12.

94 4 0
                                    

Ráno sem se probudila na to že se venku neco predelavaj, tím padem venku neco nehorazne nahlas hučí. Vedela sem že už znova neusnu takže to nemelo cenu tu zustat a snažit se zaspat. Jak tak koukam dominika neprobudi nic ani kdyby ho z tí postele unesli. Rikal mi že rano odejde tak snad jo protože bych chtela mit aspoň týden pro sebe. Nechci aby to vyznelo nejak sobecky ale sem nejradši sama.

Prišla sem do kuchyne kde sem si udelala to nejvetši a nejsilnejší kafe co sem kdy pila. Potrebovala sem se probrat. Dneska potrebuju dodelat nejaký veci do prace a už to chci mít za sebou.
Sedim na stoličce a popijim sve teple kafe. Jen tak premejšlím. Co bude dal? Jak to všechno dopadne? Vidím se s ním naposled? Jak to vlastne cítim? Odpovedi na otazky sem nemela ale otazek bylo čím dál tím víc. Kladu si otázku za otazkou a už me to drtí.
Po chvilce do kuchyne prišel rozespalej Dominik. "dobry rano, dáš si kafe?" pozdravila sem ho a nabídla mu kafe. "jo jiste dekuji" rekne a promne si sve ospalé očička. Rikala sem vám jak je poranu roztomilej? Ne, tak už vám to rikam. Nevim co se ve me probouzi se takhle chovat a neco takove cítit ale verte mi nekdy se mi to fakt nehodí ani nelibi.
Kafe mu položím pred nos na stul a sednu si oproti nemu na druhou stranu stolu. "jak ses vyspala?" zepta se me první otázku dne. Nad tim se zamyslím. "nato že sem se budila snad každou prokletou hodinou celkem dobrý" reknu mu a trošku se nad tim zamračim. "jo tak to znam" uchechtne se, svuj zrak odhodi pryč jen ne na me a odsrkne si z hrnku kafe.

"tak ahoj a pak napíš že si doma" reknu mu když ho vyprovazim ven z bytu. "jojo jiste tak zatim" rekne a ješte me obejme co bych vubec na nej nerekla ale tak zvedlo mi to náladu. Zavrela sem za ním dvere a mela v plánu dodelat papiry do prace. Dlouho sem se tomu nevenovala a je tam toho určite hromada a byla by sem rada kdyby do bylo za mnou. Je presne pul 3 poobede a ja se vrham na papiry. Ješte pred tím sem si udelala obed. Udelala sem si rychli maso a rýži a šla na to.

Je pul 6 a ja prave doposilala všechny papiry tam kde sem je mela odevzdat. Neksutečne me boli cely telo a tak se zvedam a jdu si dat svou zaslouženou sprchu. Ve sprše totalne vypnu a nechám po sobe stekat primo až vříci kapky vody. Uymju si nakonec i vlasy a provedu svou každo večerní skincare. Pak si už jen zasloužene odkráčim s čipsy a zapnu si na počítači nejakej seriál. Je presne pul 10 co koukam do počítače a hned mi nekdo začne psat. Je to Dominik jiste.

goldcigo: tak jo píšu ti ze jsem doma a co delaš v tuhle večerní neboli spíš noční hodinu?

Proč píše jako úplní magor? A to došel až ted domu od rána?

:koukam seriál a cpu se čipsy

Napíšu mu co tady delam a co je moje večerní aktivita i když on takovou aktivitu určite nezna.

goldcigo:tak to zní dost napiču. nechceš si zavolat?

nabidne mi Dominik i když se zhrozim co bude po telefonatu chtit.

:viš co zítra si zavolame ja už pujdu tak či tak spat

Vymotam se z toho i když vim ze jeste spat nepujdu.

goldcigo:tak jak myslíš dobrou noc sluničko❤️

Napíše mi a ja tu spravu jen liknu.

Dokoukam svuj maraton večerniho seriálu a upaluju si vyčistiť zuby. Po vyčistení zubu se mrdnu na postel a totálne me vypne.

616 slov

byla to jen túra (dokončené)Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang