sem po sprše po treninku a pravě sedím v autě s dominikem jakubem a barou a jdeme směr klub v kterem dnes kluci vystupuji. po nejaký menší době mi přijde správa na ig. "whothefuckis_grey vám chce poslat správu" kouknu a rýchle očima přečtu oznámení. Rozkliknun ho a přečtu si spravu. 'zajdeme nekdy třeba na oběd a popovidame si?' stalo ve spravě na kterou sem taky odpovědela. ' jasně nemám problém kdy?" odpišu mu a Dominik se hned ozve." s kým si tolik vypisuješ?" zepta se. " jo ja ti to dnes ještě neřekla" řeknu a on pokrčí obočím. " dnes ve fitku mě da se rict obťěžoval nějakej capek a tak mě před nim ochranil muj dlouhodobej kamarád od dětstvi martin" řeknu mu storytime a koukam na jeho výraz. " obťěžoval co si kurva myslí hajzl Proč si mi nic neřekla až teď?" řekne a začne mirne křičet. " ja zapoměla a nekřič kurva!" zakřičim ja na něj. " tak promiň ja se jen starám, mam o tebe kurva starost" řekne a ja se už neozvu jen čumim ven z okna. " a jakej kamoš?kdo to je?" pta se zmateně dal. "martin neboli grey256" řeknu mu pod jakym pseudonymem by ho lip poznal. " jo aha" řekne tiše. "neboj je to jen kamarád holku už ma" řeknu mu a ujistim ho. "jo tak to jo" řekne a dal se věnuje řízení.
Klub je hezky v naladě a kluci to tady rozjíždeji. sedím vedle deckyho a sleduju od tud celej konzert. Po malé chvilce mi přijde nejaká správa. "vidím tě" stojí ve spravě od martina. to nějak tak nepochopím a chvíli čumim jenom do telefonu. po chvilce se rozhlednu po klubu ale tam i přes to vidim jenom dav lidi. "na pravo na hoře" přijde mi další sprava a tak se kouknu daným směrem. Stojí tam. Je to on. Usměju se na nej. " pojd do backu" napíše mi znova a ja váham." hele asi to nepůjde kluci chtěli abych byla na první show a abych tam byla taky do konce, promiň" nejak se z toho dostanu ven i když bych rada ale nechci aby kluci byli pak smutní. " a kdy platí vlastně ten oběd?" napíšu mu hned další správu. "tak co třeba pátek?" napíše martin a ja nenamitam. patek je za dva dny a to mi vyhovuje. "fajn tak ja dokoukam a užiju si show tak se měj" napíšu mu a už telefon jen mírne sleduju. "tak jo ale dnes se nevidíme naposled" řekne mi a ja mu tu správu jen liknu.
Show se skončila a my všichni jdeme do backstage. "olivie jake to bylo?" přišel za mnou Jakub a Dominik mě objal. "domčo si mokrej a spocenej" začnu se smat a vrtit v jeho sevření. "a jinak to bylo slvělý" řeknu a pořad se mačkam v objetí s dominikem. "miluju tě" zašepta mi Dominik a ja se nad tim pousmeju." ja tebe taky ale seš spocenej" slovo spocenej prodloužim a na mem ksichte se objevi vvyraz kterej mi ukáže snad všechny 'vrasky'. Dominik mě nakonec nechá a ja mu jen věnuju polibek. "hele necucejte se tady a pojďte pít!" křičí na nás Jakub." Bára ti nedá?" rejpou do sebe. ja jen přetočim očima a bara propaluje dominika pohledem. dominik jen pokrčí ramenami a my oba se zbirame ke stolu s alkoholem. "dame bechera?" pta se mě dominik a v ruce svíra flašku spominaneho bechera. na to mu jen přikývnu.
"ahoj" obejmu se s martinem. psal aby sem za nim přišla do klubu. "ahoj" objeti mi opjetuje. "tak jak se máš jak jde život řekni mi všechno" řikam mu. chci ho co nejvic povyspovidat. "tak asi jako na horský draze,mam se fajn, mam supr holku a sem na tři týdny v pardubicích. a co ty?" řekne mi něco co je u něj pravě aktuálni a zepta se me to same. "tak je to fajn, život jako ten tvůj no a tak" řeknu v skratce. " a co Dominik ?" ušklebí se a lokne do sebe něco co si objednal na baru. " tak nekdy je s nim fakt težký si promluvit sem tam to skončí hadkou a tak ale jinak dobře " řeknu a koukam na sve ruce. " a co ty a tva holka?" zeptam se ho taky na jeho holku. " tak Anička je skvěla holka užívam si s ni život je mam ji fakt rad, co melu ja ji miluju" řekne a usměje se zasneně. " tak to vam přeju " řeknu a usměju se na nej.
sedím s ním nejakou dobu a všimnu si Dominika na stage. šel tam po něco. všim si že na nej koukam. naše pohledy se střetli. Dominikův usměv sklesl hned co mě s martinem videl. vzal danou věc a hned šel pryč. " musím jit tak se měj " rozloučila sem se s martinem a šla směr back.
Když sem tam přisla Dominik tam nebyl."kluci kde je Dominik?" směruju otázkou na kluky v backu. " je venku říkal že jde na cigo" odpoví mi velky Jakub a ja se na něj vděčně usměju.
VOCÊ ESTÁ LENDO
byla to jen túra (dokončené)
DiversosKdyž sem si zmyslela že se mi na túre nic nestane asi sem se pletla.