Je neco po desaty ráno a ja dneska vubec nechci jist. Mam dny kdy nejim vubec a kdy jim normálne. Zvykla sem si na to takže nidky nevim jestli jist budu nebo ne. Udelala jsem si jenom kafe a s ním i se zlatyma malborkama sem si sedla na balkón.
Zpomela sem si že dneska mam volat s dominikem. Nechci bejt hnusná nebo taka ale vubec se mi nechce.Sou dve hodiny poobede a ja dneska vubec nic nejedla a sem na sebe pyšná a taky nasrana. Rozhodla sem se že pujdu sama na pozdní obed. Dala sem se do kupy a vyrazila.
Stojím pred restauraci a jeste pred vchodem sem zaostrila zrak na jednu a tu danou osobu. Nekoho mi to hodne pripomínalo ale nechtela sem si to pripustit. Sedeli tam zezadu na lavičce v parku. Nevedela sem jestli to je ten človek na kteryho sem tam myslela.
Víc sem se tím nezaobirala a vešla do restaurace. Rikala sem si že se ho dnes jeste zeptam na to kde byl. V restauraci sem si objednala neco rychlího a malyho a chvíli po dojezeni sem tam jeste sedela a objednala si druhou kávu. Mela sem dobrej vyhled na ty dva ale oni se z ty lavičky ani nepohli takže mi porad byli zady. Když sem se zvedla na odchod videla sem jak se zvedli i ti dva. Rychle sem se dostala ven aby sem na ne videla ale když sem tam prišla už tam byl on sám. Bíle vlasy, dva metry, jestli to není on tak me hned zabijte. "domčo?" rekla sem a mela slzy na krajíčku. "olivie? Ja ti to vysvetlím není to tak jak to vypada" rekl a chtel ke me prijit blíž. Síce spolu nechodíme ale tohle byla až moc velka rána do srdce. "no tak olivie nic s ní nemám! Tak či tak spolu nejsme!" kričí na me ale ja už jsem skoro pryč. Tak pryč abych sem ho neslyšela.Sedím doma v posteli a všechno si rekapituluju. Slzy mi stekaj jako potučky a ja je nedokážu zastavit ani kdybych se snažila co nejvic. Že ja se vubec jeste snažím. Každej mi jenom podrazi nohy a pak dolejza. Je to tak porad a pák sem jeste víc v píči než jsem byla. Možná sem si to mela nechat vysvetlit ale tak sem proste krava. I když sem s nim nechodila tak či tak sem k nemu pomalu začala neco cítit a teď vim že to bylo na nic. Porad ho mam moc rada.
Je neco po pul noci a ja se chystám do postele. Nebudu spat to už vim teď. Celej den od toho obeda sem preležela v posteli. Brečela sem a brečela a hadejte co ješte brečela správne. Teď je čas spat ale me to nejak porad nelaka. Celej den sem nebyla na telefonu a mela sem tam hrozne sprav. Jak od Jakuba, barči a Dominika...
Rikala sem si že me zajima Jakubova správa tak aspoň tu otevru.
yzomandias:olivie slyšel sem že si potkala Dominika s nejakou holkou. Nevim kdo to je ale budu ti oporou a budu se snažit z neho dostat co nejvic.
Napsal jakub. Potešilo me že mi chce pomoct ale nechci aby nejak podkopl sveho kamoše. Ale taky sem potrebovala a chtela vedet kdo a co je zač ta holka.
:dekuju jakube budú rada ale nechci aby ste se nejak pohadali kvuli me
yzomandias:hele hadky s dominikem sme meli už kopec a porad spolu držíme pomužu ti
Správu od kuby sem už jen likla a šla do kuchyne. Tam sem si udelala rychlej salat. Když sem ho snedla šla sem si dat ješte rychlou sprchu a šla spat.
Vstala sem na to že mi nekdo zvoní pres celej byt. "kurva kdo ted zvoni" zakleju danou osobu a pres kukatko nakouknu kdo tam stoji. A do prdele! Co ten tady kurva chce? "čau co chceš" po dlouhem váhani či otevrit sem otevrela zajima me co chce. "ahoj olivie" rekne a snaží se bejt milej ale me to tak milé neprijde je mi z neho hnusne. Ukáže se po 100 letech a ted odemne neco chce. "chci videt malou" rekl a me se do očí nahrnuli znova slzy. "šla sem s ní na potrat" precedila sem skrz zuby tak že me skoro nebylo slyšet. "cos to udelala? kurva tak už si se totálne pomatla. Si totalni pica" kričí po me a ja to už nedávam on, Dominik. "tak kurva ty si už totalni idiot. Nechal si me s ní 9 pomrdanejch mesicu a ted se ukážeš jako haha ahoj mala prisel sem po roku. Kurva tak se už uvedom!" kričela sem na nej a snažila se skryt slzy ale nešlo to. "si totalni piča víš to" prisel blíž a me poletela facka. Sesmykla sem se dolu po zdi a začala se jeste vic bat než doted. "jindy si premysli co chceš udelat kurvo" ukáže na me prstem a odejde.
Jeste chvíli se tam v rohu trasu a sem schoulena do klubíčka. Mobil jsem nechala v pokoji takže sem nemohla nikomu zavolat ani nic. Když odešel nezapomel za sebou prasknout dvermi.
Sedela sem tam asi hodinu dokud sem svuj záchvat nejak neprekonala a dostala se do pokoje. Když sem se koukla do sveho zrcadla mela sem oči jako kdybychom sem na nečem fičela. Potrebovala sem se odreagovat. Napsala sem Báre a Natce jestli by se mnou nechteli jit do klubu. Obe se me ptali proč protože jen tak bych tam nešla. Rekla sem jim že jim to vysvetlim tam a ne po telefonu. Oblekla sem si černé šaty které sem doplnila nejakýma doplnkama a na nohy si dala boty na mírnem podpatku. Taky sem pak odepsala barči na správu kterou sem tam celý den nechala. V správe bylo.duhovka.ink:nechceš se mnou zítra strávit čas ve studiu budu tetovat mužeš se tam odreagovat
:jo jiste ale nechceš jit se mnou a Natkou do klubu potrebuju se odvazat
duhovka.ink:jiste jo pujdu
V klubu sme si všechny 3 dali panáka vodky. Obe se zatvarili jakoby jim to rozeriralo pažerák kyslosti no me alkohol nedela nic jenom naladu. "to mi chceš ríct že si v pohode když do sebe dáš panaka vodky?" zeptala se me Bara. "jo vy ne?" reknu a položím jim otázku na kterou tak či tak vim odpoved. "a čo sa stalo že si chcela nutne ísť do klubu?" zepta se me po chvilce natka. "tak potrebuju vam neco rict ale asi se presuneme do boxu nebudu vam to rikat rovnou pri baru" reknu jim a zvedam se i s flaškou alkoholu. Presunuli sme se do boxu a ja si sedla s Natkou a bara pred nás. "tak povidej" rekne natka a upre na me pohled. "tak začnú asi včerejškem a dostanu se až na dnešek." reknu a lognu si z vodky. "tak včera sem si rekla ze pujdu o 4 poobede na pozdnejší obed protože sem nic jeste nejedla" reknu jim a podám flašku Natce ktera odmitne a da ji bare. "už pri vstupu mi byla daná osoba povedoma ale nechtela sem si to pripustit. až pri odchodu z okna sem si všimla že je to nejaká holka taky s dominikem" rekla sem a znova si prevzala vodku od barči. "šla sem za nim a potichu tak aby to i slyšel sem ho oslovila on začal s tím že mi to vysvetli a ze to není tak jak to vypada a takovy keci" reknu a opru se o sedačku. "tak ale možná to nebylo tak jak sis to prevzala" rekne bara a natka zakejva hlavou na souhlas. "jo tak jeste ho obranujte" reknu a vyhodím rukama okolo me. "nie iba hovoríme a čo sa stalo dnes?" zeptala se Natka a ja dostala flashback jak sviň. "fuu jak to vysvetlim muj ex mi udelal dite a ja ho dala na potrat vim budete si rikat ze jsem pica a tak ale nemela sem vubec tušení jak se mam postarat o dite kurva. Prišel s tím že chce videt sve dite ale tak když se dozvedel ze sem ho dala na potart dal mi facku. Hodinu sem se tam trasla a nemela vuli vstat ani nic takže asi tak je toho na me moc" reknu jim a ukapne mi slza. Natka vedle me, me hned obejme a bara prijde z druhe strany taky na objeti. "hele skus to vypustit z hlavy bude to dobrí na to aby te Dominik podvedl nema koule uvidíš je to jen blbe prevzana situace" rekne bara a natka začne mluvit taky. "presne uvidíš vysvetli sa to len treba ti dať čas" rekne a ja je obejmu.
1427 slov
VOUS LISEZ
byla to jen túra (dokončené)
AléatoireKdyž sem si zmyslela že se mi na túre nic nestane asi sem se pletla.