Druhý den chaty a my máme na plane dneska výpravu do lesa. Tešíme se jen dúfam že se tam s nima neztratím. Každý bere batoh s nečim. Ja mam batoh s vodou a jidlem. I když nechápu, nedokážou vydržet možna tři čtvrte hodiny v lese? A bez jídla?! No nic co už asi tam jdu s miminama ale tak nevadí. "jsme všichni?" skričí na nás Tomáš když stojíme všichni před chatou. " bára tady, Jakub též Dominik tu..." začal si nás počítat. "kurva! Jdete nekdo pro hasana" tomovi začnou vrít nervy. "ja po nej skočím" rekla sem a šla co nejrýchlejším tempem najit Josefa. "pepo!?" skrikla sem na nej ale nikdo nic. "au kurva" uslyšela sem odnekud. "pepo?" vešla sem do koupelny. "Olivie prosím pomoz mi" poprosí me a ja vidím jeho ruku kterou se snaží obvazat. "co se ti to stalo? Cos delal?" zeptala sem se ho hned jak sem prevzala kontrolu nad jeho rukou. "zapojil sem si sluchatka do uší" rekl a ja vydala 'no'aby pokračoval.
"nevidel sem že za mnou sou uložený veci a tak sem spadl na neco ostrýho nevim co to bylo ale sem rad že mi to nepretrhlo dlaň na pul" rekl a trochu se zasmal. "boze pepo, zustaneš tady jo? Nechod do lesa" rekla sem mu a on pokroutil hlavou na souhlas. "dobre žes prišla ty nevim co bych delal kdyby prišel kuba" rekl a začal se smat. "asi by ses mohl rozloučit se svym životem a vykrvacet" začali sme se oba ješte víc smat."fajn sem tadyy" skriknu na nich. "už bylo na čase, ten les by sme stihli prejit už pet krát" rekne Jakub a ja jen protočim očima. "a kde je Josef?" zepta se tomáš. Ja priklusam k Dominikovi a začnu mluvit. "mel menší úraz tak sem rekla aby ostal." rekla sem mu prihodu. "joo aha" rekl velky Jakub a my se konečne vydali do slibovanýho lesa.
Po cestičce do lesa sme šli dvojice za sebou. Prví šel veľký Jakub s tomášem pak Bára s Jakubem, Natka s radkem a ja a dominik sme šli poslední.
"co vlastne za úraz mel hasan nebo jak se mu to povedlo?" zeptal se me a kounul na me. "rikal mi že si zapojil sluchatka do uší a pak o neco zakopl. Ruku do nečeho zapichnul sam nevi do čeho ale mel štesti že mu to neprervalo ruku na pul" rekla sem mu snad presne to co mi rekl Josef akurát ve sve verzi. "aha šikovnej" rekne a uchechtne se. "tak hele muže byt rad že sem tam v tu chvíli šla ja a ne treba Jakub protože by vykrvacel" rekla sem se a ja s dominikem sme se začali smat. "jo to máš pravdu" rekl a ze smichu se mu v očích vytvorili slzy. Bylo to celkem zlatý. Miluju když se smeje.Z tury sme prijeli celý a nekteri až moc unaveni. Tím nekterí myslím jakuba, radka a domču no a abych nezapomnela taky velky Jakub. Hned se vedle hasana rozvalili na gauč. "kurva" vydal ze sebe radek. "vole ja odteď budu ve vyrivkach a bazenu a ne tady po lesích. Pak z toho mam akurát tak bolesti" postežoval si Jakub. "tak udelame vam s holkama obed když nám date chvilku se prevlect" rekla Anet a my se vydali do svých pokoju. Ja s natkou a anet vedle. Oblekla sem si šedý teplaky a to nejvetší triko co sem u dominika našla. Zadní čast trika sem zapracovala do podprsenky. Nechodím s dominikem ale vypada to tak spiš sme jen moc dobrý kamaradi. Teplaky a velky trika to je moje.
S holkama sem se vratila do kuchyne. Kluci od kdy na ten gauč lehli nezmenili polohu ani prstem. "na co máte chuť?" skrikla na nich Aneta. "ja hlasuju za domáci pizzu" rekl dominik a nadzvedl ruku. "nehlasuju, souhlasim" rekl hned za nim Jakub. "takže domáci pizzu" rekla nam aneta když se vratila spatky do kuchyne. "tak dobre no" povzdychla si Natka a ja začala vybírat potrebný suroviny."jíst" skrikla na nich Bára. Všichni kluci se stihli posprchovat. Svine. Všichni si sedli až na to že ja zustala stat oprena o kuchynskou linku. "pojd si sednout" promluvil na me dominik. "jinak máš hezky triko" rekl dominik a ja se začervenala. "ale ne sluší ti pojd si sednout" chci nechci sem si musela sednout na dominikovo stehno. On me začal hladiť po mých holých zádech. Všichni prestali jist a začli na nas koukat s otevrenou hubou. "coje" rekla sem nechapave."ale nic" rekl Js. Nechápala sem jejich pohledy. Vedi že s dominikem sem jen dobrá kamoška.
Pohled Dominika*
Přišel jsem do pokoje. Holky byly venku a něco tam dělaly. Jakub přišel přímo ke mně do pokoje. "Hele, Líbi se ti," řekl a já si to nechtěla připustit. Vedel sem že mluví o Olivii. "Ne v žádném případě" rekl sem a sundal si triko kvuli tomu že bylo horko. "a mam te! kdyby se ti nelíbila zeptal by ses kdo" rekl jakub a začal se smat. Tak me prekoukl a ja se prekecl. "ježiš joo ale nerikej ji to ty mrdko" rekl sem mu. Nemá zmysl to zatloukat když už to ví. "jo jasny bracho ale když už chceš tak si to nepokaz" rekl a ukázal na me vystraznim prstem. "jojo vim" rekl sem mu a prekroutil očima.
882 slov
ESTÁS LEYENDO
byla to jen túra (dokončené)
De TodoKdyž sem si zmyslela že se mi na túre nic nestane asi sem se pletla.