Večer v restauraci probehl moc hezky. Dominikuv humor je ten nejlepší co sem kdy potkala. To znelo divne ale tak chápete. Hned po večeri sme se pozbírali pryč. Rozhodli sme se ješte zastavit ve studiu protože ho tam Tom volal. Síce mel domča menší nervy hned jak zrušil hovor ale tak šel tam.
Sedime už v studiu a tomáš neco s dominikem reší na počítači. Pred ani ne pul hodinou taky dorazil Jakub s Bárou. Abych to nejak zhrnula sem tady já, Dominik, Jakub, Bára, tomáš, radek, natka, rej a nobody. Rej tak či tak pred chvilkou odešel a ja se v tech šatech asi zabiju. Jsem typ človeka kterej žije v teplacich a ne v šatech. "hele pojdte hrat nikdy sem" zakričel Tomáš kdyz v jedný ruce držel kelímky a v druhý zrejmne vodku. "tak jo no proč ne" rekl Radek a postavil se z gauče. Sedli sme si za stul ja vedle tomáše a Dominika. "tak jo nikdy sem nepil pri rízení." rekl Jakub a Dominik se napil jedinej z místnosti. "počkat co?!" okriknu ho a taky se zasmeju. "tak hele ma to vysvetleni" rekl a my všichni upreli pohled na nej. "mel sem asi par panaku vodky a bechera jo ja vim mix pekne na piču ale to je jedno. Spomnel sem si že sem mel o 8 vyzvednout nekoho a kdybych to neudelal asi by me Jakub zabil takže sem tam nakonec šel ale tak pro moje debilní štesti za mnou šli benga. Oni presne pull up predemne a ja zaparkoval do uličky. Vyšel sem z auta a jakoby nic jdu dal. A policajti na me 'hele pane pane!' tak sem se zastavil a oni 'mužeme si s vama dat fotku?' tehdy stres až v prdeli ale tak nakonec pohoda typci odešli s fotkou a ja za volant už napitej nikdy nesednul" Dominik dovypravel svoji storku z minulosti a ja se jen smala jak idot. "to si rikal taky jednou na streamu" rekla Natka a on prikyvnul. "jak si ji pak vyzvednul?" zeptala sem se ho, zajimalo me to. "poslal sem tam asi Radka myslím" rekl a ja prikyvla. "fajn jdeme dal nikdy sem se neopil tak že bych neco zeblil" rekl dominik a bylo videt jak se dabelsky smeje na Jakuba. "tak delej napi se" zasmal se Jakubovi vedle a on se napil taky s Tomášem. "tak tohle chce vysvetlit taky" rekla Natka a my zas a znova poslouchali. "tak hele" začal Jakub. "pil sem doma na oslove dominikovejch 25 let a neskutečne sme tam pili a ja nebyl pri zmyslech." skočila mu do reci Bara. "tohle si vychutnam" rekla a šťuchla do nej. "šel sem do koupelny aspoň sem si myslel že jdu do koupelny a oblil sem dominikovy novy jordny co dostal na ty narozky" rekl Jakub a dominik na nej vykulil oči. "jakto že se to dozvídam až po 4 letech?" zepta se ho mirne vytočen. "hele umyl sem je a porad byli jak novy" rekl Jakub a ruce dal do obranního gesta. "fajn a co ty tome?" zeptala se ho bára. "tak jo to je taky pribeh napiču." rekl a zasmal se. "tak delej" rekla sem aby to ze sebe dostal. "kdyz už se Jakub takhle strapnil tak ho podpor kurva" rekla sem a tomáš začal. "tak taky to bylo na domčovejch narozkach ale tohle bylo na 27" rekl a domča mu do toho skočil. "jo takže vlastne blitky od každyho na moje narozky skvely už žádny neudelam" rekl a všichni se zasmali. "tak hele ja vypravim" rekl tomáš a znova začal "taky mi bylo blbe a nevedel sem kde a kudy a tak sem ti vešel do pokoje a poblil tašku" rekl tomáš a chytl se za zatylek. "kurva tak to proto sem ji nemohl najit a tys mi na 28 narozky dal novou tak pekne zahada vyrešena" rekl dominik a všichni se začali smat az na nej a tomaše.
O nejaký pul noci sme se dostali domu a ja s dominikem zaplula do meho pokoje. Rekla sem si že u me prespi když me šel doprovodit až domu. "hele nečekal sem ze se dneska dozvím kdo mi co poblil na narozky" rekl když si sušil vlasy po sprše u me v pokoji. "tak hele ja taky nečekala hodne veci ale tak tohle bylo dost" zasmala sem se. "nesmej se protože ti neco udelam" rekl a ukazal vystražne prstem. "pobliješ me?" chtela sem ho vytočit ješte vic. "ja te varoval" skočil ke me a začal me lechtat."do-dom-domčo!"snažila sem se ale ani za boha." tak j-jo"rekla sem a on prestal.
Lehli sme si vedle sebe a ja si lehla na jeho hruď. "pujdeme spat?" zeptal se me. "dobrou noc" rekla sem a zaspali sme791 slov
ESTÁS LEYENDO
byla to jen túra (dokončené)
De TodoKdyž sem si zmyslela že se mi na túre nic nestane asi sem se pletla.