merhaba arkadaslar bugun birisine asik old-

654 80 133
                                    

Ben geldimmmmMmmmMmmmm

Ben geldimmmmMmmmMmmmm

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Jisung'tan

Evvet bugün çok mutluyum çünkü bir hafta boyunca kızlar dediğim her şeyi yapmak zorundalar, çünküüü ben öyle istedim.
 
  Muhtemelen mecburiyetten kabul ettiler ama olsun, ettiler sonuçta. Dün okul çıkışında üçüne saat 07.44'te kapımın önünde olmaları gerektiğini söyledim. Saat 07.34'tü.

Onlara ne yaptıracağıma dair notlar bile almıştım, ONLAR YÜZÜNDEN BİRİCİK BEBEĞİME REZİL OLMUŞTUM. Neyse konumuz bu değil moodumu düşürmek istemiyorum, Niki'yi aradım ve yukarı yanıma çağırdım.

Şimdi diyeceksiniz (demediler ama nys) sizin evleriniz madem altlı üstlüydü, neden kırmızı tavşanınla karşılaştığın gün onla gitmedin? Çünkuuu (çünku ne jisung) annemlerde kalmıştım o gün normalde direkt okula geçecektim ama yanlarına çağırdılar bende enayi olduğum için yanlarına gidip oradan okula geçtim.

İyi yapmış miyimğ 👉👈?

Kapının çalması ile düşüncelerimden arınıp, kapıya ilerledim.

"Merhaba bebeğim, ev boş mu? 😉"

Niki'nin flörtöz konuşması ile gülecektim ama devam ettim, yanağımdan makas alması ile konuştum.

"Evet yakışıklı ev boş gel içeri~."

Konuşmamızı biraz daha devam ettirirken, zilin çalması ile durmak zorunda kalmıştık.

"Evet kölelerim geldi Niki izle de gör neler olacağını."

Diyip göz kırpmış ardından kapıyı açmaya gitmiştim.

Üç uykulu yüzü gördüğümde gülmemek için zor durdum, ciddi olmalıydım.

"Geçin içeri dediklerimi aldınız mı?"

"Aldık Bay Han."

"Normal adımla seslenebilirsiniz."

"Emriniz olur."

Konuşmamızı dinleyen Niki gülmekten yerlere yatmıştı, doğal olarak. (Amk komik bir sey de yok)

"Gidin yemek hazırlayın, düzgün şeyler hazırlayın. Ben üstünü giyinip geliyorum."

Üçü de kafaları ile onaylayıp poşetlerle mutfağa ilerledi. Aslında dalgasına kölem olacaksınız demiştim ama ciddiye aldılar, hoşuma gider.

Formamı giyinip aşağıya indim, sofra neredeyse hazırdı, salona geçip Niki'nin yanına oturdum.

"Çok ağır şeyler yaptırmayacaksın dimi lan."

"Yok be yapmam, sen olsan yapardım ama onlara yapmam kıyamam."

"Kahpesin."

"İltifatın için sağol canım."

Dehşet-ül Vahşet -MinsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin