4.

107 2 0
                                    

Všichni sme se najedli a my holky sme dostali pochvalu za dobrý jidlo. Pak sme si dali šlofika na pohovce v obyvaku. Pepa zapnul neco na netflixu ale všichni do jednoho sme vytuhli.

Po chvilce sem se probudila. Nic me neprobudilo ja sama sem se probudila a rozkoukavala se kto ješte spí. Vypada to že sem vzhuru sama. Snažila sem se dostat z dominikova sevreni. Když se mi to podarilo dostala sem se do koupelny. Tam sem se nejak dala do kupy a když sem vyšla hned za mnou na záchod pádil Jakub. Jen sem na nej zakývla ale vypadalo to že ma naspech. Presunula sem se do kuchyne z ktere sem mela vyhled na dominika a tomaše z rohu zdi. Udelala sem si kavu i když o 6 večer? No co chci se probrat.
Když sem si s kavou sedla za stul prišel za mnou Jakub. "bože mňam káva" rekl a chytl se za hruď. "udelam ti?" zeptala sem se ho a postavila se. "byla by si hodna dekuju" rekne a ja sa na nej s hrnkem usmeju. "kolik je vlastne hodin?" zepta se a podrbe se ve svých dredech. "neco okolo pul sedmý" reknu mu a položím pred nej hrnek s kávou. "aha tak to jo dekuju" rekne a pravou i levou rukou uchopi hrnek na stole. "nechapu jak ale nejsem dolamana z toho gauče" zasmala sem se a usrkla si z kávy. "jo tak to máš kliku me boli celej krk." rekne a pokrouti nim do strán. "když chceš rozmasíruju ti ho" nabidnu se mu a začínam stavat od stolu. "byla by si ješte hodnejší" rekne a ja vezmu mast z batohu v obyvaku. I s masti se vrátim za jakubem kterej sedí porad na stoličce a stoupnu si za nej. Na ruce si dam trocha kremu a začnú mu po krku prechadzet. "Dominik spi jako batole" začne se smat Jakub a ja se pridam. "tu to máš dost stuhle" reknu a začnú mu to tam drtiť. "jo vim a boli to jako mrdka" rekne a ja se zasmeji.

Jakubovi sem s krkem pomohla a poslední kdo porad spi je Dominik a Radek. Jak mužou spat do pul 9? Kurva. Sedíme všichni v kuchyni a hrajeme karty. Nic jinyho nas nenapadlo. Chteli sme jit do bazenu ale ty dva mrdky nas pak nenajdou.

Po chvilce když je už pul 10 se oba probudi. "kurva konečne!!" zakričí na nich Jakub. "jdeme do bazénu a neserte me už" promluvi na nich zas a Dominik si prechadzi rukami po očích. "kurva jak dlouho sem spal?" zepta se me když k nemu prijdu. "dost dlouho" zasmeji se na nej. "tak pojd pujdeme do bazénu." reknu mu a už se presouvame oba do nášho pokoje kde je už i natka s radkem. Když sme prišli oni z pokoje akurát vyšli. Vybrala sem si z batohu modro zelený plavky ale mnela sem menší problém. Zezadu je potrebuji uvazat. "Dominiku?" jedinej na kteryho se s tím teď mužu obrátiť. "ano" rekne a otočí se na mne. "zavažeš mi to?" otočim se mu zady a v zrcadle nas oba vidim. Když mi je konečne zavaže obejme me zezadu. "jsi hezka víš to?" rekne a ja se začnu červenat. Samozrejmne že on to uvidí v zrcadle. "co se tak červenáš" podpichnul me. "nic" reknu a svou hlavu opru o jeho hruď. On sve ruce nechá na mych bocich. "pujdeme už ne?" reknu nakonec a odtrhnu se od nej. "jojo" rekne a vydame se ven. Tam už se čvachtaj všichni až na nás. Vlezu do ty vody a za mnou Dominik. Od mala mi studena voda vubec neprekaži takže pohode. Každý na mne koukla jestli nejsem magor ale ne nejsem. "to si tu vlezla jakoze bez emócií nebo co?" zepta se me Radek. "ne proč" rekla sem i kdyz sem moc dobre vedela na co narazi. "ta voda je stuzena" rekla anet. "ja vim." začala sem plavat. Hned za mnou se presouval Dominik a taky mel vyraz jako idiot. Byl namočenej ani ne po pas a tvaril se jakoby se zaviral do lednice. "tak pojd" stahla sem ho za ruku sebou dolu. "do prdele oliviee" skrikl jako ženska. Tahala sem ho za ruku sebou do rohu bazéna. "seš šílena víš to?" rekl mi Dominik. "jo vim" rekla sem a usmala se na nej.

718 slov

byla to jen túra (dokončené)Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt