Probudim se na nehoraznej rachot a tak se vydam cestou tam odkud to zaznelo. Vyšlo to z jidelny. "co se to tady kurva doprdele deje?" prokleju Dominika kterej leží na zemi. "tak trocha sem neudržel balanc. Pomužeš mi se zvednout?" zepta se me a podáva mi ruce. Ja se ho snažím zvednout ale je hrozne težkej. Nakonec na nej taky spadnu. "kurva" prokleju a oba propadneme nehoraznýmu smíchu. "cos to tu vlastne vyvadel?" zeptam se ho když uz oba stojíme pevne nohám na zemi. "hele zítra ma Tom narozky a ja se snažil balit darky kurva" rekne mi když se snaží do darkove tašky narvat nejakou bednu. "do píči proč se to dozvídam až teď?" chytnu se za vlasy a zrak zarazim na jeden bod. "hele pujdeme neco koupit tak či tak jeste jdu na nákup i s Jakubem pujdeš s nama nestresuj" rika když jdeme smerem do jeho pokoje i s jeho darkem.
Sedíme v aute s Dominikem a čekame na Jakuba. Už na nej čekame asi pul hodiny a Dominikovi asi rupnou nervy. "kurva jdu pro nej" prokleje dnes už asi po sedmý. "seď zajdu pro nej" chytnu ho za ruku a posadim spatky za volant. Jen se na me usmeje a ja jdu spatky do bytu.
Vylezu schody a poklepu na jakubovo dvere od bytu. Po chvilce otevre. "co se deje olivie?" zepta se me a pusti me do bytu. "no me nic ale co se bude dít tobe, už jsi mel dávno sedet v aute a kupovat darky pro tomáše" skričim na nej a on zatuhne. "do píči" rychle odbehne a jde se hádam oblict. "Dominik me roztrhne" rekne z pokoje a ja čekam za dvermi od nej. "hele podle me ne jen to,tak delej"reknu mu a on vyleze z pokoje." delej jdeme "rekne a smeruje do predsíne." máš vše? Peneženku? "zeptam se ho a on prikyvne.
Vrátim se ven už i s jakubem a pres sklo od auta vidím dominikuv nasranej pohled." dopredu nejdu"rekne Jakub a vidím ze se bojí. Ja se tomu uchechtnu. "neboj tam už sedím ja" reknu a už nasedame do černýho benzu. "kurva cos delal ješte dopíči?!" skričí na nej dominik. "ja zapomnel kurva" rekne Jakub a sedne si za mne. "tak se nerozčiluj a jdi" promluvim na Dominika a kouknu na nej povzbudive. On už nastartuje a vyrazime smer nevim co ale kupovat darky pro Toma!Koukame po posledním obchoďaku a všichni už mame darky no ja a Jakub Dominik sve už mel včera. "hele to se mu bude libit" rekne Jakub a v ruce drží boxerky s napisem 'nic tu nehledej' na tom sme se všichni 3 zasmaly a Jakub to fakt drbnul do košíku. "fakt mu to chceš dat?" zeptam se ho a kouknu na nej nechapave. "jo vždyť to je namíru pro nej" rekne a začnu se s dominikem smat.
Je večer neco po pul 8 a ja s dominikem sedíme a čekame na večeri. Všechny darky sem pro Toma už zbalila. Koupila sem mu nejakou drahší teplakovku a nejaký pičoviny.
Po chvilce prijde naše objednavka z caffetefie a Dominik to jde vyzvednout. Po nejaký dobe se vráti taky i s taškou a s jeho usmevem až po uši. To je jedinej človek kteryho znam kterí se takhle teší z jídla a jeste k tomu z caffeterie což se nemám asi čemu divit.
"tady máš" podá mi krabičku s mým jidlem a ja podekuju. "dekuju" reknu a otevru danou krabičku.
Dominik zapne náš rozkoukanej film a spolu si užívame náš spoločný čas.Po nejaký dost dlouhy dobe se dostaneme do postele. Rozhodla sem se že se nastehuju k dominilovi. Na noc. Tomáš se pred par hodinama taky vrátil ze studia a taky tam od nas no spíš od Dominika mel koupenou večeri tak snad ji najde.
Je neco okolo pul 2 v noci a ja s dominikem blbnu v posteli. Vypada to jakoby sme si dali nejakou lajnu nečeho fakt kvalitního ale ne, jen nám takhle mrda. Po nejaký fakt krátky dobe usneme. Usneme tak že se objimame a ja mam pocit bezpečí.681 slov
ESTÁS LEYENDO
byla to jen túra (dokončené)
De TodoKdyž sem si zmyslela že se mi na túre nic nestane asi sem se pletla.