Jisung'tan
Bugün okulun ilk günüydü ve aşırı mutsuzdum, bunun iki sebebi vardı. Hem on ikinci sınıf olmamız hem de aslında tahmin ediyorsunuzdur ki Minho.
Bir yandan üzerimi giyiniyor diğer yandan da kendimle bizimkilere bir şeyler hazırlamaya çalışıyordum. Bizimkilerden kastım Hyunjin, Felix, Beomgyu, Yeonjun ve Niki'ydi.
Niki muhtemelen on dakika sonra gelmiş olacaktı, diğerlerinin en az yirmi beş dakikası falan vardı. Bunun rahatlığı ile hemen üstümü giyindim ve çalan kapıya doğru ilerledim.
"Günaydııııöön" -niki
"Günaydın canım benim gel" -ji
"Abi sıçarım böyle işe ne kadar hızlı geçti tatil ya" -n
"Valla öyle" -ji
Sohbet ederken mutfağa doğru ilerlemeye başladık, yaklaşık on beş dakikanın ardından sofrayı hazırlamıştık, ardından ise hemen zil çalmıştı.
Kapının öküz gibi yumruklanmasına daha fazla izin vermemek için hemen kapıyı açtım.
"Yeonjun piç misin kardeşim sal beni sal" -hj
"Ya ne diyorum sanki, sanırsın siktim" -yj
"Geçin lan içeri" -ji
"Of sus be geçiyoruz işte" -yj
"Geçin sofraya hızlıca yiyip çıkalım geç kalacağız" -n
Dördü de hızlıca ayakkabılarını çıkartıp sofraya koşmaya başladılar. Tabiki normal bir şekilde koşarlar mı, hayır. Yeonjun ve Hyunjin birbirlerine omuz atarak sofraya gitmeye çalışıyorlardı fakat başaramadan yere yığılmışlardı.
"Ya gerizekalı Yeonjun üstümden kalk" -hj
"Kalkmıyorum lan" -yj
"Of yeter be geçin sofraya didişmeyi bırakın" -lix
İkisi de hemen toparlanıp sofraya ilerlediler. Bir iki eksik olan şeyi de sofraya bıraktıktan sonra sandalyeme geçtim.
Oturma düzenimiz şu şekildeydi;
Yemeği hızlıca yemeye başlamıştık. Hyunjin'in konuşması ile yüzüne bakmaya başladım.
"İnşallah ilk günden ders işlemeyiz" -hj
Bakmamla yüzünde farkettiğim o ayrıntı bağırmama sebep oldu.
"LAN OĞLUM" -ji
Bağırmamla hepsi sıçramış ardından bana sorar bakışlar atmaya başladı.
Biraz durakladıktan sonra yeniden konuştum"SENİN BENİN NERDE ANASINI SATAYIM" -ji
"NOLMUŞ BENİNE" -niki
"Ya gerizekalı mısınız, tatilin başında sildirdim, yeni yeni silinmeye başladı" -hj
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dehşet-ül Vahşet -Minsung
FanficArkamı dönmemle dehşet-ül vahşet biriyle göz göze geldim.