D'abord

208 12 23
                                    

                                                 —»————» bölüm başı «————«

Kapının sertçe kapanmasıyla gözlerini aralayan genç kız oturduğu koltuktan kalktı ve salona yöneldi duvardaki saat gece yarısını gösteriyordu dış kapının açıldığı hole doğru yürümeye başladı karanlığa seslendi ''Levi''

Dış kapının bulunduğu Hole geldiğinde tanımadığı bir kadının kolunda ki Levi ile karşı karşıya geldi nefesini tuttu ve sakinliğini korudu.

Burnuna dolan alkolün kokusuyla yüzünü ekşitti koku dayanılmaz düzeydeydi

Sarı saçları ve kahküllü kadın arsızca gülümsedi ve Hange'yi süzdü dudağını büzdü 'sen kimsin' dedi saygısızca kendisinin de alkolün etkisinde olduğu attığı adımların düzensizliğinden belli oluyordu.

Hange yabancıların önünde nerde ne zaman nasıl davranması gerektiği duygularını belli etmeyecek şekilde eğitilmişti. Ancak şu an evine gelen sarı saçlı kadının saçını yolmamak için zor duruyordu yaşadığı bu durum sınırlarını zorluyor olsa da hiç bir tepki vermeden ben 'Levi'nin karısıyım onu eve bıraktığınız için teşekkür ederim' demişti sakin ve ciddi bir ses tonuyla ''Eğer bir isteğiniz yoksa evden çıkmanızı rica ediyorum''

Sarı saçlı kadın tereddüt etmiş olsa da çoktan kolunu çekmiş ve Hange'nin arkasında duran Levi'yi görünce tek kelime etmeden arkasını dönüp dışarıya yönelmiş çelik kapıyı hiddetle kapatmıştı.

Hange derin bir nefes aldıktan sonra Levi'nin koluna girdi ve salondaki koltuğa doğru ilerledi. Genç adam koltuğa yığılmıştı bile aklındaki bir sürü soru vardı ancak böyle büyük bir hayal kırıklığından sonra içindeki heyecanı söküp atmıştı.

Bir süre Levi'ye baktıktan sonra genç adama iyi gelebileceğini düşündüğü ağrı kesicileri almak için hızla mutfağa yöneldi romantik bir hava vermesi için yakılan mumlar yarılanmıştı bile ve yemekler buz gibi olmuşlardı mumları üfledi ve elindeki ağrı kesiciler ve bir bardak suyla Levi'nin yanına geri döndü.

Geri döndüğünde genç adam gri gözleri tamamen Hange'nin üzerindeydi.

"Hange ilişkimizin daha fazla devam edebileceğini düşünmüyorum..."

Hange nefesini tuttu...

...Boşanalım ''

Genç kız duyduğu son sözler ile beyninden vuruldu tuttuğu nefes onu ilk ölümüne sürükledi...

—»————» bölüm sonu «————«

Yolda yazdığım kitabın ilk bölümünü paylaşıp paylaşmama arasında kaldım ama paylaşıyorum umarım beğenirsiniz yıldıza dokunmayı unutmayın diğer bölümde görüşmek üzere cane.

déchirements ◍LevHan◍Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin