Vstala sem o 4 ráno nato ze mi je blbe a bolí me hlava. A vím že to z alkoholu určite nebude. Vybrala sem se tedy do koupelny kde sem se sesmykla na zadek a nohy si skrčila k brade. Bylo mi tak špatne že sem chtela aby sem zemrela nebo aby to co nejrychleji skončilo. Po chvilce sem slyšela bušení do dveri ale ty se neotevreli protože sem pred nima sedela. Slzy se mi nedokazali zastavit a celá sem se začala trast. "olivie otevri!" kričí a buší do dverí.
Pohled Dominika
Vstal sem na to že když sem chtel olivíi objat nebyla tam. Pretrel sem si oči a vstal na sve nohy. Slyšel sem vzlyky breku. Šlo to z koupelny. Začal sem bušit do dveri protože nešli otevrit. Nebyli zamkle jenom pred nima nekdo sedel a ten nekdo je olivie. Dostal sem o ní nehoraznej strach a do dveri se zaprel tak abych sem je otevrel a taky abychom sem ji neublížil. Brečela tam bezmocne na zemi. Kolena mela u brady a hlavu na nich.
Dominik nakonec otevrel dvere a ja se zesypala cela otresla na zem koupelny.
"dychej dychej tak jak si dychala se mnou na tri. Raz, dva a tri" snažil se mi pomoct tak jak ja jemu.Dominikuv pohled
"ve skrince na chodbe sou leky prosím" rekla mi co potrebuje a hned sem se zvedl a šel pro ne. Schmatl sem je a rychle je dal olívii. Podal sem ji hrneček s vodou a ona to rychle zapila. Pulku vody vylila kvuli tomu že se trasla ale to nevadí. Byl sem rad že žije.
Vzal sem ji do pokoje a zeptal se ji jestli neco ješte náhodou nepotrebuje. "nepotrebuješ ješte neco?" zeptal sem se ji.Dominik se me zeptal jestli neco nepotrebuji. Jen sem se zvedla a šla ho obejmout."jenom tohle" rekla sem když sem ho už objala. "mam te rada" rekla sem mu a zaborila svou hlavu do jeho hrudníku. "ja tebe víc" rekl a ja se snažila pousmat. "pujdu si zakourit a vrátim se" rekl mi a ja ho pustila. Sedla sem si na postel a vzala telefón do rukou. Ten sem v ruce nemela už dlouho. Mela sem nekolik žádosti na instagarmu a taky správ. Prijala sem žádosti jakubovi, bare, natce, tomovi a taky jsovi. Mela sem tam taky 2 správy ale na ty sem se ted vykašlala nemnela sem chuť nekomu ted odepsat.
Dominik se po chvilce vrátil a lehnul si velde me na postel. "zustaneš tu ješte i zítra?" zeptala sem se ho. Nechtela sem aby odešel. "jo jasný pojd teď spat sluničko" rekl a polibil me na čelo. Jen sem se pusmala a šli jsme spat."dobrý ranko" rekla sem mu ale neskutečne me začal bolet krk. "dobrý rano co se deje?" zeptal se me a ruce dal pro jistotu dozadu za mou hlavu. "boli me krk a koleno. Tak či tak me koleno boli celej život ale ten krk si asi urvu od tela a hlavy" oba sme se zasmali a ja se po chvilce postavila a šla do skrine pro leky od bolesti. Vratila sem se i s lekami že bych si ustlala ale asi me Dominik hezky prekvapil. "ja to ustlat mohla i sama ale dekuji" rekla sem a usmala se na nej. "nebudeš snad všechno delat sama" rekl a chytl me za boky. "tak či tak bez tebe delam všechno sama" zasmala sem se na nej a protočila si sve ruce okolo jeho bricha. "udelam aspoň snídani" rekla sem když sem se vymanila z jeho sevreni abych polikala tabletky. "au" rekla sem když sem se koukla doprava. "tabletka asi nezabere tak skoro. Vzala sem naplast a šla za dominikem kterej už sedel v kuchyni." zalepíš mi to na krk zezadu? "ukazala sem na naplast a koukla na neho s prosbou v očich." jiste dej to sem"položil mobil na stul a vzal naplast do rukou. "kurva" slyšela sem zezadu. Nevidela sem ho protože sem stala zady k nemu ale určite mu to nešlo odedlat. "dej" otočila sem se a prevzala naplast do svých rukou. "dekuji" rekla sem když už naplast uložil na sve místo. "udelam palačinky?" zeptala sem se ho. "livance?" rekl nejiste a ja prikyvla.
Rozhodli sme se dnešní den spolu využit naplno a tak sme si naplanovali na celej den rozvrh. První sme šly na malou prochazku na které sme si dali zastávku na zmrzku a pak sme si sedli na lavičku na namesti. Tam sme se rozhodli kam zajdeme pak. Dlouho sem dominika presvedčovala aby se mnou šel na spontanni tetovani nevim proč ale chtela sem to.
Dominik si dal udelat nejaký červený kerky na prstech u ruky a ja si dala poslední volne místo na me leve ruce zakerovat a dala sem si tam andelske kridla. Delal nám to muj známy takže sme to meli zadarmo co bylo hezky.
O 3 poobede sme se rozhodli zajít na golf. Nevim proč ale napadlo to dominika tak proč ne. Když sme tam prijeli hned sme dostali nejakyho mentora ale ten nás nechal osamote protoze Dominik mu zalhal že ví co a jak. Když sme se snažili s dominikem nejak naučit golf ale tak či tak mi nakonec odfotil hezkou fotečku kterou sem hodila taky na instagram. Je to fotka na golfovem voziku.
den s @goldcigo hrozne užitej dekuju❤️@yzomandias: holka se nezdáš
@tkeeej: hezkej vozik no na nem jeste hezčí holka
@duhovka.ink: mojee holka🤍
Když sme se vybrali na pozdní obed kterej se uskutečnil o pul paty což sme už brali jako večeri sem potkala svoji kamošku Káťu kterou sem objala a seznamila s dominikem.
Na večeri sme si s dominikem objednali společnou pizzu a hned potom sme se vybrali do studia. Ve studiu nás čekal už Jakub s Bárou a Radek s Kokym. V té pracovni časti s merchi sem potkala tomáše s kterym sem chvíli pokecala.
"jak se máš" zeptal se me po chvilce. "skvele ty?" zeptala sem se tomaška. "da se ale bylo i lip" rekl sklesle. Pomahala sem mu tam s objednavkama. "co se stalo tome" nechala sem balíček na stole a podišla k nemu. "milovala si už nekdy? Ale tak hodne?" zeptal se me otázku kterou me zaskočil. "jo, bože tomašku" rekla sem a objala ho. "nic nerikej jo, anebo kdyz se chceš vymluvit tak klidne" rekla sem mu a koukla mu do očí ktere mel plne slz. "asi nechci ale dekuju" rekl a dal se venoval baličkum.
Snažila sem se mu byt oporou ale po chvilce sem prišla nahoru za ostatníma. Na stole byla položená becherovka a taky gin s tonicem. "kdo tady pije gin a tonic?" zeptala sem se a oba lahve alkoholu vzala do rukou. "ja" zvedla oba ruce i s poharem Bára. "udelam si taky jo" rekla sem ji i kdyz nevim proč ale tak to je jedno.
S kelimkem alkoholu sem si prisedla vedle dominika kterej popijel svoji becherovku.1150 slov
VOCÊ ESTÁ LENDO
byla to jen túra (dokončené)
DiversosKdyž sem si zmyslela že se mi na túre nic nestane asi sem se pletla.