26. !??

137 7 0
                                    

O 5 let později

Takže to sme skočili do velké dálky co?
Dneska je to přesne 6let od tůry s Dominikem. Jo, pořad si to pamatuju a taky si pamatuji jeho a taky kluky. Neříkam nic hrozně mi chybí ale tak stalo se. Jak sem na tom s nima a s komunikaci? Tak na to že dělam ve firmě která je poměrně dost znama tak se s nima potkavam. Či už s dominikem nebo s Jakubem, Tomem a tak dál.

Pořad bydlím v Pardubicich nedalo se je jen tak opustit.
A co Martin? Ten už bydlí v Brně. Nepotkavam ho tak často ale někdy si napíšeme.

Dominikův pohled

Je to už doba co sem Olivií neviděl a hrozně mi chybí no nechci jí nějak ublížit. Pořad bydlím s Tomem, da se říct že se nic nezměnilo až na to že na shows až tak nepiju. To ste nečekali viď. Takže tak jo, chybí mi.

Jajubův pohled

Olivie chybí všem hlavně domčovi, je jiný. Hrozně se od toho rozchodu změnil a to mě dobíji. Dobíji mě pohled na něj. Na konzertech je jiný a neužíva si to tak jako před lety. Je to hrozný.

Spět do přítomnosti

"kluci! ty píčo kluci!" vlítl nam Tom do obejvaku kde sem se s Jakubem rozvaloval. "co chceš kurva?!" hodil po něm polštař Jakub a ja si jeden přeložil přes ksicht. "tak kurva neuveřite kdo nam napsal" řekl z ničeho nic Tom.           " kurva tomaši kdo exekuce?ne počkat z toho bys neměl radost tak dělej do píči" řekne nasraně Jakub a ja si odkřiju polštař ze ksichtu který si nasledně přetřu. "olivie!" skřikne Tom a ukáže na danej dopis.

"tak to ti mrda? Jistě to je Js kterej posíla pohlednici z Alp." řekne Jakub ale Dominik už pozorně posloucha a směruje svou pozornost na Toma. "hele ja nevim jestli to chci číst" řekl Tom sklesle. "čti to kurva!" skřičel na něj dominik. "ty pičo dej to sem" řekl sem a vzal si to. "Milý kluci, nevim kdo všechno to bude číst ale tak pojďme k věci,..." začal sem číst dopis.

Milý kluci, nevím kdo všechno to bude číst ale tak pojďme k věci.
Pořád bydlím v Pardubicích to asi určitě víte ale to místo se nedá jen tak opustit. Asi se začnů pomalu přihovarat ke každému z vás.
Tome, si úžasný bratr a hrozně si tě cením, ochraňoval si mě, pomáhal mi a byl si příkladným a pořad si příkladným bratrem. Myslím na tebe a mám tě rada. děkuju ti.
Jakube, tys byl můj nejlepší kamarád a pořad si. Taky si tě hrozně cením, taky si mě dostal ze sraček a brala sem tě jako meho druhého bratra. děkuju ti moc.
Dominiku, ty si nejdříve dohledej a pak se nervuj. Náš delší vztah byl krásnej, hrozně sem tě milovala a pořad miluju ne že né. Všechni naše chvíle,véjlety jak si jim říkal a naše mazlení mi chybí asi ze všeho nejvíc. pořad na tebe myslím a pořad tě miluju i za těch 6 let. Když tohle píšu hned za tři dny to bude šest let od tůry kde sme se oba spoznali. Miluju tě.

A jinak pozdravte i ostatní kluky.🫶🏻🫶🏻🫶🏻

Jakubův pohled

Hned sem koukl na Dominika který měl triko zmáčene od slz. Fakt mu chybí a miluje ji. "máte někdo jeji instagram?" ptal se skrz slzy Dominik. "typičo nevim dej mi chvilku možná jo" chvíli sem se snažil hledat jeji ig a očkem sem sledoval dominika. Pořad brečel je to až divnej pocit naposledy sem ho viděl brečet při olivií ale to tehdy byli slzy štěstí. "hele našel sem ho" řekl po chvilce tom. "kovacova_o" nadiktuje mu Tom ale ja se ji taky snažím najit. "ta vyrostla ještě do věčší krásy" řekl sem a koukl na dominika kterej prstem kluzal po obrazovce telefonu.

-

o týden.

Dominikův pohled
napsal sem jí. Neřekl sem to klukům ale něco ve mě mi říkalo ať to udělam. psal sem ji před asi hodinou ale pořad nic nechci si hned namýšlet že něco a tak tomu nechávam průběh. I když v dopisu spomínala že ji chybím pořad se bojím.

Sem v studiu a sedím na gauči. V kelimku mam jen vodu, nepiju nějak me to poslední dobou nelaka. Šel sem na balkón zapalit si když sem v tom uvidel na obrazovce instagram zabarven na modro s jmenem "kovacova_o" hned se mi rozbušilo srdce. nezapalene cigo sem držel v hubě a rýchlosti blesku zapl obrazovku. "ahoj, dominiku sem rada že si se ozval a taky tě pořad miluju❤️" stálo ve spravě. cigo mi z huby vypadlo a ja se usmal s pusou otevřenou dokořán. tak teď sem nejštajstnejší kluk na zemi a na celý týhle planetě.

Konec příběhu! nemyslela som si že to skončí tak nikdy nepíšem tak aby som vedela ako to skončí. vždy si pripravím začiatok ale nič viac píšem od ruky čo ma napadne v moment písania. Ďakujem za ohlasy mam radosť že vas to baví a mám ďaľšie 2 alebo 3 návrhy na knihy. 🫶🏻

Você leu todos os capítulos publicados.

⏰ Última atualização: Aug 08, 2023 ⏰

Adicione esta história à sua Biblioteca e seja notificado quando novos capítulos chegarem!

byla to jen túra (dokončené)Onde histórias criam vida. Descubra agora