11.

102 3 0
                                    

Když sme prišli domu ke me na byt Dominik chtel odjet o pul noci i se svyma vecma ale nedovolila sem mu to. Nakonec se nechal premluvit a pujde pryč až zítra.
Po sprše sem se ocitla na gauči v obývačce kde dominik vystridal mou pozici v koupelne a ja tu jeho na gauči. Zapla sem tam fear street a čekala na dominika. Dokud sem na nej čekala rozdelala sem víno a pripravila dva skleničky. Z lednice sem vybrala nasekanej meloun a hrozny a taky je položila na stul.
Když sem si sedla na gauč že počkám na Dominika zpomnela sem si na ty dva správy co sem mela v žadosti na instagramu. K tomu tam jeste pribila i treti sprava. První sem otevrela od Tomáše.

tkeej:dekuji za pomoc s objednavkama a tak všeobecne.

Stalo ve zprave od Tomáše

:neni vubec zač 🩶

Odepsala sem tomášovi a vrhla se na správu od Báry

duhovka.ink:zajdeme nekdy na kafe viď? ❤️

Stalo ve správe od Báry.

:určite klidne taky zítra🩷

Odepsala sem báre a poslední tam byl Jakub

yzomandias:dekujeme všebocne za pomoc s merchem a objednavkama. Nechtela bys nám s tim pomáhat časteji a možná by z toho byla i práce?

Stalo ve sprave zas od Jakuba.

:hele jakube, určite nad tím budu přemýšlet dekuju

Odepsala sem na všechni 3 správy a taky došel Dominik v teplacich. "kdo ti psal?" zeptal se když nám nalil víno. "tak Jakub, Bára a tomáš" rekla sem mu kdo presne mi psal a položila mobil na stul. "a co chteli?" vyptaval se dal jak kdyby me chteli zavraždit. "tak kuba s tomášem dekovali že sem jim pomáhala s objednavkama a Jakub taky nabízel praci a s bárou sme se dohodli že zítra spolu nekam skočíme asi na kafe" rekla sem mu co mi kdo napsal a taky nás zitrejši plán s barou. "jo tak ja zítra odejdu" rekl a nalil vino do obou skleniček. Jednu z nich mi podal a ja podekovala. "tak to si te musím užit ješte dnes" rekne a lehne mi do klína. Nad tim se jen pousmeju a taky zhrozim nikdy nevite co ma namysli.

Pripravuju se na kafe s barou. Všechno už mám jenom oblečení je nevyrešitelna záhada. Dominik už pred hodinou a pul odjel. Nerikam nic celkem mi je bez nej smutne anebo aspoň divne. Zní to divne jo ja vim ale tak vim jakej ma život a ja by se tímhle nemela zaobirat.
Nakonec zvolim dlouhe černe jeany a k tomu dominikovo triko co si tady zapomel. Na nohy si nasadim sve boty a všechno potrebne nahazim do kabelky. Cigo nesmí chybet. Za tu dobu co sem se pripravovala mi prislo nekolik sprav jak od Báry tak od dominika. První sem se rozhodla odepsat bare a pak domčovi.

duhovka.ink:sem naceste, vyzvednu te nebo se uvidíme hned v kavarne?

Stalo ve sprave od Bary. Nato sem ji napsala aby šla rovnou do kavarny.
A ted správa od Dominika.

goldcigo:asi sem si u tebe zapomel jedno triko.

Napsal Dominik. Na to sem se mu prave ted odfotila v jeho bílem triku a k tomu napsala. "myslím že vim o kterem mluvíš🫣" odpoved si prečtu asi až doma protoze už stojím pred kavarnou. Vejdu dovnitr a hledam stul za kterym sedí daná osoba.
"ahoj" reknu nadšene a obejmu ji. "tak jak se máš?" hned se me zepta. "tak jakoby dobrý co ty" oplatím ji tu stejnou otázku. "jo da se a co Dominik?" mrkne na me. Odkud o nem ví? Jak o nem neco vi? Kdo ji co mohl rict? Klid olivie nic se nestalo. "jak co nic jen u me prespal nechtela sem aby šel tak pozde domu." snad se z toho ješte vymotam. "hele Dominik je zvyklej byt do noci ven takže" rekla a trochu se zasmala. "jo vim ale tak či tak ty se o Jakuba nebojíš?" oplatila sem ji otázku. "jo bojím ale ja s jakubem chodím je to jine taky by si to pocítila. Dam ti priklad. Začala bys chodit s dominikem a bylo by to uplne jiny než když ste byli kamoši." rekne mi a ja se nad tím nevim z jakyho duvodu zamyslím. Asi ma pravdu asi k nemu možná neco začínam cítit i když to ja sama necítim.

V kavarne sme byli nejakou hodinu a pul a pak sme se rozloučili. Ja šla ješte cestou do obchodu musela sem si neco nakoupit. Když sem tam vešla hned mi padl pohled na ní. Mela sem sto chutí se otočit a odjet ale bylo nutne aby sem si nakoupila potraviny. Snažila sem se od ní udržovat co nejdal aby si me nevšimla a zatim se mi to i hezky darilo. Rikam zatim. Šla sem platiť a když sem vyšla ven hadejte co. Ta kunda za mnou vyšla taky. Nechci byt odporna nebo tak neco ale z duše ji nenávidím proto co udelala. "hele Bargová jde" začala na me pokrikovat a ja se ji snažila ignorovat a co nejrychleji odejit. "boji se hele" slyšela sem jeji podpichy. "nebojím se jen ja na tvym myste bych se stydela zato co delaš kurva holka uvedom se. Pýchaš z každým kdo už nekoho ma." snažila sem se zatlačit slzy co nejdal od povrchu oči ale už to dal nešlo. Hned sem šla ani sem se na nej neotačela. Vypadalo to že potom co sem ji rekla držela dal hubu. Kurva.

Doma sem si sedla do pokoje a zabalila se do periny. Nehorazne se mi chtelo brečet jen kvuli minulosti.
Rozbrečela sem se. Nemá to cenu. Radeji se vybrečim než abych to v sobe držela. Bojim se že muj smutek se projevi v agresi tak jako porad. Potrebuju pomoc ale nejsem typ človeka kterej se vnucuje.
Po chvilce slyším zvonek a jdu otevrit. Nechtelo se mi ale taky sem nechtela byt sama. Stal tam dominik. To sem potrebovala hned sem se mu hodila okolo tela a začala brečet. "promiň" rekla sem mu ani nevim proč. "zaco se omlouvaš krásko a co se stalo" rekne a začne semnou jit do bytu a taky mi hladí zada a vlasy zároveň. "musím ti to rikat?" zeptala sem se ho protoze vim že kdybychom sem začala mluvit rozbrečim se znova. "nemusíš jestli nechceš pojd zapomeneš na všechno se mnou uvidíš bude ti lip nemysli na to." povzbudi me s jeho slovy a ja na nej taky hodím svou perinu kterou dnes nehodlam opustit. "dáš si neco?" zeptam se ho ješte když se zvednu. On si asi všimne že na sobe mam to jeho bile triko. "ne počkej zašpinim ti ho a to nechci" reknu a jdu do pokoje prevlict si triko. On me ale chytne za ruce. "nech si ho sluší ti vic než me" na to se začervenam a skočím k nemu. Neco tam zapne ale ja nevnimam a lezim nejvic natiskla k nemu.

1134 slov

byla to jen túra (dokončené)Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang