almış. Buluşacakları kafeye doğru yönlendirmişti bile arabasını.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dehşet-ül Vahşet -Minsung
FanfictionArkamı dönmemle dehşet-ül vahşet biriyle göz göze geldim.